Plussa vai ei?

Joillain hormonit erittyy hitaammin virtsaan ja testiin tulee myöhemmin plussa. Kyllähän noissa jotain viivaa näkyy, odota pari päivää ja kokeile viikkonäytöllistä digiä?
 
Joillain hormonit erittyy hitaammin virtsaan ja testiin tulee myöhemmin plussa. Kyllähän noissa jotain viivaa näkyy, odota pari päivää ja kokeile viikkonäytöllistä digiä?

Kiitos MariaSha vastauksestasi :) Joo, toivossa eletään. Odotan. Ostin aamulla 3kpl RFSU herkkä testi (10iU/ml)puikkoja. Jotta on sitten varalla,valmiina odottamassa...Jännittää. Kokoajan tosiaan pissattaa,mutta epäilen tai pelkään olisiko virtsaputkentulehdus kuitenkin,kuumetta ei ole,mutta lämmöt on koholla edelleen kun ne nousi puolivälissä kiertoa 37,3. Nyt on edelleen 36,9-37. Sekin ollut aina merkki raskaudesta minulla. Missä kuvassa sinä näet jotain viivaa? Olen näitä testikuvia tänne ehkä vähän liiankin kanssa ladannut. Toivottavasti ei muita haittaa, en halua olla "riesana"sentään,mutta kovin olen yksin asian kanssa,kuten aiemmin kerroinkin tilanteestani (olen yksineläjä).
Tuo herkkä testi tosiaan on nyt sitten näyttänyt eilenillalla positiivista,ja viiva katosi sen 5 min.kontrolliajan jälkeen. Se on normaalia,lukee testistä. Mutta miksi sain aamulla paljon epäselvemmän tuloksen? Tein aamuvirtsasta,jota kyllä säilytin purkissa pari tuntia. Eilisen tein 3h rakossa olleesta, iltapissasta.Luin jsk että joillakin tulee selkeämpi positiivinen testitulos illalla kun ensimm.aamupissasta,vaikka testissä väitetään aina että aamupissa olisi paras.
 
IMG_20201003_165747.jpg

En eilen huomannut tätä viivaa Pregcheckissä. Olin erittäin väsynyt reissun jälkeen mutta nyt kuvaa katsoessani havaitsin värejä ja sävyä vahvistamalla siinä olevan viivan(?). Iltapissasta tein. Oletteko samaa mieltä?
Kovin on hiljaista täällä, missä kaikki ovat? Ystävä kutsui illanistujaisiin. Mutta jätän suosiolla väliin koska siellä olisi tullut otettua alkoholia. Jos olenkin raskaana. Menen mieluummin saunaan yksin ja nautin hiljaisuudesta. Lupasin mennä toiste.
 
View attachment 94422
En eilen huomannut tätä viivaa Pregcheckissä. Olin erittäin väsynyt reissun jälkeen mutta nyt kuvaa katsoessani havaitsin värejä ja sävyä vahvistamalla siinä olevan viivan(?). Iltapissasta tein. Oletteko samaa mieltä?
Kovin on hiljaista täällä, missä kaikki ovat? Ystävä kutsui illanistujaisiin. Mutta jätän suosiolla väliin koska siellä olisi tullut otettua alkoholia. Jos olenkin raskaana. Menen mieluummin saunaan yksin ja nautin hiljaisuudesta. Lupasin mennä toiste.

Tässäkin jotain näkyy, mutta voi olla viivanpaikka..
 
No hitsi katsokaa kun vahvensin punaiset värit. Tämä on siis se herkkä testi, RFSU, ja vahva tunne edelleen että olen raskaana. Oireita on myös vessassa kokoajan käytävä ja väsymys huimaus. Alavatsakivut kuin menkkakipuja.
Itse sittenkin näen todella hailakan haamuplussan tässä tämän aamuisessa, samoin eilen illalla tuli melkein heti tuohon erittäin herkkä testiin selkeä punertava viiva myös vasemmalle.
Kertokaa miksi tämä sitten olisi tälläinen? Se siis on alle 5min kuvattu eli ei ole yliajalla, eli alle 5 minuutin plussa tulee näkyville jos tulee.
View attachment 94410

Tässäkin jotain on.
 
View attachment 94422
En eilen huomannut tätä viivaa Pregcheckissä. Olin erittäin väsynyt reissun jälkeen mutta nyt kuvaa katsoessani havaitsin värejä ja sävyä vahvistamalla siinä olevan viivan(?). Iltapissasta tein. Oletteko samaa mieltä?
Kovin on hiljaista täällä, missä kaikki ovat? Ystävä kutsui illanistujaisiin. Mutta jätän suosiolla väliin koska siellä olisi tullut otettua alkoholia. Jos olenkin raskaana. Menen mieluummin saunaan yksin ja nautin hiljaisuudesta. Lupasin mennä toiste.

Hei,
Siis normaalissa raskaudessa pitäisi viivan jo jonkin verra vahvistua, hormoni nouusu tahdista huolimatta. Sulla taitaa olla aika samanlaista viiva koko ajan, voisi viitata kemialliseen. Menisin sinuna labraan tekemää verikoe jossa nähdään tarkka hcg arvo.
 
Tämän aamuinen Pregcheck jonka vahvuus kai se 25iU näytti tältä.. Kuvasta en näe yhtä selkeästi huono kuva. Olen melko varma että nyt se olisi positiivinen. Mutta Ummuh: Olisiko nyt jo noussut, kun näkyy ""Ei herkässä" Testissä, eilen ei näkynyt kunnolla edes RFSU Herkässä. Oireena edelleen jatkuva pissahätä ja outo olo. Lisääntynyt valkovuoto ja eritt. Lievä pahoinvointi.
 

Liitteet

  • IMG_20201005_073610.jpg
    IMG_20201005_073610.jpg
    37.9 KB · Katsottu: 197
  • IMG_20201005_071108~2.jpg
    IMG_20201005_071108~2.jpg
    50.7 KB · Katsottu: 194
Tämän aamuinen Pregcheck jonka vahvuus kai se 25iU näytti tältä.. Kuvasta en näe yhtä selkeästi huono kuva. Olen melko varma että nyt se olisi positiivinen. Mutta Ummuh: Olisiko nyt jo noussut, kun näkyy ""Ei herkässä" Testissä, eilen ei näkynyt kunnolla edes RFSU Herkässä. Oireena edelleen jatkuva pissahätä ja outo olo. Lisääntynyt valkovuoto ja eritt. Lievä pahoinvointi.
Tässä muokkaamaton kuva eli ei tehostettu tummuus.
IMG_20201005_090930.jpg
 
Ylempi eilen ja alempi tämään, (muina päivinä ihan hailuja) Voikohan olettaa et ovulaatio olis tulossa? Tiedän että tää ei vielä oo plussa mut tummuuko muullon tälleen pikkuhiljaa?
 

Liitteet

  • 20201005_100950.jpg
    20201005_100950.jpg
    17.3 KB · Katsottu: 124
Ylempi eilen ja alempi tämään, (muina päivinä ihan hailuja) Voikohan olettaa et ovulaatio olis tulossa? Tiedän että tää ei vielä oo plussa mut tummuuko muullon tälleen pikkuhiljaa?

Hyvin todennäköisesti ovulaatio on ihan muutaman päivän sisällä. Oletko tikuttanut aiemmissa kierroissa? Kannattaa ehkä testata kahdesti päivässä, minulla tuollainen tulos tarkoitti sitä, että iltapäivällä oli jo vahva plussa. Jos viiva lähtee tästä haalistumaan, oletettavasti huippu on jäänyt näiden testausten väliin.
 
Tää on toinen "normi" kierto synnytyksen jälkeen. Edellisessä kierrossa ei testiin tullu ollenkaan mitään.
Joo näin itseasiassa ajattelin et iltapäivällä teen uuden testin!
Kiitos
 
Tässä en valitettavasti näe viivaa :sad001

No sanoin että kuvassa vaikeampi erottaa kyllä... Haamu se näyttäisi olevan. Kävin aamulla nyt antamassa virtsanäytteen, tulehduksen varalta tutkii. Oireet viittaisi siihen. Testi ohjeessa lukee että plussa voi tulla myös jos on bakteereja virtsassa. Saan tulokset iltapv:llä. Eli mahdollista sekin.
Laitan vielä yhden kuvan aamuisesta lähempää otettu.
IMG_20201005_103304-01.jpeg
 
Minulla synnytyksen jälkeen kierto oli tasaisen pituinen, noin 30 päivää mutta luteaalivaihe parissa ensimmäisessä kierrossa jäi tosi lyhyeksi. Ensimmäisessä kierrossa o+ tuli kp26, seuraavassa kp22 ja vasta kolmannessa oli normaali, eli o+ tuli kp18. Seuraavasta sitten plussasin mutta jäi kemialliseksi. Sitä seuraavassa kierrossa hormonit oli aivan sekaisin, LH sahasi ylös-alas, ja vasta kp26 tuli o+. Luteaali tuolloin oli normaali, joten kierto piteni 40 päivään. Nyt tässä kierrossa o+ tuli jo kp13, ja toistaiseksi hyvältä näyttää. Ikinä en tunne ovulaatiota, paitsi tässä kierrossa. Ikinä en ole tuntenut kiinnittymistäkään, paitsi tässä kierrossa. Kiinnittymistuntemukset oli dpo6 ja ensimmäiset haamut testiin tuli jo dpo7 illalla!! Eilen oli jo aivan selkeä plussa. Tänään en ole vielä testiä tehnyt mutta parin tunnin sisällä teen. Nyt siis dpo11.
 
Minulla synnytyksen jälkeen kierto oli tasaisen pituinen, noin 30 päivää mutta luteaalivaihe parissa ensimmäisessä kierrossa jäi tosi lyhyeksi. Ensimmäisessä kierrossa o+ tuli kp26, seuraavassa kp22 ja vasta kolmannessa oli normaali, eli o+ tuli kp18. Seuraavasta sitten plussasin mutta jäi kemialliseksi. Sitä seuraavassa kierrossa hormonit oli aivan sekaisin, LH sahasi ylös-alas, ja vasta kp26 tuli o+. Luteaali tuolloin oli normaali, joten kierto piteni 40 päivään. Nyt tässä kierrossa o+ tuli jo kp13, ja toistaiseksi hyvältä näyttää. Ikinä en tunne ovulaatiota, paitsi tässä kierrossa. Ikinä en ole tuntenut kiinnittymistäkään, paitsi tässä kierrossa. Kiinnittymistuntemukset oli dpo6 ja ensimmäiset haamut testiin tuli jo dpo7 illalla!! Eilen oli jo aivan selkeä plussa. Tänään en ole vielä testiä tehnyt mutta parin tunnin sisällä teen. Nyt siis dpo11.

Onnea MariaSha! Laittaisitko kuvan testistä ja mikä testi sulla oli käytössä?
 
Muokattu viimeksi:
Minä en tiedä mitään noista Luteaalivaiheista. Mitä se tarkoittaa? Mulla aina kierto ollut 28vrk. Ja todella runsaat kuukautiset. Nyt tosiaan loppui keskiviikkona ja oli niukemmat.
No toivon että kohta tulee varmuus.
IMG_20201005_113657.jpg
 
Minä en tiedä mitään noista Luteaalivaiheista. Mitä se tarkoittaa? Mulla aina kierto ollut 28vrk. Ja todella runsaat kuukautiset. Nyt tosiaan loppui keskiviikkona ja oli niukemmat.
No toivon että kohta tulee varmuus. View attachment 94495

Jotain näkyy tossa, mutta miten sanoin että pitäisi huomattavasti vahvistua. Kaverini luuli että menkkat olivat menoillaan kun ihan normaalisti vuotoa mutta kesti pitemmin niin teki testin vaikka eleen vuoto ja vahva plussa siitä tuli, nyt hän on jo rvk 33
 
Jotain näkyy tossa, mutta miten sanoin että pitäisi huomattavasti vahvistua. Kaverini luuli että menkkat olivat menoillaan kun ihan normaalisti vuotoa mutta kesti pitemmin niin teki testin vaikka eleen vuoto ja vahva plussa siitä tuli, nyt hän on jo rvk 33

Moi taasen. Joo eli ei ole virtsatulehdusta. Sain tulokset juuri. Hyvä. Nyt siis mietin enää muita vaihtoehtoja jatkuvaan pissahätään. Ja alavatsa kipuihin. Pitäisi vahvistua kyllä joo. Mutta jos ei niin syykin siihen löytyy. Luin että jos lapsella on kromosomihäiriö ei hcg nouse normaalia tahtia. Ja tämän lapsen isällä on kromosomihäiriö ja periytyy lapselle ja yhdellä hänen lapsista on... Menee liian pitkälle tiedän.
 
Joillain hormonit erittyy hitaammin virtsaan ja testiin tulee myöhemmin plussa. Kyllähän noissa jotain viivaa näkyy, odota pari päivää ja kokeile viikkonäytöllistä digiä?

Tein viimeisen RFSUn liuskan. Se näytti selvää plussaa...!! En usko todeksi. Onko teillä kokemusta kyseisen testin plussasta!? Testiin piirtyi positiivinen melkein välittömästi mutta sen ajan 5 min.jälkeen se haalistui. Ohjeessa mainitaan että sitä ei saa tulkita sen jälkeen enää koska voi antaa virheellisen tuloksen.
Tämä kuva on otettu välittömästi testin tehtyä.
IMG_20201005_172128-01.jpeg
 
Takaisin
Top