Plussa vai ei?

Tällästä täälä :( dpo9

Liitteet

• WP_20151027_15_23_11_Pro.jpg
    WP_20151027_15_23_11_Pro.jpg
    245 KB · Katsottu: 362
Äippä, eipä kyllä näy juuri niin mitään, onneksi on vasta dpo9, olisikin todella varhaista mitään vielä näkyä testissä.

Hei kaikille! Pahoittelut äippä negasta mutta sun dpo aika aikanen vielä joten toivoa on :)
Täällä lähteny uusi kierto käyntiin,tosi omituinen kierro kun ovia tuli heti kuukautisten jälkeen,en testannu mutta oli niin selkeät oireet. Tänään siis kp 20, dpo 9?/43?. Lämmöt koholla ja kova pahoinvointi niin aatteliin testata. Lähikaupasta löytyny muuta kun rfsu testi(tiedän ei kovim luotettavia) ja tulos oli tällänen?! Musta siin on ihan värilline viiva mutta hassusti vähän vinossa?

Liitteet

• 1446030683204.jpg
    1446030683204.jpg
    69.4 KB · Katsottu: 377
Kyllä tossa lumin testissä näkyy selkee viiva! Aikaset dpo vielä mut jospa tulis vielä värii kunnolla! :)

Oli pakko laittaa tänne teidän pähkäiltäväks.miten tollanen tulee?

Liitteet

• WP_20151028_13_13_25_Pro.jpg
    WP_20151028_13_13_25_Pro.jpg
    213.9 KB · Katsottu: 390
Hei kaikille kuumeilijoille!

Minäkin näen Lumin testissä väriä ja Äippä2015:n testi on kyllä mielenkiintoinen.. Tekisin uuden kun vaikuttaa maanantai-kappaleelta.

Meille kävi viime kierrossa silleen, että menkat oli yli viikon myöhässä ja testeihin tuli vaan viivanpaikkoja ja ihan muutama hento haamu (testasin urakalla). Luulen, että oli kemiallinen raskaus.. Toivotaan, että tässä kuussa tärppäis. Tässäpä olis sitten tämän päivän kuva ihmeteltäväksi. Nyt on Dpo10 menossa ja kp 26/30-31. Kuva otettu päivällä.

Tsemppiä ja plussia toivotan! :D

Liitteet

• Teeeesting.jpg
    Teeeesting.jpg
    40.2 KB · Katsottu: 342
Äippä, sun testi on kyllä erikoinen. Kannattee tehä kyllä uus kun ei tuosta oikeen selvää saa. Väriähän tossa kyllä on mut hassusti kierossa :eek:

Kattipakana, sun testissä nään tosi hailkan viivan, toivottavasti selvä plussa vielä tulisi!:)

Mulla tänään kp 10/29 ja ihmettelen et miten voi tissit olla niin kipeet. Ei kai ovis oo voinu olla heti menkkojen jälkeen vai mitähän tää meinaa :nailbiting: jos on niin eipä sitä oo sit tullu paljoo hyödynnettyä ku vuotoki loppu vasta sunnuntaina :sad001

Moikka!

Ootko Äippä2015 tehny tänään vielä testiä? :)

Minä malttamattomana oon. Nyt siis dpo11 ja kuva aamulta on alla. Saa kommentoida! Ekassa kuvassa korostettu hiukan värejä, toinen kuva alkuperäinen :) On tää piinaviikko jännää puuhaa.. :p

Liitteet

• testing 2910.jpg
    testing 2910.jpg
    28.8 KB · Katsottu: 352
  • teeeesting 2910.jpg
    teeeesting 2910.jpg
    44.1 KB · Katsottu: 330
Kattipakana nään tossa alemmassa ehkä viivanpaikan. Tossa muokatussa ehkä vähän väriä mutten luottais siihen kun ite oon joskus muokkaillut noita kuvia niin monesti kun korostaa niin siihen tulee virheellisesti punaista väriä :D miltä se näyttää livenä?. Toivottavasti viiva vahvistuu!

Mulla on kännykässä sellanen Photo Editor- sovellus, sen avulla on koittanu saada selkeemmäks. Mutta niinku Jasmi edellä tuumaskin niin hiukan kriittinen saa olla noiden korostettujen kuvien suhteen ettei innostu liikoja!

Hiukan epäselvä on kyllä tuo sun kuva. Ihan kuin siinä joku viivanpaikka kuitenkin olis, en ole ihan varma. Mulla on itellä viivalasit päässä ja näen viivoja joka puolella.. :D Mikä dpo tai kp sulla Äippä2015 on meneillään?

Bongasin netistä yhen loisto sivuston kuumeilijoiden avuksi ja iloksi (http://www.countdowntopregnancy.com). Sinne voi ladata testien kuvia ja sivustolla voi myös muokata kuvia silleen että jos testissä on edes jonkinmoista viivaa niin ne alkaa hohtamaan. Alla esimerkki mun aamuisesta kuvasta "hohtavana versiona", hiukan epäselvä tuokin vielä on. Kaikkea ne keksii.. :D

Liitteet

• Hohtoo.jpg
    Hohtoo.jpg
    65.6 KB · Katsottu: 317
Toi on hyvä sivu :D mäkin oon sinne joskus laittanut testi kuvia. Ja käynyt kattoo missä vaiheessa alkaa ihmisillä viivat näkymään vaikka se onkin ihan henkilökohtaista miten ne hormoonit nousee mutta kuitenkin :D

No voi ei Äippä2015..
Mutta älähän vielä hätäile nimittäin jos on tärppi käynyt niin alkuraskaudessa pikkuset vaaleanpunaiset viirut vessakäynnillä on ihan normaalia ja jos menkat alkaa kunnolla niin toivotaan että onni potkaisee seuraavassa kierrossa. Sehän on ihan mukavaa hommaa tuo lapsenteko! ;)

Takaisin