Plussa vai ei?

^implantation dip :) mut niitä lämpöjen heittelyitä voi olla muutenkii..

Niin joku kiinnittymisdippi just :grin nyt taas on noussu taas mut en mä noista kyllä mitään ala päättelemään o_O

On niin tarkkaa toi mittauski et pitäs heti aamulla herätessä sängyssä mitata kun siihen vaikuttaa niin monet asiat kuitenki. Kuhan huvikseen testailen :p:grin

Mitäköhän tästä nyt ajatelis: Eli eilen sain clearbluen digiin hymyn. Tänään aamupäivällä ei hymyillyt. Tein kuitenkin samasta virtsasta tikku testin, jossa vain vähän haaleampi toinen viiva ja nyt noin puolituntia sitten tehty toinen jossa tasavahvat viivat. Eli ei voi varmaan nyt oikein noihin digeihin luottaa vaikka ovatkin 99% varmoja. Mitä mieltä? tikku/viivatesti oli Sofin testi, eli onko niissä millainen luotto? Nyt kylä halvaannuttaa niin pahasti tota vasentamunista/kylkeä että uskon oviksen tapahtuvan tänä iltana / yöllä.

Ninjaana, eiköhän molemmat näytä ihan oikein :) digihän vertaa nollatasoon, joten huomaa aiemmin piikin.. Tai näkeehän sen tikustakin et on vahva viiva, mut ei vielä plussa.. Itse oon tikuilla saanu plussan välillä vasta ovispäivänä, sanoisin et semmonen 12-16 h ennen ovista.
Ja muuten ihanku joku ois noista digeistä sanonu et ei näytä kahta hymynaamaa putkeen.. No en tiedä kun en niitä käytä. Jos ovis tuntus olevan ja kaks eri o-testiä on vastikään näyttäny plussaa ni eikun miehen kaatoo :p

Moi! Hei onko teillä kokemuksia näistä herkistä raskaustesteitä preditor early? Mulla inssin jälkeen nyt dp 13, eikä menkkoja vielä näy, mutta tuo testi näyttää negatiivistä!

Kysymys kuuluukin, tuleeko noihin testeihin tohon toiseen mihin kuuluis tulla viiva niin silti aina viivanpaikka haileena näkyviin? Mä nään jonkun todella haileen tossa toisessa, en tiedä näettekö te näistä mun kuvista? :D

ImageUploadedByVau Foorumi1444281423.425794.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1444281445.359062.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1444281595.599349.jpg

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1444281507.055447.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1444281507.055447.jpg
    46.1 KB · Katsottu: 187
Tytsyyy, joku hailura tos on.. En sit noista testeistä tiiä. Tee apteekin oma testi :p

Kiva et muutkin näkee, ettei Oo syöpynyt viivojen kuvat verkkokalvoon :D mä taidan käydä hakeen niitä apteekin omia ja teen viikonloppuna :) voi kun siellä joku nyt olisi meillä kohta vuosi yritystä takana! :(

Ootko Tytsyyy saanu aiemmin haamuja testiin? Hae vain apteekin oma tai digi, selvittää toivottavasti asiaa. Malttaisitko testata vasta vaikka huomenna tai ylihuomenna? :) Dpot ei kuitenkaan vielä kovin suuret oo. Näkyisi sitten toivottavasti jo selkeämmin :)

Juu mä ajattelin et jos odottaisin vasta la tai sunnuntaihin ja hakisin sen apteekin oman! Muita en oo viel tehny ja piti alunperisen suunniltelman takia tehdäkin vasta huomenna tai lauantaina mut arvaatte varmaan et enhän mä malttanut :D

Niin ohjeis luki:
ImageUploadedByVau Foorumi1444284017.779538.jpg

Tuon ohjeen mukaan vaikuttaa erittäin lupaavalle!! Hienoa jos maltat odottaa, pari pv myöhemmin on takuulla tosi paljon selkeämpi tulos. :) Peukut pystyssä!!

Mä kans niin toivon :) kaikenlaisia oireitakin ollut tämä olisi ensimmäinen plussaa asti vienyt yristys! :)

Tytsyyy, pahoittelut menkoista :( Liekkö ollut nuissa testeissä sitten viivan paikka mikä sieltä vain näkyikin?
Ens kierrosta sitten!:wink

Eipä tarvi kenenkää tehä predictor early testiä :( näytti niin plussalle. Pahoittelut!

Takaisin