Plussa vai ei?

Viallinenko? Tää on se 6 päivää ennen menkkoja.. Ja toisen tein Pc, nega. Mistään en mitään tiiä koska mulla on kapseli.
Vähän jännässä paikassa tuossa on tummentuma. Eipä siinä, kun tulevina päivinä ehkä kokeilet toisella testillä.

Mä en kyllä valitettavasti näe jannnin kaverin testissä viivaa. :sorry: Itsellä ne joita ei saa näkymään kuvassa on aina olleet viivanpaikkoja, pitkään yrittäneellä kaverilla oli aikanaan sama kokemus. Mutta ilman muuta peukut pystyyn että olisi kuitenkin plussa. :)

Ja Hentun testi näyttää mun mielestä vialliselta, tekisin uuden.

IMG_20190825_075429.jpg

Tämän aamun testi 25 miU/ml. Nyt kp23. Puolitoista vuotta yritetty ja tässä kierrossa on ollut käytössä Gelé royale viimeisenä oljenkortena. :)

Muokattu viimeksi:
Hiton viivalasit hitto. Kun riittävän pitkään tuijottaa, niin alkaa näkemään viivoja ihan missä vaan. En laita kuvaa kun siinä ei näy. Pitäisi uskoa sitä mitä sanoin eilen siitä jannnin kaverin testistä, että jos ei se näy kuvassa se ei ole (ainakaan mulla ollut) totta. Pitäisi siirtyä pelkkiin digeihin ja testata vasta kun menkat on myöhässä. Vaan ehei, mistä vetoa että minä tyttö pistän taas tilaukseen perhepakkauksen pisuliuskoja kunhan täti tulee. :rolleyes:

Screenshot_20190825-121407_Gallery.jpg

Äh, nyt mä olen niin pöllö että luulin hetken näkeväni kuvassakin jotain. Toi ylempi siis, alempi oli eilinen. Paitsi että nyt en taas näe yhtään mitään. Aargh.

Hiton viivalasit hitto. Kun riittävän pitkään tuijottaa, niin alkaa näkemään viivoja ihan missä vaan. En laita kuvaa kun siinä ei näy. Pitäisi uskoa sitä mitä sanoin eilen siitä jannnin kaverin testistä, että jos ei se näy kuvassa se ei ole (ainakaan mulla ollut) totta. Pitäisi siirtyä pelkkiin digeihin ja testata vasta kun menkat on myöhässä. Vaan ehei, mistä vetoa että minä tyttö pistän taas tilaukseen perhepakkauksen pisuliuskoja kunhan täti tulee. :rolleyes:

Mäki näin viivalaseilla kaverilla viivan mut se ei nähny :hilarious: joo ei siinä tainnu mitään olla muutaku valkonen viivanpaikka. eli nega. Mut ei sillä oo viel menkkoikaa... Digit vaan niin kalliita :( malttaispa itse odottaa johokin dpo12 asti edes...

Mäki näin viivalaseilla kaverilla viivan mut se ei nähny :hilarious: joo ei siinä tainnu mitään olla muutaku valkonen viivanpaikka. eli nega. Mut ei sillä oo viel menkkoikaa... Digit vaan niin kalliita :sad001 malttaispa itse odottaa johokin dpo12 asti edes...

Joo totta että digit on kalliita. Ja jos ei herkkä liuska vielä näytä edes kunnon haamua, niin tuskin digikään näyttäis (vielä?) plussaa. Jos testais pelkällä digillä niin pitäis malttaa odottaa riittävän pitkälle. Mulla olis kaapissa myös CB hedelmällisyysmonitori, mutta sillä voi testata raskautta vaan jos siihen on merkinnyt ja sillä on tikuttanut kyseisen kierron, mitä en ole tehnyt. Enkä varmaan tikuta seuraavaakaan, kun se vaatisi uuden monen kympin pakkauksen siihen sopivia ovistikkuja.

Mun kokemuksesta digi on yllättävän herkkä! En sano että herkistä herkin tietenkään, mutta kyllä sillä varmuuden suht ajoissa saa.
Ja sepäs ei turhia plussia annakkaan!:)

Vieläkös niitä Predictor Earlyja on Suomessa markkinoilla? Eikös ne olleet vielä herkempiä kuin nuo 10 mIU testit?

Meillä saa yhdestä apteekista (ei yliopiston). Muistaakseni oli jotain ~7 herkkyys.
Mulla on tullut vaan tämmöistä viivaa niillä..

View attachment 81476

Eikä tarkoittanut mitään.

Mä sain esikoisesta sillä haamun, ja sillon Googletin että moni oli saanut selkeitä viivanpaikkoja enkä sitten uskonut siihen kun digi oli vielä sinä päivänä nega. Mutta ehkä joo parempi vaan odottaa. Jos haluaa välttämättä nähdä viivoja, niin halvemmalla saa väärät plussat RFSU:sta ja Apteekin Ultrasta. :grin Sit jos haluaa että ne viivat tarkoittaakin jotain, pitää varmaan käyttää PC:tä tai One Stepia.

Äh. Tyhmä rfsu ja tyhmät testit. Ei näissä pc mitään ole? Mulla kanssa vahvat viiva lasit, joten en usko omia silmiä yleensä. :/ Väärä hälytys tais olla. Tässä siis pe, la, su testit kuivina.

Pikkuisen kuvaa muokkaamalla näkyy, että oli ehkä hieman väriäkin mukana, mutta mistä näistä nyt tietää. Mutta kai sen olis pitänyt näkyä jo paremmin tai vahvistua jos olis ollu mikään oikea haamu.. Turhauttaa, kun ihan luulin, että oli tosi kyseessä. Tunteiden vuoristorata. Tuhruvuotokin kesti sen yhden vessakäynnin ja loppui seinään sen jälkeen.

Liitteet

• IMG_20190825_195036.jpg
    IMG_20190825_195036.jpg
    20.9 KB · Katsottu: 330
  • IMG_20190825_201441.jpg
    IMG_20190825_201441.jpg
    29.3 KB · Katsottu: 314
Muokattu viimeksi:
Äh. Tyhmä rfsu ja tyhmät testit. Ei näissä pc mitään ole? Mulla kanssa vahvat viiva lasit, joten en usko omia silmiä yleensä. :/ Väärä hälytys tais olla. Tässä siis pe, la, su testit kuivina.

Pikkuisen kuvaa muokkaamalla näkyy, että oli ehkä hieman väriäkin mukana, mutta mistä näistä nyt tietää. Mutta kai sen olis pitänyt näkyä jo paremmin tai vahvistua jos olis ollu mikään oikea haamu.. Turhauttaa, kun ihan luulin, että oli tosi kyseessä. Tunteiden vuoristorata. Tuhruvuotokin kesti sen yhden vessakäynnin ja loppui seinään sen jälkeen.

Ylemmässä kuvassa kuvittelen ehkä näkeväni viivan myös keskimmäisessä liuskassa, mutta paha sanoa, mullakin vahvat viivalasit yleensä. Väristä en osaa sanoa. Mikä dpo sulla olikaan menossa?

Takaisin