Plussa vai ei?

Oliko täällä jollain kokemusta siitä, että r-tesissä oli näkyny ensin ovis, sit kiinnittyminen ja sit ite raskaus? Pysykö viiva kiinnittymisen jälkeen testissä vai muuttuko hetkeks vaaleemmaks/negaks?

Mulla oli eilen nega, tänään selkee. haamu ja myöhemmin tänään lähes nega. En ymmärrä yhtään.
 
Oliko täällä jollain kokemusta siitä, että r-tesissä oli näkyny ensin ovis, sit kiinnittyminen ja sit ite raskaus? Pysykö viiva kiinnittymisen jälkeen testissä vai muuttuko hetkeks vaaleemmaks/negaks?

Mulla oli eilen nega, tänään selkee. haamu ja myöhemmin tänään lähes nega. En ymmärrä yhtään.

Minulla on kokemusta! Kakkosesta.
Ensin testi reagoi ovikseen. Sitten näytti negaa. Reagoi ilm. kiinnittymiseen, ja siitä pari päivää alkoi näkyä haamulaista, joka vahvistui plussaksi. Ultrassa varmistettiin jotta päivät täsmäs.

Oli ensimmäinen kierto synnytyksen jälkeen ja sen takia olin niin ahkerana testailemassa, jos joku sitä ihmettelee. :D
 
Minulla on kokemusta! Kakkosesta.
Ensin testi reagoi ovikseen. Sitten näytti negaa. Reagoi ilm. kiinnittymiseen, ja siitä pari päivää alkoi näkyä haamulaista, joka vahvistui plussaksi. Ultrassa varmistettiin jotta päivät täsmäs.

Oli ensimmäinen kierto synnytyksen jälkeen ja sen takia olin niin ahkerana testailemassa, jos joku sitä ihmettelee. :D

Muistelinkin että se olit sinä! :D

Mulla meinaan reagoi tässä kierrossa ovis r-testiin, sit pari päivää sitte tuli yks haalee plussa joka ei ollut enää edes haamu ja menkat ei oo alkanu, tänään pitäis alkaa mut yleensä lorisee jo aamun ekalla vessakäynnillä pönttöön. Vähän vaaleenpunasta on tullu, et saa nähdä oliko susi testi aiemmin vai onko tää sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoo :hilarious:

Ja siis kp37 menossa kun normaalisti kierto on 26-29pvää, siksi kans testailu :woot: Viime kierron kemiallinen heitti oviksen vasta kp22
 
No nyt kp1! Oli siis susi testi. Lähetin rfsu:lle palautteenkin, kun oli ihan selvä haalee plussa ja muutaman tunnin päästä tehty testi puhdas nega. Edes kemiallisessa ei laske hcg niin nopeesti :D
 
Jonkun aikaa taustalla olen tätä ketjua seuraillut :)

Meillä kolme lasta, vanhin täyttää viikonloppuna 3v, ja nyt hiljalleen yritellään neljättä ja viimeistä naperoa. Kaikki ovat poikia joten toiveena olisi pikkuinen tyttö, toki neljäs poikakin on enemmän kuin tervetullut! Ajoituksella siis onneamme kokeillaan vaikka todennäköisesti yritysaika voikin venyä hieman pidemmäksi.

Viime kierrossa, heti ensimmäisellä yrityskerralla, tapahtui kiinnittymisyritystä joka ei kuitenkaan vienyt alkua pidemmälle. Menkat tuli lähes ajallaan, ehkä päivän myöhässä ja aikalailla normaaleina.

Nyt siis yk2. Viime kierron kiinnittymisyritystä sekoitti kiertoa hurjasti, ja oireiden perusteella vaikutti siltä kuin ovulaatio olisi tullut heti menkkojen jälkeen kp10. Normaalisti ajoittuu KP 15-18. Ovulaatiotestitkin on ollut käytössä kun synnytyksen jäljiltä kiertoa kartoitettiin muutama kk ennen yritystä. Tässä kierrossa siis lh-taso sahannut ylös-alas ilman mitään johdonmukaisuutta. Ajattelin toisen kerran ovulaation tulleen KP 19-20 paikkeilla, mutta vasta KP 25 tuli oikea o+.

Ajoitus osui hienosti kohdalleen, joten odotukset oli korkealla. Testailinkin ahkerasti ja haamujahtia kierto onkin ollut! :D Dpo9 alkoi vaaleanpunainen tuhruttelu, jota jatkui 4 päivää. Kuukautisten alkamispäivänä alkoikin runsaampi vuoto ja ajattelin että se siitä kierrosta. Normaali kierto n. 30-31 päivää, tämä oli 39 päivää viivästyneen oviksen vuoksi. Vuoto jatkui runsaana vain noin vuorokauden ajan (yleensä noin 3 vuorokautta) jonka jälkeen tuhruttelu jatkui vaihtelevalla määrällä vielä eiliseen asti. Yhteensä siis 12 päivää!

Menkkamainen jomotus, väsymys, ajoittainen etominen ja hermostumisherkkyys kuitenkin jatkui vielä näiden kummallisten menkkojen jälkeenkin, joten tein herkän testin iltapäivällä. Värillistä haamua mielestäni näkyvissä, joka näkyy myös negatiivissa, selkeästi jopa kun hieman värikylläisyyttä lisää.

Viimeisin raskaus alkoi myös samaan tyyliin, ennen kuukautisia testit negaa aavistuksista huolimatta (imetin vielä silloin, ja hetkessä maidon tulo romahti). Kuukautiset alkoivat ajallaan ja olivat normaalit kestoltaan ja määrältään joten unohdin koko jutun. Seuraavien kuukautisten odotettuna alkamispäivänä 4 viikkoa myöhemmin tein testin joka oli erittäin vahvasti positiivinen. En vielä silloinkaan epäillyt aikaisempaa raskauden alkua. Kolme viikkoa myöhemmin, oletettavasti 7+0, kaivoin hetken mielijohteesta dopplerin esiin ja hetkessä sain kuuluviin vauvan sydänäänet selkeästi! Ultrassa vahvistuikin epäilyni, joten tuolloin olikin ollut rv 10+0! Olikin siis valemenkat, ja testi olisi näyttänyt positiivista luultavasti heti vuodon loputtua.

Tänään siis samassa vaiheessa testiin kuvien kaltainen kummajainen. Jatkan testailua että nähdään onko tämä vahvistumassa, vaiko häviämässä oleva kiinnittymisyritystä taas. Miekkoseni ei alkuperäisestä kuvasta viivaa erota, erotatteko te? :)
 

Liitteet

  • IMG_20200917_143612.jpg
    IMG_20200917_143612.jpg
    18.9 KB · Katsottu: 231
  • IMG_20200917_143645.jpg
    IMG_20200917_143645.jpg
    19 KB · Katsottu: 204
  • IMG_20200917_143612~2.jpg
    IMG_20200917_143612~2.jpg
    24.7 KB · Katsottu: 213
Jonkun aikaa taustalla olen tätä ketjua seuraillut :)

Meillä kolme lasta, vanhin täyttää viikonloppuna 3v, ja nyt hiljalleen yritellään neljättä ja viimeistä naperoa. Kaikki ovat poikia joten toiveena olisi pikkuinen tyttö, toki neljäs poikakin on enemmän kuin tervetullut! Ajoituksella siis onneamme kokeillaan vaikka todennäköisesti yritysaika voikin venyä hieman pidemmäksi.

Viime kierrossa, heti ensimmäisellä yrityskerralla, tapahtui kiinnittymisyritystä joka ei kuitenkaan vienyt alkua pidemmälle. Menkat tuli lähes ajallaan, ehkä päivän myöhässä ja aikalailla normaaleina.

Nyt siis yk2. Viime kierron kiinnittymisyritystä sekoitti kiertoa hurjasti, ja oireiden perusteella vaikutti siltä kuin ovulaatio olisi tullut heti menkkojen jälkeen kp10. Normaalisti ajoittuu KP 15-18. Ovulaatiotestitkin on ollut käytössä kun synnytyksen jäljiltä kiertoa kartoitettiin muutama kk ennen yritystä. Tässä kierrossa siis lh-taso sahannut ylös-alas ilman mitään johdonmukaisuutta. Ajattelin toisen kerran ovulaation tulleen KP 19-20 paikkeilla, mutta vasta KP 25 tuli oikea o+.

Ajoitus osui hienosti kohdalleen, joten odotukset oli korkealla. Testailinkin ahkerasti ja haamujahtia kierto onkin ollut! :D Dpo9 alkoi vaaleanpunainen tuhruttelu, jota jatkui 4 päivää. Kuukautisten alkamispäivänä alkoikin runsaampi vuoto ja ajattelin että se siitä kierrosta. Normaali kierto n. 30-31 päivää, tämä oli 39 päivää viivästyneen oviksen vuoksi. Vuoto jatkui runsaana vain noin vuorokauden ajan (yleensä noin 3 vuorokautta) jonka jälkeen tuhruttelu jatkui vaihtelevalla määrällä vielä eiliseen asti. Yhteensä siis 12 päivää!

Menkkamainen jomotus, väsymys, ajoittainen etominen ja hermostumisherkkyys kuitenkin jatkui vielä näiden kummallisten menkkojen jälkeenkin, joten tein herkän testin iltapäivällä. Värillistä haamua mielestäni näkyvissä, joka näkyy myös negatiivissa, selkeästi jopa kun hieman värikylläisyyttä lisää.

Viimeisin raskaus alkoi myös samaan tyyliin, ennen kuukautisia testit negaa aavistuksista huolimatta (imetin vielä silloin, ja hetkessä maidon tulo romahti). Kuukautiset alkoivat ajallaan ja olivat normaalit kestoltaan ja määrältään joten unohdin koko jutun. Seuraavien kuukautisten odotettuna alkamispäivänä 4 viikkoa myöhemmin tein testin joka oli erittäin vahvasti positiivinen. En vielä silloinkaan epäillyt aikaisempaa raskauden alkua. Kolme viikkoa myöhemmin, oletettavasti 7+0, kaivoin hetken mielijohteesta dopplerin esiin ja hetkessä sain kuuluviin vauvan sydänäänet selkeästi! Ultrassa vahvistuikin epäilyni, joten tuolloin olikin ollut rv 10+0! Olikin siis valemenkat, ja testi olisi näyttänyt positiivista luultavasti heti vuodon loputtua.

Tänään siis samassa vaiheessa testiin kuvien kaltainen kummajainen. Jatkan testailua että nähdään onko tämä vahvistumassa, vaiko häviämässä oleva kiinnittymisyritystä taas. Miekkoseni ei alkuperäisestä kuvasta viivaa erota, erotatteko te? :)
Kyllä siellä jotain erottuu, toivottavasti vahvistuu!
 
Sandra2020: Haamulaiselta näyttää minun silmiin, vahvistumisia! Millä testillä teit?

Minulla viiva hävisi, joten yk 3 käynnissä. Vähän harmittaa tietysti, mutta ainakin molemmilla kerroilla hedelmöittyminen tapahtui ja kiinnittymistäkin jonkin verran joten sekin positiivista. Saa nähdä minkä verran ikä tässä nyt vaikuttaa munasolujen laatuun kun "parasta ennen" -aika taitaa olla käsillä. Ainakin ovulaatio tapahtuu o-testien mukaan vielä joka kuukausi..
 
Moi, nyt puhtaasti ystävän puolesta kysyn. First Response testi ilmeisesti avattuna mutta kysynkin nyt että onko tämä teistä haamu, viivanpaikka vai plus? Ystävä kysyi ja mä en tosta testistä tiedä toki mun silmään plussa.
 

Liitteet

  • 1_First response.jpg
    1_First response.jpg
    15.6 KB · Katsottu: 189
Moi, nyt puhtaasti ystävän puolesta kysyn. First Response testi ilmeisesti avattuna mutta kysynkin nyt että onko tämä teistä haamu, viivanpaikka vai plus? Ystävä kysyi ja mä en tosta testistä tiedä toki mun silmään plussa.

Mä en oo tuohon testiin saanut koskaan haamuja tai muutakaan viivan näköstä joten väittäisin myös plussaksi :angelic:
 
Taisin saada RFSU testin viallisena. Väri levisi. No tein nyt iltapissasta eikä selvyyttä. Hermot tässä menee.Valokuva on otettu sitten sen testi ajan eli 5 minuutin jälkeen. N. 10min testin teosta.
 

Liitteet

  • IMG_20201001_193438~2.jpg
    IMG_20201001_193438~2.jpg
    14.9 KB · Katsottu: 323
Muokattu viimeksi:
Noissa ekoissa kuvissa, puikkotestissä ehkä haamu tai sit varjo, muissa kuvissa valitettavasti en näe plussaa.
 
Moi, nyt puhtaasti ystävän puolesta kysyn. First Response testi ilmeisesti avattuna mutta kysynkin nyt että onko tämä teistä haamu, viivanpaikka vai plus? Ystävä kysyi ja mä en tosta testistä tiedä toki mun silmään plussa.
Mun mielestä haamu
 
Noissa ekoissa kuvissa, puikkotestissä ehkä haamu tai sit varjo, muissa kuvissa valitettavasti en näe plussaa.

Tuo eka puikkotesti on Apteekin herkkä testi. Eli herkkyys 10iU/ml. Ja toinen testi on myös herkkä testi eli One Step Raskauskeijusta ja se on tehty tiistaina. Mikään ei ole aamuvirtsasta. 3. Ja 4. kuva on sama testi molemmissa kuvissa. RFSU herkkyys 25iU. Ei tehty aamupissasta. Voisi mahdollisesti olla vahvenemassa tai sitten kuvittelen vain olevani raskaana. Menkat oli, oudot. Ja kesti vaan 4 pv. Oli, niukemmat. Ja kiinnittymisvuotoa tuli viime viikon tiistaina. Joten siksi epäilen olevani raskaana. Vaikka 'menkat' olikin.
 
View attachment 94321 View attachment 94322 Taisin saada RFSU testin viallisena. Väri levisi. No tein nyt iltapissasta eikä selvyyttä. Hermot tässä menee.. Katsokaa mitä tuli alle sen 5min. Alempi kuva. Ylempi kuva on otettu sitten sen testi ajan eli 5 minuutin jälkeen. N. 10min testin teosta.


Noi testit on kauheita, älä noita rfsun testejä tee itse sain selkeä plussa vaikka en ollut raskaana. Sitä seuraavana päivänä kävin labrassa ja tulos oli alle 5 hcg eli en tosiaan raskaana eikä mitään mahdollisuutta keskenmenoon tai kemialliseen kun noin alhainen arvo. Eli mieluummin aamuvirtsasta apteekin oma, ne on tietääkseni luotettavia. Ja juu nään lähes kaikissa jotain, vahvistumista
 
Jonkun aikaa taustalla olen tätä ketjua seuraillut :)

Meillä kolme lasta, vanhin täyttää viikonloppuna 3v, ja nyt hiljalleen yritellään neljättä ja viimeistä naperoa. Kaikki ovat poikia joten toiveena olisi pikkuinen tyttö, toki neljäs poikakin on enemmän kuin tervetullut! Ajoituksella siis onneamme kokeillaan vaikka todennäköisesti yritysaika voikin venyä hieman pidemmäksi.

Viime kierrossa, heti ensimmäisellä yrityskerralla, tapahtui kiinnittymisyritystä joka ei kuitenkaan vienyt alkua pidemmälle. Menkat tuli lähes ajallaan, ehkä päivän myöhässä ja aikalailla normaaleina.

Nyt siis yk2. Viime kierron kiinnittymisyritystä sekoitti kiertoa hurjasti, ja oireiden perusteella vaikutti siltä kuin ovulaatio olisi tullut heti menkkojen jälkeen kp10. Normaalisti ajoittuu KP 15-18. Ovulaatiotestitkin on ollut käytössä kun synnytyksen jäljiltä kiertoa kartoitettiin muutama kk ennen yritystä. Tässä kierrossa siis lh-taso sahannut ylös-alas ilman mitään johdonmukaisuutta. Ajattelin toisen kerran ovulaation tulleen KP 19-20 paikkeilla, mutta vasta KP 25 tuli oikea o+.

Ajoitus osui hienosti kohdalleen, joten odotukset oli korkealla. Testailinkin ahkerasti ja haamujahtia kierto onkin ollut! :D Dpo9 alkoi vaaleanpunainen tuhruttelu, jota jatkui 4 päivää. Kuukautisten alkamispäivänä alkoikin runsaampi vuoto ja ajattelin että se siitä kierrosta. Normaali kierto n. 30-31 päivää, tämä oli 39 päivää viivästyneen oviksen vuoksi. Vuoto jatkui runsaana vain noin vuorokauden ajan (yleensä noin 3 vuorokautta) jonka jälkeen tuhruttelu jatkui vaihtelevalla määrällä vielä eiliseen asti. Yhteensä siis 12 päivää!

Menkkamainen jomotus, väsymys, ajoittainen etominen ja hermostumisherkkyys kuitenkin jatkui vielä näiden kummallisten menkkojen jälkeenkin, joten tein herkän testin iltapäivällä. Värillistä haamua mielestäni näkyvissä, joka näkyy myös negatiivissa, selkeästi jopa kun hieman värikylläisyyttä lisää.

Viimeisin raskaus alkoi myös samaan tyyliin, ennen kuukautisia testit negaa aavistuksista huolimatta (imetin vielä silloin, ja hetkessä maidon tulo romahti). Kuukautiset alkoivat ajallaan ja olivat normaalit kestoltaan ja määrältään joten unohdin koko jutun. Seuraavien kuukautisten odotettuna alkamispäivänä 4 viikkoa myöhemmin tein testin joka oli erittäin vahvasti positiivinen. En vielä silloinkaan epäillyt aikaisempaa raskauden alkua. Kolme viikkoa myöhemmin, oletettavasti 7+0, kaivoin hetken mielijohteesta dopplerin esiin ja hetkessä sain kuuluviin vauvan sydänäänet selkeästi! Ultrassa vahvistuikin epäilyni, joten tuolloin olikin ollut rv 10+0! Olikin siis valemenkat, ja testi olisi näyttänyt positiivista luultavasti heti vuodon loputtua.

Tänään siis samassa vaiheessa testiin kuvien kaltainen kummajainen. Jatkan testailua että nähdään onko tämä vahvistumassa, vaiko häviämässä oleva kiinnittymisyritystä taas. Miekkoseni ei alkuperäisestä kuvasta viivaa erota, erotatteko te? :)
Moi MariaSha. Minulla sama juttu. Menkat tuli joo ja menikin... Kesti 4 pv. Normaalisti olleet aina viikon. Nyt vuoto niukempaa paljon ja ei yhtään hyytymää. Ennen vuotoa tuli aina niin runsaasti. Jotenkin tunne myös sellainen kuin kerroit sulla olevan nytkin. Eli menkat tuli, mutta vaisto sanoo, että olisin raskaana. Miten tuo negatiivi jos siinä näkyy toinen viiva myös niin tarkoittaa mitä? Sain myös näkyviin siten toisen viivan paremmin. Eli jos on väriä viivanpaikassa negatiivikuvassa, onko se plussaa? Tässä mun eilis iltainen testi RFSU negatiivina ja testiajan sisällä otettu. Vatsakivut ja nipistely kohdunsuulla tällä hetkellä oireena ja huimaus.
IMG_20201002_203614.jpg
 
Noi testit on kauheita, älä noita rfsun testejä tee itse sain selkeä plussa vaikka en ollut raskaana. Sitä seuraavana päivänä kävin labrassa ja tulos oli alle 5 hcg eli en tosiaan raskaana eikä mitään mahdollisuutta keskenmenoon tai kemialliseen kun noin alhainen arvo. Eli mieluummin aamuvirtsasta apteekin oma, ne on tietääkseni luotettavia. Ja juu nään lähes kaikissa jotain, vahvistumista
Moi UmmuH. OK. Eli sullakin kokemuksia paljon noista RFSU testeistä. Ja muistakin. Mä tein taas uuden. Malttamaton tosiaan. Oli pregcheck testi. Ei näy. Sittenkin luotettavampia vissiin nuo RFSU. Koska kuten MariaSha teki muokkasin eilisillan testikuvan negatiiviväreiksi. Tsadaa. Siellä onkin haamua näkyvissä... Saman testin kuvasin enne testi tekemistä ja negatiiviksi käännettynä ei siis näe mitään viivaa. Ei edes viiva paikkaa. JOTEN... Voisi päätellä että sain siis eilen plussan RFSU testiin. Tässä tämä negatiivikuva molemmista eli "puhtaana" testi ja testi teon jälkeen.
IMG_20201002_204244.jpg
IMG_20201002_204434.jpg
IMG_20201002_203614.jpg
tässä selkeempi testiviivaa vaikkakin edelleen haamu. Eilen illalla klo 23 tehtynä
Ja vertauksena siis tuossa on puhdas testi. Erottuu tuossa negatiivissa kaksi viivaa minusta.
 
Mun silmään ei kyllä erotu mitään :/ Kannattaa odottaa pari päivää ja tehdä vaikka digi, siinä pitäs näkyä kyllä, jos on raskaana :)
 
Takaisin
Top