Plussa vai ei?

Onks tää haalee plussa?? T. Annabel
 

Liitteet

  • IMG-20200729-WA0000.jpg
    IMG-20200729-WA0000.jpg
    24.5 KB · Katsottu: 243
Moikka! :greet025

Täällä kirjoittelee 30-vuotias haaveilija. Lasta toivottu jo useampi vuosi ja tutkimukset tehty, diagnoosina selittämätön lapsettomuus. Kierto säännöllinen, ovuloin, munarakkulareservi hyvä ja hormoniarvot kunnossa. Ollaan hoitojonossa ja syksyllä katsotaan millä hoidolla alotetaan.

Mutta. Tein tänään aamulla raskaustestin, dpo7. Ensimmäistä kertaa näin tikussa jotain muuta kuin mielikuvitukseni tuotetta. Kokemusta on selkeistä viivanpaikoista, muuhun ei olla pystytty. Aamulla näin, kun testiviiva alkoi muodostua heti, kun pissa levisi testialueelle. Haaleni siitä sitten, mutta viiva ei ollut kirkuvan valkoinen vaan siihen jäi väriä. Nyt oon koko päivän selannut testien kuvia ja siten löysin tämän foorumin. Vertaistuki ja auttavat silmäparit olis tervetulleita. :happy: Mitä tässä näkyy, vai näkyykö edes mitään?!
B5715F82-666B-4597-B001-91F151BFE633.jpeg
 
Moikka! :greet025

Täällä kirjoittelee 30-vuotias haaveilija. Lasta toivottu jo useampi vuosi ja tutkimukset tehty, diagnoosina selittämätön lapsettomuus. Kierto säännöllinen, ovuloin, munarakkulareservi hyvä ja hormoniarvot kunnossa. Ollaan hoitojonossa ja syksyllä katsotaan millä hoidolla alotetaan.

Mutta. Tein tänään aamulla raskaustestin, dpo7. Ensimmäistä kertaa näin tikussa jotain muuta kuin mielikuvitukseni tuotetta. Kokemusta on selkeistä viivanpaikoista, muuhun ei olla pystytty. Aamulla näin, kun testiviiva alkoi muodostua heti, kun pissa levisi testialueelle. Haaleni siitä sitten, mutta viiva ei ollut kirkuvan valkoinen vaan siihen jäi väriä. Nyt oon koko päivän selannut testien kuvia ja siten löysin tämän foorumin. Vertaistuki ja auttavat silmäparit olis tervetulleita. :happy: Mitä tässä näkyy, vai näkyykö edes mitään?!View attachment 92307
Kyllä siellä punainen haamu kurkistaa! Toivottavasti vahvistuu! Kokeile huomenna tai ylihuomenna uudestaan ja laita tännekin, niin ihmetellään porukalla. :)
 
Kyllä siellä punainen haamu kurkistaa! Toivottavasti vahvistuu! Kokeile huomenna tai ylihuomenna uudestaan ja laita tännekin, niin ihmetellään porukalla. :)

Ihanaa, kiitos paljon kommentista ja avusta!! :happy: Onhan tuo nyt aika aikaisin tehty mut silti, mä oon jo ton tuloksen jälkeen elänyt ihan epätodellisissa fiiliksissä ja miettinyt että miten mä uskallan olla jos nyt oonkin raskaana.. :D Miten ihmeessä sitä malttaa odottaa nää pari päivää :nailbiting:
 
Ihanaa, kiitos paljon kommentista ja avusta!! :happy: Onhan tuo nyt aika aikaisin tehty mut silti, mä oon jo ton tuloksen jälkeen elänyt ihan epätodellisissa fiiliksissä ja miettinyt että miten mä uskallan olla jos nyt oonkin raskaana.. :D Miten ihmeessä sitä malttaa odottaa nää pari päivää :nailbiting:
Pidetään peukut pystyssä! Odottavan aika on tunnetusti pitkä. :joyful:
 
Moikka! :greet025

Täällä kirjoittelee 30-vuotias haaveilija. Lasta toivottu jo useampi vuosi ja tutkimukset tehty, diagnoosina selittämätön lapsettomuus. Kierto säännöllinen, ovuloin, munarakkulareservi hyvä ja hormoniarvot kunnossa. Ollaan hoitojonossa ja syksyllä katsotaan millä hoidolla alotetaan.

Mutta. Tein tänään aamulla raskaustestin, dpo7. Ensimmäistä kertaa näin tikussa jotain muuta kuin mielikuvitukseni tuotetta. Kokemusta on selkeistä viivanpaikoista, muuhun ei olla pystytty. Aamulla näin, kun testiviiva alkoi muodostua heti, kun pissa levisi testialueelle. Haaleni siitä sitten, mutta viiva ei ollut kirkuvan valkoinen vaan siihen jäi väriä. Nyt oon koko päivän selannut testien kuvia ja siten löysin tämän foorumin. Vertaistuki ja auttavat silmäparit olis tervetulleita. :happy: Mitä tässä näkyy, vai näkyykö edes mitään?!View attachment 92307

Teitkös uuden jo?
 
Teitkös uuden jo?

Joo, tein! Seuraavana ja sitä seuraavana päivänä. Ton ekan tein siis ke, ja to tuli samanlainen epäselvä ”joku” saman merkkisellä testillä. Mutta pe tein eri merkin ei-niin-herkällä testillä ja se näytti puhdasta negaa. Sille testille oli kyllä ihan liian aikaistakin, kun menkkojenkin alkuun oli vielä monta päivää. Testit loppu siihen ja nyt oon päättänyt, etten osta lisää tai testaa ennen kuin menkat on selvästi myöhässä. Jos tää nyt lopulta osottautuu tyhjäks arvaks, niin oon tosi iloinen jo siitä, että edes jotain ehkä tapahtui. :)
 
Onko tässä jotain? Vai viivanpaikka? Dpo 9, voiko edes näkyä vielä mitään :bored:
 

Liitteet

  • C1AEBE22-C7A9-454D-960B-D4FBE80DCAED.jpeg
    C1AEBE22-C7A9-454D-960B-D4FBE80DCAED.jpeg
    40.7 KB · Katsottu: 196
Onko tässä jotain? Vai viivanpaikka? Dpo 9, voiko edes näkyä vielä mitään :bored:

Jotain näkyy mutten tiiä näkyykö väriä. Toivottavasti lähtee tummumaan :angelic: Ja Testikuvia ootellessa :wink
Ihan hyvin voi näkyä dpo 9 jo, jos kiinnittyminen on tapahtunut. :)
 
Onko teillä kokemusta apteekin omista herkistä testeistä?

Minulla nyt eilen dpo 9/10 ja sain sillä testillä vakuuttavan roskishaamun. Selkeä viiva jopa kuvassa, mutta vasta n. 10min jälkeen (testiaika 3min).

Tänään dpo 10/11 ja haaleahkoa viivaa muodostui jo testiaikana hieman, mutta kuivuttua testi selkeästi vielä eilistä vahvempi vaaleanpunainen viiva (mutta siis kuitenkin haalea, mutta saa helposti kuvaan milloin vaan.

PC nega, rfsu varhainen nega, punainen rfsu-liuska punainen haamu joka lähti kuivuessa lähes kokonaan pois.

Ahdistava tilanne... en malttaisi odottaa huomiseen. Ja tietysti odotan ja testaan, mutta mielenkiinnosta kyselen, että onko tuleeko tuolla apteekin omalla herkällä noin räikeitä valeviivoja :eek:
 
Onko teillä kokemusta apteekin omista herkistä testeistä?

Minulla nyt eilen dpo 9/10 ja sain sillä testillä vakuuttavan roskishaamun. Selkeä viiva jopa kuvassa, mutta vasta n. 10min jälkeen (testiaika 3min).

Tänään dpo 10/11 ja haaleahkoa viivaa muodostui jo testiaikana hieman, mutta kuivuttua testi selkeästi vielä eilistä vahvempi vaaleanpunainen viiva (mutta siis kuitenkin haalea, mutta saa helposti kuvaan milloin vaan.

PC nega, rfsu varhainen nega, punainen rfsu-liuska punainen haamu joka lähti kuivuessa lähes kokonaan pois.

Ahdistava tilanne... en malttaisi odottaa huomiseen. Ja tietysti odotan ja testaan, mutta mielenkiinnosta kyselen, että onko tuleeko tuolla apteekin omalla herkällä noin räikeitä valeviivoja :eek:

Apteekin herkkä on itselleni antanut räikeitä viivanpaikkoja, vaikka en ole ollut raskaana.
Olen ymmärtänyt, että Rfsu:n varhainen taas ei ole niin herkkä kuin monet testit, eli vaikka muissa näkyy jotain siinä ei näy.

PC on luotettava, mutta ei vielä noilla päivillä anna useinkaan positiivista.
RFSU on samaa herkkyyttä, kuin PC eli ei siinäkään välttämättä mitään näy.

Apteekin herkkä voi myös antaa viivan syystäkin ja olen kuullut myös monia positiivisia kokemuksia, joten voit oikein hyvin olla raskaana vaikka se ei vielä muilla testeillä näkyisikään.

Malttia vaan ja uutta testiä kehiin päivän tai parin päästä. :happy:
 
Tässä vielä kuva, alla eilinen ja päällä tämänpäiväinen:

https://aijaa.com/MB8ZIF

Aika räikeitä, kuvassa kuivuneina.

Jos sulla on kaksi kertaa tullut noin räikeä viiva, niin voi hyvin olla raskaus kyseessä! :dummy::dummy1::smiley-bounce013
Mulla ei ole kahta kertaa peräkkäin antanut tollasta viivaa, vaan toinen apteekin herkkä ollut sitten nega.
Tuskin siinä paketissa kahta susi testiä ois.
 
Takaisin
Top