Plussa vai ei?

Minulla on raskaustesti reagoinut ovikseen monesti. Oon sen varta vasten testannut näin. Mutta eihän se kaikilla, mut minulla on pari kertaa tullu hailu haamu r testiin ku ollu ovis, siks testasin kun halusin tietää.

Tässä näitä rfsu testejä, ja tosiaan useempi puikkotesti näyttäny tollasia ja tosi monella tutulla myös, jopa erään lapsen pissasta otettu on ollu muka plussa. Että näihin en oikein luota, etenkään puikkoon.

Voiko nämä olla kemiallisia raskauksia eli kiinnittymisyrityksiä?

Uskoisin.. Siks tein nyt päätöksen olla testaamatta ennen kuin menkat myöhästyy jos myöhästyy. Tein siis dpo8 testin johon tuli haamu ja sitten päätin olla testaamatta jos menkat sit tuleekin. Mut monesti rfsu antaa räikeää plussaa vaikkei oo. Itellä kokemusta mut se tosin alkoi vasta hormonihoitojen jälkeen eli ennen ei oo kyl tullu minkäänmoista viivaa noihin mut kaipa ne on huonontunut. Testasin kahta eri sarjanumeroa ku niitä oli kotona ja siihen toiseen tullu mitään ja toiseen ihan räikeät viivat... Toisilla taas ei tuu mitään et kai se on oma kokemus et jos ikinä oo viivaa saanu ja sit tulee sanotaan 3 peräkkäin ja sit eri merkkiin niin voi uskoa et on raskaana mut enää en itse osta rfsu testejä.. Pettyi niin kovin

Mulla myös huono kokemus RFSU:n testeistä, ja sitten joku apteekin oma on myös antanut ihan törkeät feikkiviivat. Siis niin, että PC:llä tai One Stepilla ei tullut yhtään mitään, eli ei pitäisi olla kemiallisesta ollut kyse. :wideyed:

Enpä usko kemiallisen mahdollisuuksiin minäkään kun koskaan tuolloin muut testit eivät oo reagoineet milläänlailla. :smiley-angelic006

Ja rfsun kanta näihin on ollut sellainen, että tällästä nyt vaan voi sattua. Niin hirveästi ei huvita tuollaisia liirumlaarum testejä enää kuluttaa, kun tarkoitushan ois nimenomaan se varmuus saada asiaan.
Huolimatta viivoista, oli niitä tai ei, niin nämä meinaavat että voit olla raskaana tai sitten ei.. :grin
Siis oikeasti oon lähettänyt palautettakin, koska saatuani ihan silmin nähtävän plussan (ja tarkistettu ettei raskaus kyseessä) mietin vain ihmistä ja pettymyksen määrää jos olisi pidempi yritys takana ja ehdit jo innostua.. :oops:
Eikä oo ollut vain kerta, tai kaksi.. vaan oikeasti MONTA.
Saisivat lopettaa mokomien valmistamisen! :mad:

Esikoista yrittäessä muistan myös rfsun testin olleen oikeana plussana paljon hailakampi ku esim pc tai onestep. Siis ihan tosi paljon hailakampi, vaikka toisissa on ollu lähes leffaviivat.
En ite ole niitä enää vuosiin ostanutkaan, kun on niin epämääräisiä tuloksia niillä :bored:

Joo taitaa tuo Rfsu olla ihan susi. Aamulla tein toisen ja siinä ei ollut mitään. Eilinen viiva näkyy testissä edelleen ihan punaisena.

En usko kun nuo testit saattaa plussaa näyttää ihan missä kohtaa kiertoa vaan, ja niissä siis todetusti joku virhe mutta rfsu ei ota mitään vastuuta nosita, vaikka noita on ollut todella paljon ja monella :/ Harmittaa kun meidän lähikaupat myy vaan noita testejä. Noi on siis näyttäny vahvaa plussaa mutt hcg verestä ollu nega ja kaikki muut testit negoja kotona, näin ollu monella.

Mulla myös huono kokemus RFSU:n testeistä, ja sitten joku apteekin oma on myös antanut ihan törkeät feikkiviivat. Siis niin, että PC:llä tai One Stepilla ei tullut yhtään mitään, eli ei pitäisi olla kemiallisesta ollut kyse. :wideyed:

Siis joo, se apteekin ultra ainakin antaa törkeitä viivanpaikkoja, semmosia että voi luulla että enteilee plussaa :/

Ärsyttää niin paljon epäluotettavat testit :banghead::banghead:
Mulla tuli myös viime kierrossa juurikin RFSU:n testeillä haamuplussia tai mitä lie sitten olivatkaan :confused:

Että pitikin taas sekoittaa omaa päätä. Menin hakee kaupasta pregcheck testin ja tein sen 3h pidätyksellä. Siihen tuli haamu heti. Mutta kuitenkin pyyhkiessä vaaleanpunaista limavuotoa :o Mulla on siis sellainen tilanne, että imetän edellistä lasta ja kierto ei ole vielä edes alkanut ja epäily plussasta tuli, kun imetys alkoi yhtäkkiä sattua. Nyt sitten taas täytyy odotella ja ihmetellä, että mitä tässä nyt tapahtuu

11vrk sitten oli puutteellisesti hoidettu ehkäisy ja ollaan super super sikiäviä yhdessä miehen kanssa, edellinen lapsi tuli jopa jälkiehkäisyn läpi. Meillä ei ole yritys menossa, mutta tieto mahdollisesta raskaudesta pitäisi saada heti, koska mulla on vahva lääkitys menossa mitä en raskaana haluaisi sitten käyttää.

Että pitikin taas sekoittaa omaa päätä. Menin hakee kaupasta pregcheck testin ja tein sen 3h pidätyksellä. Siihen tuli haamu heti. Mutta kuitenkin pyyhkiessä vaaleanpunaista limavuotoa :eek: Mulla on siis sellainen tilanne, että imetän edellistä lasta ja kierto ei ole vielä edes alkanut ja epäily plussasta tuli, kun imetys alkoi yhtäkkiä sattua. Nyt sitten taas täytyy odotella ja ihmetellä, että mitä tässä nyt tapahtuu

11vrk sitten oli puutteellisesti hoidettu ehkäisy ja ollaan super super sikiäviä yhdessä miehen kanssa, edellinen lapsi tuli jopa jälkiehkäisyn läpi. Meillä ei ole yritys menossa, mutta tieto mahdollisesta raskaudesta pitäisi saada heti, koska mulla on vahva lääkitys menossa mitä en raskaana haluaisi sitten käyttää.

Mulla tuli vpunaista limaa kun olin raskaana (tosin myöhemmin meni kesken), ja pc ei turhia viivoja antele useinkaan joten lupaavaltahan tuo kuulostaa. :)

Että pitikin taas sekoittaa omaa päätä. Menin hakee kaupasta pregcheck testin ja tein sen 3h pidätyksellä. Siihen tuli haamu heti. Mutta kuitenkin pyyhkiessä vaaleanpunaista limavuotoa :eek: Mulla on siis sellainen tilanne, että imetän edellistä lasta ja kierto ei ole vielä edes alkanut ja epäily plussasta tuli, kun imetys alkoi yhtäkkiä sattua. Nyt sitten taas täytyy odotella ja ihmetellä, että mitä tässä nyt tapahtuu

Ei sulla ole kuvaa testistä? :) Voi olla että oot raskaana vaikka tulee veristä limaa ja jopa verta voi tulla mutta on kuitenkin raskaana. Jännää! :nailbiting:

Kyllä tuo mun korvaan plussalta kuulostaa. Ja vuoto ei välttämättä tarkoita mitään, varsinkin jos on maltillista. Mulla ei ollut ensimmäisessä tai toisessa raskaudessa mitään vuotoja ja toinen oli silti tuulimuna. Kolmannessa raskaudessa tuhrutti verta jonnekin rv 10 tienoille asti, ja lopputulos konttaa tuossa olkkarin lattialla. :)

IMG_20190824_150149.jpg

Mitääääh????

Siis joo, se apteekin ultra ainakin antaa törkeitä viivanpaikkoja, semmosia että voi luulla että enteilee plussaa :/

Juurikin Apteekin Ultra taisi olla se jota tarkoitin. Plussasin sillä tuulimunaraskauden, ja ajattelin silloin että se on herkkä kun näytti ennen muita testejä, mutta myöhemmin huomasin että se antaa ihan ilman raskauttakin niitä samanlaisia viivoja jotka silloin tulkitsin ekoiksi haamuiksi.

Tässä kaverin sofi testi. Livenä näkyi vähän väriä tai sit vaan viivanpaikka. Samanlainen oli mulla oli kesällä ja nosti jo toivoa vaik nega. Kuvassa ei näy niin hyvin. Rupeen uskoo et sofi yhtä susi melkein ku rfsu..

Liitteet

• 20190824_190538.jpg
    20190824_190538.jpg
    23.6 KB · Katsottu: 270
Viallinenko? Tää on se 6 päivää ennen menkkoja.. Ja toisen tein Pc, nega. Mistään en mitään tiiä koska mulla on kapseli.

Liitteet

• IMG_20190824_194546.jpg
    IMG_20190824_194546.jpg
    30.6 KB · Katsottu: 245
Takaisin