Plussa vai ei?

Juu on tullu kyllä joskus testailtua pitkin kiertoa :p kuinkas niin?

Mannikka, mulla on vähän sama testi"aikataulu" :grin Ensimmäistä testiä vois harkita tuolloin 22.10, jos sinne asti ilman menkkoja selviää. Paras olisi kun testaisi kans vasta 25.pvä :happy:

Jee sandy, samaan aikaa jännäämäs :p
Vähän kyl luulen et en malta sinne 25 päivään ootella, vaan alan taas testaa niil halpiksil ku niitä kerta on :p

Tais tulla se ovisplussa nyt!

Sunnuntaina oli kunnon limat (kai se "limatulppa" josta toiset puhuu oviksenkin yhteydessä). Talleteltiin ja sit tietysti maanantaina meni vähän siinä ettei tiennyt mikä oli mitä... :wink:angelic: Tein ovistestin sunnuntaina, mut ihan hailuraa.... Tänä aamuna (kp17) oli sit vieläkin niin kosteeta että extempore pissin ovistikkuun ja siihen pärähti kunnon viiva!!

Vai mitä mieltä ootte? Ovisplussa? :happy: toinen kuva testiajalla ja toinen kuivuneena :)

Nyt olis sit kai dpo -1 ja kp 17. Mulla on ollut yksi kemiallinen raskaus kun sain ovisplussan kp18... Luteaalivaihe ei vissiin ole riittävän pitkä tai kalvot jo huonommassa kunnossa.... Etenkin kun mä imetän vielä paljon. Imetys vissiin jotenkin vaikuttaa siihen keltarauhaseen tai jotenkin on tyypillistä lyhyt luteaalivaihe :sad001 Sillein vähän huolettaa.... kuopus on saanut alkunsa kierrosta jossa oli seksiä kp 12 ja 14, ovista en tiedä. Nyt sit seksiä kp 15 ja 17 (toivottavasti illalla)... Saas nähdä.

Mut olishan se tosi lupaavaa jos tallettelut osuis nyt dpo -3 (tai lähempänä -2,5) ja sit -1 (kenties dpo 0)

Mitäs muut? :) Mulle nyt ainakin raskaustestin aika siirtyi tuonne 27.10 :happy: jos vaan ilman kuukautisia sinne asti päästään :nailbiting:

Sandy kp 17/26-36 tjot 3 dpo-1?

Liitteet

• IMG_4316.JPG
    IMG_4316.JPG
    159.1 KB · Katsottu: 176
  • IMG_4321.JPG
    IMG_4321.JPG
    176.3 KB · Katsottu: 219
Sandy onhan tuo todella selkeä o-plussa :)

Kiitos naiset :)

Fiilis on vaan vähän kökkö kun ei tuota sitten hyödynnetty mitenkään.... :( Tänä iltana onko jo myöhäistä... Nyt kun olis sit dpo 0 ja menis sinne vuorokauden viimeisille tunneille. Harmittaa kun nyt ois ollut noin selkee mahdollisuus. Onhan tässä tietyst kaikkee kun on kaksi pientä lasta (2v1kk ja 10kk) ja nyt kaikki flunssassa ja pari tosi huonosti nukuttua yötä takana... Eihän se seksi mullakaan nyt ensimmäisenä mielessä oo, paitsi että kun sain tuon tuloksen.

Tänään menossa kp 26/28-29 ja mulla niin tekis mieli testata jo nyt mut jotenki ihan varma olo taas et kyllä ne menkat sieltä tulee..jos ois testejä niin olisin varmasti jo tehnykki monet kerrat :hilarious: ehkä ihan hyvä vaan ootella rauhassa..

Mikähän se on kun mulla ei ikinä voi mikään olla ns. selkeetä ? :woot::eek:

Mitäs mieltä testistäni täällä? :) Tänään päivällä tehty, heräsin vasta joten pidättänyt olen sen ajan :woot:

MUTTA, jottei kaikki olisikaan ihan niin selvää niin multa otettiin eilen aamuna hcg verestä ja soitin neuvolaan äsken sitä tulosta -> alle yksi on tulos, et ole raskaana. Sitten neuvottiin tekemään uusi testi viikon päästä.

Mitämitä? Yritin kysyä neuvolasta että voiko olla mahdollista yhdessä yössä näin nousta, ei vastattu oikein juutaeikäjaata vaan uutta testiä viikon päästä.

Aloin miettiä:
1.Voiko raskaustesti reagoida ennen kuukautisia noin johonkin hormooniin?
2.Onko kiinnittyminen voinut tapahtua vasta eilen esim. Päivällä? (En mene takuuseen, mutta kuin eilen olisinkin tuntenut hetkellisen voimakkaan tunteen alavatsalla?)
3. Ehkä tässä testissä on joku vika?

Ääää, kylläpä rassaaa. Kuitenkin ajattelen että verestä tehty olisi tarkka? :confused:
Oon taas ihan pihalla... Lunnossa testi vielä himpun tummempi mielestäni kuin kuvassa.

Tänään kp26/28-32 ja dpo10 tai 11.

Liitteet

• 12166101_10205444465420045_701267126_n.jpg
    12166101_10205444465420045_701267126_n.jpg
    62.5 KB · Katsottu: 430
Muokattu viimeksi:
Selvä haamuhan tuossa on.. Jonkun lähteen mukaan kiinnittymisessä voi erittyä melko paljon hcgtä, niin että testitkin sen näkee.. Mutta etpä tässä voi kuin ootella. 2-3 pvän päästä luulis olevan selvempi viiva. Nuo pct on kyllä ollu ihan hyviä testejä..

Kiitos Mannikka kun vastasit! Mie testaan nyt sitten myöhemmin vielä uudestaan.

Toki toivon että verestä otettu testi olisi vain "liian aikaisin" ja viivat alkaisi tummentua ja tietysti että kaikki olis hyvin :Heartred
En vaan halua elätellä liikaa toivoa kun sattuu tippua taas korkealta jos näin ei olekkaan.

Vauvakuume, ite kyllä luotan enemmän veri- kuin virtsanäytteeseen. Toki hcg alkaa erittyä varmaan pikkuhiljaa kiinnittymisen jälkeen, joten en usko että pissatesti näyttäisi plussaa jo kiinnittyessä... Ellei tuo sit pidä paikkansa mitä mannikka sanoi. Malttia nyt vaan, helppoahan se ei oo :)

Mutta kuten Lumin tapaus tässä vasta osoitti, niin ei ne haamut aina paikkaansa pidä...

Juu sen verran kyllä tosiaan tätä omaakin kroppaani seuranneena tiedän ettei ne haamut ole mitään totudentorvia. Täytyy varmaan uudestaan testailla ellei menkat ala.

Ninni niin minustakin :) Mutta tilanne muuten aiheuttaa hieman päänvaivaa, kaikenlaista sitä :nailbiting::woot:

Vauvakuume, selkeä viiva kyllä on. Jospa ei oo vaan vielä hgg noussut tarpeeksi ja veritestit sen takia alhasia. Toivotaan parasta! Parin päivän päästä se varmasti selviää :happy:

Takaisin