Joo, mutta väärä järjestys.. Eli rfsu oli 10 ja pc 11 ja 12...
Aa okei, mä luulin että ylin oli vanhin... No pidän kumminkin peukkuja. :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo, mutta väärä järjestys.. Eli rfsu oli 10 ja pc 11 ja 12...
Kannattaa kääntää kuvat negatiiviksi niin näkee paremmin onko väriä! Käänsin sun kuvan ja mun mielestä niissä vähän onÄh. Tyhmä rfsu ja tyhmät testit. Ei näissä pc mitään ole? Mulla kanssa vahvat viiva lasit, joten en usko omia silmiä yleensä. :/ Väärä hälytys tais olla. Tässä siis pe, la, su testit kuivina.
Pikkuisen kuvaa muokkaamalla näkyy, että oli ehkä hieman väriäkin mukana, mutta mistä näistä nyt tietää. Mutta kai sen olis pitänyt näkyä jo paremmin tai vahvistua jos olis ollu mikään oikea haamu.. Turhauttaa, kun ihan luulin, että oli tosi kyseessä. Tunteiden vuoristorata. Tuhruvuotokin kesti sen yhden vessakäynnin ja loppui seinään sen jälkeen.
Nytkö nytkö nytkö? Yk7 kp28 dpo9. Niin haalea viiva ettei meinaa kuvaan saada. Testinä Cb early. Ei saisi vielä innostua, mutta...
Nytkö nytkö nytkö? Yk7 kp28 dpo9. Niin haalea viiva ettei meinaa kuvaan saada. Testinä Cb early. Ei saisi vielä innostua, mutta...
Kyllähän tossa jotain näkyy, mutta itse en luottais siniväritestiin, jossei oo ihan leffaviivat. Tosi monet on noihin saanut kunnon viivoja ilman raskautta. Suosittelen tekee vaikka pregcheckin liuskan, löytyy ruokakaupoista. Toivottavasti viiva tuosta vahvistuu! :)
Mutta tänään vasta dpo9. Ja tää ei oo aamupissasta! Tossa kuvassa viiva ei näy ihan samalla tavalla kun livenä, väri on siis ihan sininen mutta niin haalea... Noh selityksiä riittää, mutta jatkan testailuja huomenna tai ylihuomenna.
Mutta tänään vasta dpo9. Ja tää ei oo aamupissasta! Tossa kuvassa viiva ei näy ihan samalla tavalla kun livenä, väri on siis ihan sininen mutta niin haalea... Noh selityksiä riittää, mutta jatkan testailuja huomenna tai ylihuomenna.
Lisään vielä, et harvemmin dpo9 aamupissastakaan näkyy raskaus. Huomenna tai ylihuomenna jo paljon paremmat mahdollisuudet näkyä :)
No niinhän ne lupaa vaikka mitä. Luehan pieni printti. Miulla vain 2/6 raskautta on näkynyt testissä dpo9 aamupissasta (päivällä negaa). Countdowntopregnancy sivuston mukaan dpo9 yli puolet raskaana olevista saa vielä negan testiin (vrt dpo12 85% raskaana olevista saa plussan).No luulisi että näkyy jos testi niin kerta lupaa :)
No tuo on jo aika selvä! Varovaiset onnittelut!:)Dpo10. Predictor early.
Oiskohan siellä toukokuinen tulossa :)Dpo10. Predictor early.