Plussa vai ei?

Heippa kaikki täällä ja vauva haaveita kuukautiset ollu viimeks 3.2 ja tänään pientä tuhrua kerran digitaalinen negatiivinen 6pv en uskalla liikaa toivoa et ois tärpänny mulla ei oikeestaan oo koskaan testit näyttänyt raskauksia. En tiedä uskallanko testata vielä täytyy kattoo jos vuoto lisääntyy.

Miuta kanssa MrsBeen tilanne mietityttää.. Tuu kertoo kuulumisia :)

Huomenta! Valitettavasti ei mitään hyviä uutisia kerrottavana. Eilen siis särkylääkettä vaativat kivut mahassa ja selkä myös kipeä. Vuodan ihan normaalien kuukautisten tapaan :(

MrsBee, pahoittelut :(

Komppaan murkkua, että neuvolaan kannattaisi infota km:ta. Monissa paikoissa eivät ala tutkimaan syitä ennen kuin keskenmenoja on vähintään 3 ja eivät laske sitä jos niistä ilmoittelee jälkeen päin kuukausien päästä. Paska systeemi kyllä :/

Muokattu viimeksi:
Nyt on aika verikokeisiin jospa se näyttäisi hyvän plussan. Tuhru vuotoa kyl taas tänään tuli vähän. Toivottavasti ei menkat ala. Niin toivoisin raskautta edellinen raskaus päättyi keskenmenon 2010 ja sen jälkeen ei ole tärpänny.mulla 2002 tuulimuna ja 2004 ihana tyttö ja 2005 km.

Life is strange, ootko millään muulla testannut kuin digillä? Digit ei ole kovin herkkiä. Marketin pregcheck saattaa näyttää plussan aiemmin kuin digi.

Täällä yks himotestaaja myös tänä aamuna otettu kolmas kierros menossa vauva kuume kova.

Liitteet

• 1458568742205.jpg
    1458568742205.jpg
    63.7 KB · Katsottu: 387
Kiitos pahoitteluista!
Eilen itkettiin molemmat harmitusta, mutta nyt alkaa jo suunta olla ylöspäin. Jotenkin tää oli helpompi käsitellä, kun ei vielä oikein uskonut edes raskaana olevan ja osasi ehkä odottaakin enemmän huonoja kuin hyviä uutisia. Ei se auta kuin toivoa, että oli vaan paska tuuri ja joku päivä kaikki loksahtaa kohdalleen..

Ymmärrän pointtine ilmoittamisesta. Jotenkin mä oon vaan niin skeptinen, että ei ne tätä edes laske km:ksi, koska menkat ehti olla vain 3 pv myöhässä...

Mullahan ois lähete yksityiseltä kilpparit ja keliakiatesti tekeen, mietin pitäskö mennä vaan maksaan ne suoraan nyt jo tässä vaiheessa...Tietääkö kukaan btw sellaisesta hyytymistekijän testaamisesta tai onko keltään testattu?

Muokattu viimeksi:
MrsBee, miulta testattiin hyytymistekijä V:n geenimuutosta. Lähetteen sain lähinnä siks et miun äidillä on todettu.. Samalla oli ottaneet jotain vuototaipumustestejä ja oli ok. Pari putkiloa verta piti viedä sairaalaan ja veret meni tutkittavaks helsinkiin.. Tukostaipumustestejä pyysin mut en saanut vaikka suvussa on paljon veritulppia :rolleyes: pitänee myöhemmin yrittää uudestaan..

Larissa Oon apteekin normi testiä tehny mut ei nekään oo mun mielestä näyttänyt mitään siks tein digin mut ei raskaana tuli näyttöön. Ei mulla koskaan oo testit näyttänyt raskautta verikokeissa aina otettu ja todettu raskaus. Tiedä sitte mistä johtuu.

Takaisin