Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mul on tollaset ovistestit lähes aina paitsi plussassa
Tässä näitä rfsu testejä, ja tosiaan useempi puikkotesti näyttäny tollasia ja tosi monella tutulla myös, jopa erään lapsen pissasta otettu on ollu muka plussa. Että näihin en oikein luota, etenkään puikkoon.
Uskoisin.. Siks tein nyt päätöksen olla testaamatta ennen kuin menkat myöhästyy jos myöhästyy. Tein siis dpo8 testin johon tuli haamu ja sitten päätin olla testaamatta jos menkat sit tuleekin. Mut monesti rfsu antaa räikeää plussaa vaikkei oo. Itellä kokemusta mut se tosin alkoi vasta hormonihoitojen jälkeen eli ennen ei oo kyl tullu minkäänmoista viivaa noihin mut kaipa ne on huonontunut. Testasin kahta eri sarjanumeroa ku niitä oli kotona ja siihen toiseen tullu mitään ja toiseen ihan räikeät viivat... Toisilla taas ei tuu mitään et kai se on oma kokemus et jos ikinä oo viivaa saanu ja sit tulee sanotaan 3 peräkkäin ja sit eri merkkiin niin voi uskoa et on raskaana mut enää en itse osta rfsu testejä.. Pettyi niin kovinVoiko nämä olla kemiallisia raskauksia eli kiinnittymisyrityksiä?
Voiko nämä olla kemiallisia raskauksia eli kiinnittymisyrityksiä?
Mulla myös huono kokemus RFSU:n testeistä, ja sitten joku apteekin oma on myös antanut ihan törkeät feikkiviivat. Siis niin, että PC:llä tai One Stepilla ei tullut yhtään mitään, eli ei pitäisi olla kemiallisesta ollut kyse.
Että pitikin taas sekoittaa omaa päätä. Menin hakee kaupasta pregcheck testin ja tein sen 3h pidätyksellä. Siihen tuli haamu heti. Mutta kuitenkin pyyhkiessä vaaleanpunaista limavuotoa Mulla on siis sellainen tilanne, että imetän edellistä lasta ja kierto ei ole vielä edes alkanut ja epäily plussasta tuli, kun imetys alkoi yhtäkkiä sattua. Nyt sitten taas täytyy odotella ja ihmetellä, että mitä tässä nyt tapahtuu
11vrk sitten oli puutteellisesti hoidettu ehkäisy ja ollaan super super sikiäviä yhdessä miehen kanssa, edellinen lapsi tuli jopa jälkiehkäisyn läpi. Meillä ei ole yritys menossa, mutta tieto mahdollisesta raskaudesta pitäisi saada heti, koska mulla on vahva lääkitys menossa mitä en raskaana haluaisi sitten käyttää.
Että pitikin taas sekoittaa omaa päätä. Menin hakee kaupasta pregcheck testin ja tein sen 3h pidätyksellä. Siihen tuli haamu heti. Mutta kuitenkin pyyhkiessä vaaleanpunaista limavuotoa Mulla on siis sellainen tilanne, että imetän edellistä lasta ja kierto ei ole vielä edes alkanut ja epäily plussasta tuli, kun imetys alkoi yhtäkkiä sattua. Nyt sitten taas täytyy odotella ja ihmetellä, että mitä tässä nyt tapahtuu
11vrk sitten oli puutteellisesti hoidettu ehkäisy ja ollaan super super sikiäviä yhdessä miehen kanssa, edellinen lapsi tuli jopa jälkiehkäisyn läpi. Meillä ei ole yritys menossa, mutta tieto mahdollisesta raskaudesta pitäisi saada heti, koska mulla on vahva lääkitys menossa mitä en raskaana haluaisi sitten käyttää.
Siis joo, se apteekin ultra ainakin antaa törkeitä viivanpaikkoja, semmosia että voi luulla että enteilee plussaa :/