Plussa vai ei?

Piti vielä ottaa kuva missä on nuo kaikki viime päivinä tehdyt testit...
ImageUploadedByVau Foorumi1494425808.548245.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1494425784.078626.jpg

Toiseksi alin tehty eilen (rfsu puikko) ja alin tehty tänään (joku haplatestin puikko).

Vaikee sanoa Hena.. en oikein näe kun viimeisessä jotain mut sekin näyttäisi värittömältä. Onko livenä väriä? Toivottavasti kääntyis punaiseksi!

Vaikee sanoa Hena.. en oikein näe kun viimeisessä jotain mut sekin näyttäisi värittömältä. Onko livenä väriä? Toivottavasti kääntyis punaiseksi!

Eipä niissä paljon mitään näy mutta tuo herättelee toiveita kun uusimmassa sentäs jotain näkyy ja testit on samoja melkein kaikki. Meinaan siis että niihin ei viivanpaikkaa kaikkiin ainakaan tule...
No nyt pitäs muutama päivä malttaa ennen uutta testiä...

Hena, en näe noissa arsenaalikuvissa mitään, mutta tossa ekassa näkyy viivanpaikka valkoisena :/ toivotaan kuitenkin että plussa ilmestyisi! Oireet kuulostaa lupaavilta :)

Mitä mieltä, voiko näin varhaisessa vaiheessa jo näkyä jotain todellista? Punaista tuli testiajan sisällä ja eikä kuivuttuaankaan hävinnyt kokonaan. Rintoja kihelmöi, etova olo ja matkapahoinvointia tänään, mitä ei mulla ikinä ole. Nyt vasta kp 20/25-27.

Kuvassa testi on jo kuivunut. Ylempi testeistä on aikaisempi puhdas nega ja siihenkin verrattuna kyllä minusta jotain tuossa alemmassa on.

Liitteet

• 20170511_150239.jpg
    20170511_150239.jpg
    638.7 KB · Katsottu: 381
Mamari, onhan tuossa alemmassa haalee viiva :) toivotaan että vahvistuu, ja varovasti onnea!

Kyllä siellä plussan alku taitaa olla. Onnea!!

Ai niin! Pitikin jo aiemmin kertoo.. Näin viime yönä unta jossa tein neljä raskaustestiä peräjälkeen! Oon yrittäny ottaa asenteen, että testaan vasta, ku menkat on oikiasti myöhässä, eikä vielä oo ees ovulaatioaika ja nyt jo tuommosia unia :) T: Crazy test lady in the making

Mitä mieltä, voiko näin varhaisessa vaiheessa jo näkyä jotain todellista? Punaista tuli testiajan sisällä ja eikä kuivuttuaankaan hävinnyt kokonaan. Rintoja kihelmöi, etova olo ja matkapahoinvointia tänään, mitä ei mulla ikinä ole. Nyt vasta kp 20/25-27.

Kuvassa testi on jo kuivunut. Ylempi testeistä on aikaisempi puhdas nega ja siihenkin verrattuna kyllä minusta jotain tuossa alemmassa on.

Kyllä siellä jotain vilahtaa :) toivotaan että vahvistuu. Itse tein plussan jo dpo 8-9, joka vahvistui sitten hyvinkin nopeaa. :)

Kiitos vastauksista kaikille:Heartred Meillä ennestään 12/2015 syntynyt poika. Alkuvuodesta rv 8+2 kkm joka todettiin rv 9+0. Nyt varovaisesti päivä kerrallaan..pelottaa vietävästi, että entä jos mahdollisessa toisessakin raskaudessa käy huonosti tavalla tai toisella. :sad001

Miltä tämä testi teistä näyttää? Käytän siis cerazzette pillereitä ja epäilin ovuloineeni niistä huolimatta noin viikko sitten. Epäilen, että dpo 9, testi näyttää tältä. Lapsi on ihan tervetullut vaikkakin ei suunniteltu.

Liitteet

• 18403682_10211259780104841_2191838883896550830_n.jpg
    18403682_10211259780104841_2191838883896550830_n.jpg
    31.9 KB · Katsottu: 374
Pompo, kyllä siinä kaksi viivaa näkyy. :) ja mun mielestä ihan vähän on väriäkin.

Edit// onko kuva otettu koska testin teon jälkeen?

Pompo, kyllä siinä jotain näkyy.. mutta jos on one stepin 10miu puikko avattuna (lilakorkkinen) , niin itse sain siihen samanlaisia viivoja just menneessä kierrossa , ihan jokaiseen :| menkat tuli ajallaan silti.. oon kuullut muilta myös samaa tosta testistä :/ näyttää ainakin samalta puikolta.

Pompo, kyllä siinä kaksi viivaa näkyy. :) ja mun mielestä ihan vähän on väriäkin.

Edit// onko kuva otettu koska testin teon jälkeen?

Kuva on noin tunti testin oton jälkeen. Tämä on sofi merkkinen testi 10 miu. Olen käyttänyt näitä samoja aikaisemmissa raskauksissa ja näyttäneet ihan oikein. Ja nyt tosiaan olisi vasta dpo 9. Koskaan ikinä mihinkään testiin tullut viivan paikkoja ei edes kuvitellusti jos en ole ollut raskaana. Mieskin näki viivan ihan ilman tihrusteluakin.

Okei. Näyttivätkö samalta testiajalla siis? :) Toivotaan kuitenkin että vahvistuu!

Laitan tähän vielä nuo omat violettikorkkisen 10miu puikkojen kuvat.. (en siis ollut raskaana. :/ ) ihan vaan vertailuksi , ettei tuu pettymyksiä jos käy samalla lailla :/

ImageUploadedByVau Foorumi1494524910.687335.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1494524950.791595.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1494524983.565326.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1494525010.286478.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1494525073.668427.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1494525116.929235.jpg

Okei. Näyttivätkö samalta testiajalla siis? :) Toivotaan kuitenkin että vahvistuu!

Laitan tähän vielä nuo omat violettikorkkisen 10miu puikkojen kuvat.. (en siis ollut raskaana. :/ ) ihan vaan vertailuksi , ettei tuu pettymyksiä jos käy samalla lailla :/

View attachment 55524
View attachment 55525
View attachment 55526
View attachment 55527
View attachment 55528
View attachment 55529

Tein tänään aamulla samaisen testin ja siihen ei tullut minkäälaista haamua edes testiajan jälkeen ja nyt illalla tuli tuo haamuviiva jossa mielestäni hieman punaista. Kun testiajalla katsoin puikkoa näytti siltä, että juuri testi viivan kohdalle pakkautui väriä, mutta kävin vilasemassa testiä noin tunnin päästä uudelleen kun väri tasaantuu ja sitten näkyi selvästi ilman tihrustelua. No ei muutako uutta testiä huomenna. Katsotaan. Aina näin varhaisessa vaiheessa testattuna pitää olla pienellä varauksella. Toivotaan parasta :)

Takaisin