Plussa vai ei?

Tänään samanlainen kuin eilen, muut r-testit negoja. Onkohan kyseessä sitten vain kemiallinen, kun herkässä haamuilee? Eikai apteekin omat voi huvikseen tuollaisia viivoja tehdä 3 päivää peräkkäin...
 
Hei voisiko joku auttaa epätoivoista tihrustelijaa. Onko tämä cb testin ominaisuus, että tulee haalea pystyviiva vai täytyyykö minun jännätä muutama päivä ja tehdä uusi ? :hilarious:
Tai sitten minulla on liian sumeat viivalasit päässä ja kuvittelen koko jutun. Saatoin myös olla turhan aikaisessa tämän kanssa! :oops:
 

Liitteet

  • 20200817_124214.jpg
    20200817_124214.jpg
    15.3 KB · Katsottu: 258
Hei voisiko joku auttaa epätoivoista tihrustelijaa. Onko tämä cb testin ominaisuus, että tulee haalea pystyviiva vai täytyyykö minun jännätä muutama päivä ja tehdä uusi ? :hilarious:
Tai sitten minulla on liian sumeat viivalasit päässä ja kuvittelen koko jutun. Saatoin myös olla turhan aikaisessa tämän kanssa! :oops:

Mun silmään vaikuttaa viivan paikalta mutta tee parin päivän päästä uusi :angelic:
 
Moikka! Näättekö tässä mitään? Testiajalla otettu kuva mutta itellä aika viiva lasit päällä koska vuosien yritys... :sad001
 

Liitteet

  • IMG_20200824_082112.jpg
    IMG_20200824_082112.jpg
    15 KB · Katsottu: 297
Kyllä mäkin jotain näen! Tiedätkö mikä dpo? Peukut pystyssä!

En itseasiassa tiedä, epäsäännöllinen kierto ja ovista en tästä ole bongannut tikkujen kanssa, tänään siis kp36 ja samanlainen tulos tuli tikkuun et hyvin haalea punertava viiva.. Mietin että onko nää raskauskeijulta tilaamat puikot luotettavia.. Mulla siis kierto heittelee 30-100 :grin ja tosiaan taustalla 10v yritys.. Että jokunen tikku on tehty tässä vuosien aikana ja ollut pessimistinä mutta nyt sitten tämä hieman toivoa herätti mutta toivon että ei tarttis taas pettyä.. :rolleyes:
 
En itseasiassa tiedä, epäsäännöllinen kierto ja ovista en tästä ole bongannut tikkujen kanssa, tänään siis kp36 ja samanlainen tulos tuli tikkuun et hyvin haalea punertava viiva.. Mietin että onko nää raskauskeijulta tilaamat puikot luotettavia.. Mulla siis kierto heittelee 30-100 :grin ja tosiaan taustalla 10v yritys.. Että jokunen tikku on tehty tässä vuosien aikana ja ollut pessimistinä mutta nyt sitten tämä hieman toivoa herätti mutta toivon että ei tarttis taas pettyä.. :rolleyes:

En kyl tiedä niistä, mä luotan pregcheckin liuskoihin. Rupes itseäkin jännittämään sun puolesta, raportoi ihmeessä vahvistuuko viiva!
 
Hei, olisi pieni kysymys tässä,

Onko mahdollista että kuukautiset jäävät väliin mutta silti ovuloi ja jää raskaaksi? Niinku tulee raskaaksi ilman menkkoja, onko kellään käynyt niin? Tässä mietin onkohan tuo minun tilanteeni, en vaan viiti testata ja pettyä taas.
 
Heippa,

Onko kellekään käynyt näin että kuivuneena näyttää testi tuolta.. Tein siis apteekin ultra raskaustestin ja katsoin testiä vielä kuivuneena vaikka tiedän etten niin saisi tehdä mutta kiinnosti.. Taustalla se hyvin epäsäännöllinen kierto ja tästä kierrosta en tiedä mitään.. :rolleyes:
 

Liitteet

  • IMG-20200827-WA0016.jpeg
    IMG-20200827-WA0016.jpeg
    10.4 KB · Katsottu: 272
Testiajalla otetussa kuvassa en näe viivaa. Vanhassa näkyy jotain, mut en saa selvää onko väriä. Roskishaamut ei kyllä ole luotettavia. Uutta testiä vaan vaikka huomenna.
 
Tässä kuva testiajalla, huono kuva kyllä..

Mä nään tässäkin kyllä! Noi ultrat on mulla ollu sellasia, et viiva tulee tosi haaleena näkyviin testiajalla ja vahvempana testiajan jälkeen - ja toisella testillä silloin varmistettu että kyllä raskaana olin. Suosittelen tekemään esimerkiks rfsu:n liuskatestin, ne on tosi hyviä!
 
Tässä kuva testiajalla, huono kuva kyllä..
Minulla on näistä apteekin herkistä testeistä sellainen kokemus, että aika helposti näyttävät viivanpaikkaa ja olen kyllä joskus ihan väriäkin saanut, kun olen aikaisin testaillut ja kuukautiset ovat tulleet ajallaan. Myöskin se ominaisuus kyseisessä testissä on että kuivuessaan antaa kyllä tihrusteltavaa.
 
Tänään testattu ihan puhdas nega, eli tein sitten semmoset 5 haamuviiva/viivanpaikka testejä.. Testit loppu ja odotellaan koska sitten kierto kääntyy uuteen.. :shifty: negoihin tottunut jo tässä 10v yrityksen aikana mutta aina se vaan kirpaisee.. Mulla siis epäily pcos. Mutta onni on että meille on suotu sentään kohta 11v täyttävä lapsonen :Heartred ikääkin vasta 33 joten aikaakin on vielä ihmeisiin..
 
Takaisin
Top