Luulin et oon tullu hulluksi. Mut ilmeisesti jokin haamu pilkottaa niin toivomme että vahvistuu.Näen molemmilla viivat kyllä, toivottavasti vahvistuu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Luulin et oon tullu hulluksi. Mut ilmeisesti jokin haamu pilkottaa niin toivomme että vahvistuu.Näen molemmilla viivat kyllä, toivottavasti vahvistuu!
Samoin nään molemmilla haalean viivan! Itsellä oli esikoisesta ensin tuollainen ja sit 4-5 päivän jälkeen oli vahvistunut leffaviivoiksi. Jännää!
Toi mun oma testitulos ei tod ollut mikään plussa :P Googlailin ja tuli monen monta keskustelua joissa toiveikkaana monet toivoi tuosta plussaa, mut ei - nega se on. Tämä oli 27/29.. yritän nyt laittaa jäitä hattuun ja testaan viikonloppuna ellei täti tule.
Nega tuli, mutta mua toki häiritsee toi tumma "viiva" tossa testiosiossa. Ei siis ole oikealla paikalla pahviosiossa, koska toi on muovista ja tosta reunasta alkaa se pahvinen tikun osio.. osaankohan selittää :DView attachment 81357
Tollanen tuli eikä kuvassa yhtä vahva mutta aion testata uudestaan josko se tummuu tai häviää kokonaan
Edit. Kuvaa ei muokattu otettu salamalla.
Juu en oo saanu minäkään noin näkyvää. On tullu just harmaa joku mikä lie mut ei ikinä sininen. En nyt silti hypi innosta vaan teen testin sit myöhemmin uudestaan ja jos on jo näkyvä viiva niin sitte se digi. Kiitos toivonpa nyt minäkin vaikka oli ei yritys kiertoJesbe, Itse asiassa tuohon CB testiin en oo onnistunu koskaan saamaan noin näkyvää viivaa (ja paljon on testailtu) joten toivotaan vahvistumisia.
Niin ja kun vain 1 mahdollinen päivä jolloin se on mitään voinut tehdä. Tulen kertomaan sitte miten käy tuli täti eli eiSiinä ei yritys -kierrossa se taika joskus piileekin.
Jännäilen puolestasi, tulehan kertomaan!
Täällä yksi epätoivoinen raskaustestien suurkuluttuja. Ikinä ei ole plussaa raskaustestiin tullut. Tänään testasin päiväpissasta, epäsäännöllinen kierto mut ei ikinä näin pitkää kiertoa oo ollu. Itse näen jotain haamua testissä, näkyykö se muillekkin vai huijaako vain omat silmät :arghh:
https://aijaa.com/Z8WHvw
Täällä yksi epätoivoinen raskaustestien suurkuluttuja. Ikinä ei ole plussaa raskaustestiin tullut. Tänään testasin päiväpissasta, epäsäännöllinen kierto mut ei ikinä näin pitkää kiertoa oo ollu. Itse näen jotain haamua testissä, näkyykö se muillekkin vai huijaako vain omat silmät :arghh:
https://aijaa.com/Z8WHvw
Ensimmäinen r-testi ainaki pariin vuoteen koska yritystä takana liki 10 vuotta ja siitä turhautuneena olen lopettanut kaikkien ovis testien ja r-testien käytöt ja suoraan sanottuna luovuttanut.. Tänään kumminkin päätin testata, enkä edes tiedä miksi.. Taitaa olla vaan viivan paikka mikä tuossa kuvassa hailakasti näkyy... Näkeekö muut mitään?
Ensimmäinen r-testi ainaki pariin vuoteen koska yritystä takana liki 10 vuotta ja siitä turhautuneena olen lopettanut kaikkien ovis testien ja r-testien käytöt ja suoraan sanottuna luovuttanut.. Tänään kumminkin päätin testata, enkä edes tiedä miksi.. Taitaa olla vaan viivan paikka mikä tuossa kuvassa hailakasti näkyy... Näkeekö muut mitään?
Näkyy :)Ensimmäinen r-testi ainaki pariin vuoteen koska yritystä takana liki 10 vuotta ja siitä turhautuneena olen lopettanut kaikkien ovis testien ja r-testien käytöt ja suoraan sanottuna luovuttanut.. Tänään kumminkin päätin testata, enkä edes tiedä miksi.. Taitaa olla vaan viivan paikka mikä tuossa kuvassa hailakasti näkyy... Näkeekö muut mitään?
Uskoisin että siinä on jokin yrittänyt tulla ja siks toi värikertymä .. Arvelua vaan ku itse tuohon testiin saanu ikinä mitään tosin moni väärää tulosta. Ehkä uutta kehiin huomenna? :) toivottavasti tulee sit 2 viivaaMitäs sanotte 3 viivan rfsun herkästä testistä + että testiviiva on viel ihan vinossakin jo valmiiks
Kyl nois on jotain. Ootko varma ettei ovis olis ollu sittenkin jo aiemmin?Nää on raskauskeijun raskausliuskoja. enkä oo koskaa aikasemmi saanu edes viivan paikkaa. Niin mietin että koska mulla oli ilmeisesti ovulaatio (tikutin) tiistaina. Niin voiko olla et nää näyttää haaleeta sen takia? Nois siis näkyy paremmi livenä mut hmm