Plussa vai ei?

Moikka. Minä testasin aamulla vaikka tiesin entuudestaan ettei siinä kuitenkaan mitään näkyisi kun vasta kp28. Negahan se oli. Aiemmissa raskauksissa olen saanut vasta haamun n.kp31 ja plussa n.kp34. Odotan menkkoja alkavaksi viimeistään viikonloppuna, jos ei ala niin sitten jo jännittää kivasti. Eli ei kannata hätäillä, dpo14 aikaisintaan kannattaisi testata? Malttia ja rentoa mieltä.

duulia, noita on usein esim, tori.fi:ssä myynnissä 10€ ylöspäin ja esim raskauskeijusta tilattuna on sen n 35€ postareitten kans, siis halvimmat. Ja toi angelsounds on käytetyin ja sen perusteella tosi luotettava :)

Muoks hinnat on näköjään vähän noussu. Mut tällänen on toi peruslaite.

http://www.raskauskeiju.fi/angelsounds_kotidoppler_jpd-100s_ _ultraaanigeeli_250ml

Saakohan tuolla kaksosten sydämensykkeet erottua ja ylipäänsä toimiiko laite ennen rv 12 (näytti lukevan lähes kaikissa et vasta 12 viikon jälkeen )?

Sadetuuli, Kyllä ainakin osa on saanu erotettua. Ja useimmat saa ennen 12 viikkoo äänet kuuluviin, jotkut jopa jo 8 viikolla. Youtubessa on videoita missä ihmiset näyttää kun kuuntelevat sydänääniä ja siellä joku sai jo 7+ jotain viikolla äänet kuuluviin :)

Itse kuulin sykkeen ensimmäistä kertaa rv 7+5 ja rv 14-15 eteenpäin olen pystynyt melko varmasti erottamaan kaksosten sykkeet toisistaan. En tiennyt tuplista ennen nt-ultraa ja olin kuullut ennen sitä jännästi kaikumaisia sykkeitä taustalta, eli olisin pystynyt kotidopplerin perusteella arvaamaan kaksoset, jos olisin älynnyt. Mutta tosiaan yksilöllistä on, missä vaiheessa kuuluvat ensimmäistä kertaa, siksi valmistajat eivät lupaa ennen rv 12, jolloin jo melko varmasti kuuluvat.

Eipä keretty edes huomiseen kun alko lorisemaan :/ mä kohta luovutan. Ei ees mitää mielenkiintoa tehdä ovistestejä..ihan turhaa kaikki :/ mun mielenkiinto on nolla.. alkaa kohta järki mennä tähä turhaan yrittämiseen :/
Onneksi muilla ollut parempaa onnea♡

duulia tarttuisikin mutta kun ei :/ mikä on se aika jos ei tärppää että saa lääkkeellistä apua lääkäristä?

Kirppu, jos olet alle 35 niin vuosi täytyy omin voimin yrittää. Aiemminkin voi apua koittaa hakea jos ei esim ovuloi tai on vuotohäiriöitä. Yksityiselle tietty pääsee silloin kun haluaa, mutta jos mitään vikaa ei ole niin ei sielläkään lääkkeitä määrätä turhaan.

Tiedän ton tunteen. Meillä on vajaa 2 vuotta yritystä täynnä ja odotellaan pääsyä koeputkihedelmöitykseen touko-kesäkuussa.

Kirppu, oletko vehnänalkioöljyä kokeillut? Kuulema vanhankansan "hedelmällisyys kikka". Siinä on vitamiini E oikeassa muodossa mikä on soluille hyväksi. Googlaa jos kiinnostaa, netissä on hyvin tietoa. Ite otin tähän kiertoon testiin kun ei meinaa täälläkään onnistua. Katotaan miten tässä kierrossa käy.

a71b30da263f8ddbb64491d8803cc5e9
tänään alko lorisemaan mutta tein huvikseni pari tuntia sitten testin ju ehin jo aamulla ostaa. Tuli tällänen..mitä ootte mieltä?

Viiva siinä on, ei taida apteekin omalla tulla noin vahvaa viivanpaikkaa.. Mikä kp tai dpo sulla on?

Joo testasin ja puhdas nega.. jos se oli vaan viivan paikka tai viallinen testi :/ ehinki jo vähä innostua mutta petyin taas.

Muokattu viimeksi:
Mulla oli verikokeen tulos negatiivinen mut en silti usko vielä etteikö tärppi olis käyny.. tuntemuksia vatsassa on ja menkatkaan ei alkanu vaikka kolmena päivänä näytti et alkais mut kerran pyyhkiessä tuli vähän verta paperiin.

Täällä tulee verta kuin kannulla kaatais ett kyllä se eilinen apteekin testi oli virheellinen. Kaks puhdasta negaa tullu sen jälkeen :/ my days ohjelmalla näytti ett uus ovis ois heti menkkoje jälkee eli ensi viikonloppuna jo. Sinne asti ku jaksais oottaa.

Duulia: kyll nään viivan.

Takaisin