Plussa vai ei?

Life is strange, joillakin ihmisillä ei hcg:ta erity virtsaan ja siksi raskaus näkyy vain verikokeessa. Ehkä sulla se tilanne?

Ehkä vähän hölmö kysymys: jos pc testtien herkkyys on 25 yksikköä, niin tuleeko sinne toinen viiva vasta kun virtsassa on 25 yksikköä hcg hormonia? Vai tuleeko haamu jos virtsassa vaikka 15 tai 20 yksikköä ja tasavahvat viivat sitten kun 25 yksikköä. Ajattelen vaan kun tos mun kuvas ylin on pe testi, keskimmäinen on la ja alin tän päivän et onkohan mulla nyt virtsassa se alle 25 yksikköä kun ei ole tasavahvat viivat o.O anteeksi jos sekava kysymys :D

Dpo 12 kp 30 rv 3+5

Liitteet

• 1458586999792.jpg
    1458586999792.jpg
    25 KB · Katsottu: 317
Senni! Onnea plussastasta!

Mrsbee: itse Soittaisin kanssa varsinkin kun nuo luget on käytössä. Ainakin omassa neuvolassa sanoivat että hyvä että ilmoitin just jatkon kannalta. Lääkäri näkee jo sieltä papereista kun suunnittelee sun jatkoa. Pahoittelut vuodosta! Itse olisin nyt marraskuussa saanut lähetteen lapsettomuus polille jos ei olisi plussa tullut. 2 km takana rv 6 ja rv 5+6.

Senni luulisin et 25miu/ml on pissassa sillon kun tulee haamuviiva.. Itsellä otettiin verikoe öö 5+6(?) ja sillon verestä hcg yli 5000 ja ei ollu tasavahvat viivat vielä testis. :D

Karla, plussa tuo on! Onnea :)

MrsBee ootko vielä tehnyt testiä?

Kiitos, plussaa kyllä niin toivoisin, mutta mietin voiko tuohon luottaa kun on niin herkkä testi. Ehkäpä odottelen päivän tai pari ja testailen vielä jollain ei-niin-herkällä.. :rolleyes:

Onnea Karlalle!

Mannikka: en oo testannu enää. Hain kyllä eilen uuden paketin, ehkä huom testaan joko viiva hävisi.Ei tässä mulla enää muuta ole odotettavissa..

MrsBee, en muista olitko jo sillon mukana, mut miulla oli viime vuonna kaks kemiallista raskautta. Yks asia niissä oli yhteistä: kova vuoto alko vasta kun r-testi oli puhdas nega. Toisessa kesti vielä negan jälkeen jonkun aikaa et lähti vuotamaan. Ton oman kokemuksen ja sit toisaalta kun on kuullut paljon valemenkoista jne ni kyllä ainakin varuilta testaisin.. Mutta hyvä jokatapauksessa seurata et hcg tippuu jos kesken on mennyt. Tsempit vielä, kyllä se tärppää! Miullakin kolmas kerta sit oli se, ja nyt päästy 16+0 asti jo :)

Nyt tämä mamma lopettaa hetkeksi testailut loppu viikosta muutetaan omakotitaloon kaksiosta :) sitte saa joskus tulla vaikka kaksiki vauvaa kun muutto hulina loppunut ja elämä taas palaa normaaliin kulkuun.^^

Huomiseen pitää vielä jaksaa odottaa verikokeen tuloksia hitti ku jännittää tänään ei oo vielä ainakaan vuotoa ollu ja toivottavasti ei tule.

Duulialla nään miekii haamun :) vahvistumisia!

Duulialla selvä haamu ainakin! Tiedätkö kierrosta, missä meet? Onnea matkaan!

Mannikka: OK. Toivon mukaan meilläkin 3. kerta toden sanoo! Näyttää ainakin, että muutaman kk sykleillä hedelmöityminen onnistuu, kun pääsis vaan siitä eteenpäin..tällä hetkellä 3.päivää nipistelee mahaa, eli tavallista voimakkaammat kivut ja vuodot näyttäis tulleen tästä..jopa pidemmälle edennyt keskenmeno meni musta "helpommin":confused:

Takaisin