Plussa vai ei?

Tuli sitten taas vähän tuhrua mut hyvin vähä pyyhkiessä. Nyt vatsassani tuntuisi et joku siellä on mut onko kaikki hyvin. Huomenna se sit selviää

MrsBee, nyt olisi vissiin dpo 11. Mutta saa nähdä tein myös apteekin jonkun early testin ja siinä ei näkynyt mittään! Pitänee nyt jaksaa odotella.

Duulia: Apteekin omat ei välttämättä reagoi vielä ja olen kuullut huonoa noista hyvin herkistä testeistä. Testeillä on todella eroa, siinä missä sain toiseen juuri ja juuri haamun, toisella tuli selvä viiva. Noilla dpo päivillä ei vielä mitään hätää, ehtii vahvistua hyvin!

Itse en tiedä kuinka tästä uskaltaudun taas heti yrittämään, tiedän nyt testien perusteella, että todennäköisesti n. viikon kuluttua tulis jo uusi ovis, eli kauan ei ole aikaa tässä murehtia, jos heti halutaan yrittää uudelleen. No, tilasin ainakin digitestin kaveriksi nyt jo liuskaovistestejä ja raskaustestejäkin valmiiksi..Olenpahan sitten valmistaitunut ainakin ja osaan taas ajoittaa oikein, kun se näkyy sujuvan.

Olen varmaan tyhjentänyt lähikaupan pc-paketit tässä viikon sisään ja tulee sekin melko hinnakkaaksi vähitellen :p Täytyy yrittää löytää vielä vähän edullisempia vaihtoehtoja :D

Niin ja PreSeed putkilokin alkaa olla loppu. En uskalla vaihtaa tavalliseen, mutta nyt matkaan lähti Conceive plus;)

Auttakaa hölmöä. Eikö kun raskaus etenee pitäisi joka pv jo tuplaantuu hormonimäärä? Tässä kuvassa eilisen testit ja alin tän päivän eikä viiva o tummunut yhtään o.O oon ihan paniikkissa et kesken meni tai kemiallinen -.-
Dpo 13 rv 3+6 (oviksesta) anteeksi ja kiitos jo etukäteen vastauksista.

Liitteet

• 1458658877967.jpg
    1458658877967.jpg
    89.4 KB · Katsottu: 398
Mä olen ymmärtänyt, että viivoja vertailemalla ei voi tehdä päätelmiä raskauden etenemisestä. Plussa on plussa ja nega on nega.

Mulla tuli plussa testiin vielä 3vkoa km-vuodon alkamisesta. Vuoto loppui 5vkoa alkamisen jälkeen ja silloin tuli nega.

Mun mielestä ei ole fiksua pissiä tikkuun sen jälkeen kun on plussan siihen saanut. Ehkä digi on eri asia, jos haluaa sen 3+ nähdä. Viivoja vertailemalla ja asiasta stressaamalla tekee varmasti enemmän hallaa ja unohtaa nauttia raskaudesta. Jos sulla ei ole oireita keskenmenosta niin olet raskaana kunnes toisin todistetaan.

Mä liityn teijän kans tänne jännäilee testejä. Täällä menossa yk 2 ja alku kiertoa joten hetkeen en itte pääse jännäilemään omia testejä, joten jännäilen teijän :smiley-bounce015

Senni : Ei tarvi huolestua. Noi on jo selviä plussia.. Kaikilla ei tosta edes tummu enään. Tai jos tummuu ni siin vaihees mennään jo pitemmillä viikoilla. :) nyt lopetat stressaamisen ja rupeet nauttia raskaudesta :) nii ja Onnea :)

Ja Senni vaikka hormooni määrä tuplaantuukin nii ei se välttämättä testissä näy kun on noin vahvat jo :) ei kaikki saa koskaan niitä kirkuvia viivoja ;)

Jos senni haluat seurailla niin suosittelen vaan digiä. Ja kaikenlisäks sulla on tosi pienet viikotkin, ajoissa oot kyllä plussannut :) mä tein esikoisesta vaan digejä viikon välein sinne 3+ asti. Nuo viivalliset testit on mun mielestä stressaavia ja hcgn määrä virtsassa vaihtelee todella paljon. Jopa aamupissasta katsottuna. Kuten joku jo mainitsikin niin plussa on plussa ja nega nega. Eikä testejä voi enää kuivuneena vertailla :)

Kiitos kaikille vastauksista :) luulis et kun vihdoin tulee se toivottu plussa niin siitä sitten rauhoittuisi :D

Kotimama: kuina nopeasti siin digissä pitäisi nämä viikot nousta? Mulla on kaapissa vielä yksi digi mihin haluaisin että tulos olisi 3+, sunnuntaina tuli 1-2viikkoa eli varmaan vasta kahden viikon kuluttua siinä pitäisi olla 3+

Mä sain kakkosesta digillä 3+ vasta 6+1 ja esikosta en noita digejä tehny ollenkaan. :)

Mulla kävi viivojen kaa niin että dpo 10 muistaakseni haamu ja dpo 14 tasavahvat viivat, sitten päätin viä dpo 20 testaa ja oli paljon haaleampi toinen viiva.. vähän jännitti mitä meinaa, mutta just äskön sain pikkusen sydänäänet kuuluviin! :love7 nyt 9+3 menossa :)

Moikka kaikki!
Mä oon kanssa ollut hullu tikuttaja. Ensin ovistesteillä ja sitten alkoi raskauskriiseily. Tuli tunne tokassa kierrossa, että nyt on tärpännyt. Päivää ennen menkkoja tein negatiivisen (apteekin) raskaustestin ja sitten ne menkat alkoikin päivää liian aikaisin ja petyin toista kertaa... Eilen ajattelin aamulla vessassa, että alkaisikohan pikkuhiljaa taas ovistikutus. Pyyhin ja paperiin jäi vähän vuotoa. Mulla ei KOSKAAN tule mitään välivuotoja. Ajattelin, että tuleeko menkat muka taas viikon tauon jälkeen. Tein raskaustestin, joka näytti haaleaa plussaa. Sanoin miehelle, että nyt kipaisen kyllä apteekkiin hakemaan digitestin. Digitestin mukaan olen raskaana viikoilla 1-2. :happy:

Soittelin tänään neuvolaan ja kerroin tilanteestani. Terveydenhoitajan mielestä olen raskaana viikolla 5+2 ja sanoi, että menkat ja välivuoto kuuluu asiaan. Positiivinen tulos on kuulema positiivinen tulos ja that's it! Sanoi vielä, että voin tehdä muutaman viikon päästä testin varmistuakseni asiasta, mutta hän itse lähtisi siitä, että mun vatsassa kehittyy esikoinen. :happy: Itsekin olen melko varma, että jotain tuolla kaikesta huolimatta tapahtuu.

Aamulla ennen neuvolaan soittoa tein vielä uuden samanlaisen liuskatestin, minkä eilenkin ja positiivinen viiva oli edelleen haalea, mutta vahvempi, kuin eilen. Toivon, että kaikki menee hyvin.

ja nyt sitten aamulla aloin vuotamaan verta.. :'( mitä pitäis tehä? tuli pieni klöntti ja sitten semmoista laimeempaa niinkun olis menkat alkamassa:( :)

Mitkä viikot sulla on e? Mulla oli esikoisesta verenvuotoa viikolla 8 mutta ei tarkoittanut mitään. :) toivotaan parasta, tsemppiä!!

Ja mä otin sillon telkkariin yhteyttä teki tutkimuksen ja lähetti ultraan ja siellä selvis että kaikki hyvin.

okei! Pitäisköhän munkin soittaa sinne sitten. 9+4 on nyt mulla menossa.. oon kyllä ihan paniikissa täällä... :(

Soita ihmeessä E!Noilla viikoilla voidaan asiaa kuitenkin tutkia. Onko kipuja? Toivotaan, että harmitonta, mutta kyllähän se säikäyttää :(

Takaisin