Plussa vai ei?

Äh. Tyhmä rfsu ja tyhmät testit. Ei näissä pc mitään ole? Mulla kanssa vahvat viiva lasit, joten en usko omia silmiä yleensä. :/ Väärä hälytys tais olla. Tässä siis pe, la, su testit kuivina.

Pikkuisen kuvaa muokkaamalla näkyy, että oli ehkä hieman väriäkin mukana, mutta mistä näistä nyt tietää. Mutta kai sen olis pitänyt näkyä jo paremmin tai vahvistua jos olis ollu mikään oikea haamu.. Turhauttaa, kun ihan luulin, että oli tosi kyseessä. Tunteiden vuoristorata. Tuhruvuotokin kesti sen yhden vessakäynnin ja loppui seinään sen jälkeen.
Kannattaa kääntää kuvat negatiiviksi niin näkee paremmin onko väriä! Käänsin sun kuvan ja mun mielestä niissä vähän on

Liitteet

• Negative Image_6d69c7e6-348c-42ad-ac44-65514e25a6a1.jpg
    Negative Image_6d69c7e6-348c-42ad-ac44-65514e25a6a1.jpg
    37.5 KB · Katsottu: 282
Nytkö nytkö nytkö? Yk7 kp28 dpo9. Niin haalea viiva ettei meinaa kuvaan saada. Testinä Cb early. Ei saisi vielä innostua, mutta...

Oon joskus tehnyt tuon merkkisellä testillä (täähän on se jossa ei tuu + merkkiä vaan joko viiva tai blankko?) ja mitään viivanpaikkaa ei oo ees tullu. Aikaiset dpo toivotaan että vahvistuu!

Nytkö nytkö nytkö? Yk7 kp28 dpo9. Niin haalea viiva ettei meinaa kuvaan saada. Testinä Cb early. Ei saisi vielä innostua, mutta...

Kyllähän tossa jotain näkyy, mutta itse en luottais siniväritestiin, jossei oo ihan leffaviivat. Tosi monet on noihin saanut kunnon viivoja ilman raskautta. Suosittelen tekee vaikka pregcheckin liuskan, löytyy ruokakaupoista. Toivottavasti viiva tuosta vahvistuu! :)

Kyllähän tossa jotain näkyy, mutta itse en luottais siniväritestiin, jossei oo ihan leffaviivat. Tosi monet on noihin saanut kunnon viivoja ilman raskautta. Suosittelen tekee vaikka pregcheckin liuskan, löytyy ruokakaupoista. Toivottavasti viiva tuosta vahvistuu! :)

Mutta tänään vasta dpo9. Ja tää ei oo aamupissasta! Tossa kuvassa viiva ei näy ihan samalla tavalla kun livenä, väri on siis ihan sininen mutta niin haalea... Noh selityksiä riittää, mutta jatkan testailuja huomenna tai ylihuomenna.

Tässä teille ihmeteltävää :hilarious: ovistesti, pc muokkaamattomana ja muokattuna. Nyt vasta dpo9, eli voi merkkaa mitä vaan :p

Liitteet

• CollageMaker_20190827_133936963.jpg
    CollageMaker_20190827_133936963.jpg
    30.8 KB · Katsottu: 312
Mutta tänään vasta dpo9. Ja tää ei oo aamupissasta! Tossa kuvassa viiva ei näy ihan samalla tavalla kun livenä, väri on siis ihan sininen mutta niin haalea... Noh selityksiä riittää, mutta jatkan testailuja huomenna tai ylihuomenna.

No, sit sanoisin viivanpaikaks. Noi testit on siis monelle antanu ihan selvää sinertävää viivaa tarkottamatta mitään.

Lisään vielä, et harvemmin dpo9 aamupissastakaan näkyy raskaus. Huomenna tai ylihuomenna jo paljon paremmat mahdollisuudet näkyä :)

No luulisi että näkyy jos testi niin kerta lupaa :)
No niinhän ne lupaa vaikka mitä. Luehan pieni printti. Miulla vain 2/6 raskautta on näkynyt testissä dpo9 aamupissasta (päivällä negaa). Countdowntopregnancy sivuston mukaan dpo9 yli puolet raskaana olevista saa vielä negan testiin (vrt dpo12 85% raskaana olevista saa plussan).

Dpo9 ei välttämättä ole vielä kiinnittynyt edes, joten epätodennäköisempää on, että mitään selvää plussaa vielä silloin näkyisi.

Kellään kokemuksia BabyPlan testeistä?
En ole koskaan aiemmin testannut näillä, vaikka lähes tulkoon muut merkit kolunnut läpi.
Tänään testiin piirtyi kuitenkin hentoinen haamu, oletettu dpo 8.

Liitteet

• IMG_20190827_225830__01.jpg
    IMG_20190827_225830__01.jpg
    24.2 KB · Katsottu: 260
  • IMG_20190827_224513__01.jpg
    IMG_20190827_224513__01.jpg
    17.7 KB · Katsottu: 264
Heippa. Liityn mukaan jännäilemään ja ihmettelemään tikkujen viivoja :) Mulla oletettavasti nyt dpo 9 ja jotain viivanpaikkoja/hailura haamuja tullut. Ei olla varsinaisesti edes yrittämässä vaikka ikuinen vauvakuumeilija olenkin :wink lapsia ennestään 4. Pian 18v, 11v, ja reilu 2v kaksoset. Kuvia laitan jos alkaa vahvenemaan viivat, vielä ei näy kovin hyvin. Jään siis vielä jännittelemään :nailbiting: Onnea plussanneille :happy:

Mulla cb early antanut selvää viivaa mutta ei luottoa oikein kun siihen minusta tulee usein haamu. Pian testaan uudestaan eri testillä ja saa nähdä mitä tulee.

Takaisin