Moikka kaikki!
Mä oon kanssa ollut hullu tikuttaja. Ensin ovistesteillä ja sitten alkoi raskauskriiseily. Tuli tunne tokassa kierrossa, että nyt on tärpännyt. Päivää ennen menkkoja tein negatiivisen (apteekin) raskaustestin ja sitten ne menkat alkoikin päivää liian aikaisin ja petyin toista kertaa... Eilen ajattelin aamulla vessassa, että alkaisikohan pikkuhiljaa taas ovistikutus. Pyyhin ja paperiin jäi vähän vuotoa. Mulla ei KOSKAAN tule mitään välivuotoja. Ajattelin, että tuleeko menkat muka taas viikon tauon jälkeen. Tein raskaustestin, joka näytti haaleaa plussaa. Sanoin miehelle, että nyt kipaisen kyllä apteekkiin hakemaan digitestin. Digitestin mukaan olen raskaana viikoilla 1-2.
Soittelin tänään neuvolaan ja kerroin tilanteestani. Terveydenhoitajan mielestä olen raskaana viikolla 5+2 ja sanoi, että menkat ja välivuoto kuuluu asiaan. Positiivinen tulos on kuulema positiivinen tulos ja that's it! Sanoi vielä, että voin tehdä muutaman viikon päästä testin varmistuakseni asiasta, mutta hän itse lähtisi siitä, että mun vatsassa kehittyy esikoinen.

Itsekin olen melko varma, että jotain tuolla kaikesta huolimatta tapahtuu.
Aamulla ennen neuvolaan soittoa tein vielä uuden samanlaisen liuskatestin, minkä eilenkin ja positiivinen viiva oli edelleen haalea, mutta vahvempi, kuin eilen. Toivon, että kaikki menee hyvin.