Plussa vai ei?

Nimensä mukaisesti taitaa tuo testi näyttää ajoissa raskauden niin jos ollut kemiallinen tms? Sehän siinä on kun testaa ajoissa ja herkillä testeillä että näkyy ne kiinnittymisyritykset yms ja antavat turhaa toivoa :(

Tuntuu taas tää päivä niin ylä- ja alamäkiä olevan täynnä! Vielä vaikea kun on palvelu ammatissa niin pitää ikäänkuin "näytellä" iloista ja että kaikki olisi hyvin! Mutta ei auta itku vaan siirryttävä uuteen kiertoon kp1 :(

Pahoitteluy Tytsyy :/!! Täälläkkin alkoi nyt illalla kp 1 :(( en enää ikinä ota haamuja raskaustesissä huomioon : (((

Lumi ja tytsyy uskoisin, että ehkä jotain yritti tapahtua?? Molemmilla selvät haamut kyllä! Jospa ensikierrolla sitten ihan oikeasti tapahtuisi! Pahoittelut :(

Voi eiii:( täälläkin vielä kp 45 ootellaan kun kotitestit edelleen negaa eikä menkkoja kuulu, oireet jatkuu kyllä, mm väsymys ja palelu sekä jatkuva jano ja etominen iltasin. Veritestiin en usko pääseväni:/ ärsyttää tää epätietoisuus

Nyt menkat loppuivat jo ja uskon kanssa, että jotain yritti jo tapahtua, mutta jotain jäi puuttumaan, että olisi pysynyt kyydissä :( toisaalta ensimmäinen "plussa" raskaustestiin(yk9) joten toivoa ehkä on saada se pysyväkin vielä joskus :)

Täällä kp 23/28-29, mahaa on juilinut kyllä jonkin verran oletetusta oviksesta asti ja tosi itkuherkkä oon ollut nyt. Liekkö ihan menkkaoireita sit,jotenkin en usko nyt tärppäävän kun ei ehitty hyödyntään kunnolla ovista ja siitäkään varma millon sit oikeesti oli :shy:

Onkos muita jännääjiä nyt? :woot:
Mä aattelin et jos jättäis testailun sit vasta lauantaille, jos ei sit vuoto yllätä.

Minä kohta :D tai aattelin testata vasta 25 päivä. Ja nyt oon onnistunu taas unohtaa kpt :p "rentokierto" menossa..

Tai voi olla et malttamattomana alan testaa jo 19-20 päivä :p mut yritän malttaa..

Emi00, minä testaan pe tai la jos ei uusi kierto ala sitä ennen. Oon nyt "ennenaikaisesti" saanut negatiivisia tuloksia. Hyvin hyvin pientä tiputtelua on ollut nyt aika monta päivää, ja muutenkin outo kierto joten saas nähdä miten käy. Oon kyllä hyvin pessimisti nyt. Ehkä sitten uskallan toivoa parasta, jos menkkoja ei kuulu..... Niiden pitäisi siis alkaa pe, mutta tässä kierrossa ovis oli aikaisemmassa joten oletettavasti uusi kierto alkaa jo keskiviikkona... Kun on tämä ihme tiputtelukin. Normaalisti ei oo tämmöstä.....

Takaisin