Plussa vai ei?

Samoin nään molemmilla haalean viivan! Itsellä oli esikoisesta ensin tuollainen ja sit 4-5 päivän jälkeen oli vahvistunut leffaviivoiksi. Jännää!

Toi mun oma testitulos ei tod ollut mikään plussa :P Googlailin ja tuli monen monta keskustelua joissa toiveikkaana monet toivoi tuosta plussaa, mut ei - nega se on. Tämä oli 27/29.. yritän nyt laittaa jäitä hattuun ja testaan viikonloppuna ellei täti tule.

Samoin nään molemmilla haalean viivan! Itsellä oli esikoisesta ensin tuollainen ja sit 4-5 päivän jälkeen oli vahvistunut leffaviivoiksi. Jännää!

Toi mun oma testitulos ei tod ollut mikään plussa :P Googlailin ja tuli monen monta keskustelua joissa toiveikkaana monet toivoi tuosta plussaa, mut ei - nega se on. Tämä oli 27/29.. yritän nyt laittaa jäitä hattuun ja testaan viikonloppuna ellei täti tule.

Mä toivon et olisin oottanu mut tein ton lähinnä ku aattelin et se on tyylipuhdas nega niin voi sitä ihmeen määrää ku testiajalla liki heti toinen viiva ja mietin et onko mahdollista ja nyt rauhasin mielin oottelen et vahvistuuko. Jos niin sit digi. Jemmassa on ollu jo pitkään .. Toivottavasti sulla tulee plus ja jää täti pois

Nega tuli, mutta mua toki häiritsee toi tumma "viiva" tossa testiosiossa. Ei siis ole oikealla paikalla pahviosiossa, koska toi on muovista ja tosta reunasta alkaa se pahvinen tikun osio.. osaankohan selittää :DView attachment 81357

Toi on värikertymää tuossa imualustan alussa, eli tosiaan on nega niinkun sanoitkin. Kuivahtaessaan näkyy tummana tai harmahtavana ja joskus häviää kokonaan. Noi rfsu testit on muutenkin aika huonoja kun näyttävät mitä sattuu. Toisen merkkinen testi voisi olla hyvä :)

Tollanen tuli eikä kuvassa yhtä vahva mutta aion testata uudestaan josko se tummuu tai häviää kokonaan
Edit. Kuvaa ei muokattu otettu salamalla.

Tässä kyllä näkyy viiva, mutta näistäkin kuullut tosi paljon huonoa että näyttää helposti turhia viivoja. Kannattaa varmistaa toisella testillä, toivotaan että vahvistuu! :happy:

Jesbe, Itse asiassa tuohon CB testiin en oo onnistunu koskaan saamaan noin näkyvää viivaa (ja paljon on testailtu) joten toivotaan vahvistumisia. ;)

Jesbe, Itse asiassa tuohon CB testiin en oo onnistunu koskaan saamaan noin näkyvää viivaa (ja paljon on testailtu) joten toivotaan vahvistumisia. :wink
Juu en oo saanu minäkään noin näkyvää. On tullu just harmaa joku mikä lie mut ei ikinä sininen. En nyt silti hypi innosta vaan teen testin sit myöhemmin uudestaan ja jos on jo näkyvä viiva niin sitte se digi. Kiitos toivonpa nyt minäkin vaikka oli ei yritys kierto

Siinä ei yritys -kierrossa se taika joskus piileekin. ;)
Jännäilen puolestasi, tulehan kertomaan!

Siinä ei yritys -kierrossa se taika joskus piileekin. :wink
Jännäilen puolestasi, tulehan kertomaan!
Niin ja kun vain 1 mahdollinen päivä jolloin se on mitään voinut tehdä. Tulen kertomaan sitte miten käy tuli täti eli ei

Täällä yksi epätoivoinen raskaustestien suurkuluttuja. Ikinä ei ole plussaa raskaustestiin tullut. Tänään testasin päiväpissasta, epäsäännöllinen kierto mut ei ikinä näin pitkää kiertoa oo ollu. Itse näen jotain haamua testissä, näkyykö se muillekkin vai huijaako vain omat silmät :arghh:

https://aijaa.com/Z8WHvw

Täällä yksi epätoivoinen raskaustestien suurkuluttuja. Ikinä ei ole plussaa raskaustestiin tullut. Tänään testasin päiväpissasta, epäsäännöllinen kierto mut ei ikinä näin pitkää kiertoa oo ollu. Itse näen jotain haamua testissä, näkyykö se muillekkin vai huijaako vain omat silmät :arghh:

Näen kyllä selvän viivan, väristä en kyllä osaa sanoa mitään. Mutta lupaavalta näyttää!

Voih, tätä ketjua lukiessa ei malttaisi millään odottaa että se oma tikku olisi näiden haamujen joukossa ja pääsisin jännäämään vahvistumista. Kumpa se olisi pian.

Näkyy kyllä mutta itselle nämä ovat antaneet ihan plussaakin turhaa, joten en luottaisi yksinään ko. testiin.
Toivottavasti vahvistuisi viivat. :)

Ensimmäinen r-testi ainaki pariin vuoteen koska yritystä takana liki 10 vuotta ja siitä turhautuneena olen lopettanut kaikkien ovis testien ja r-testien käytöt ja suoraan sanottuna luovuttanut.. Tänään kumminkin päätin testata, enkä edes tiedä miksi.. Taitaa olla vaan viivan paikka mikä tuossa kuvassa hailakasti näkyy... Näkeekö muut mitään?

Liitteet

• IMG_20190822_211253.jpg
    IMG_20190822_211253.jpg
    26.2 KB · Katsottu: 385
Ensimmäinen r-testi ainaki pariin vuoteen koska yritystä takana liki 10 vuotta ja siitä turhautuneena olen lopettanut kaikkien ovis testien ja r-testien käytöt ja suoraan sanottuna luovuttanut.. Tänään kumminkin päätin testata, enkä edes tiedä miksi.. Taitaa olla vaan viivan paikka mikä tuossa kuvassa hailakasti näkyy... Näkeekö muut mitään?

Kyllä näkyy, ihan kuin ois aavistus väriäkin. Toivon hurjasti että viiva vahvistuisi! :)

Kyllä näkyy, kaikki peukut ja varpaat pystyyn että vahvistuisi! :happy:

Näkyy :)

Nää on raskauskeijun raskausliuskoja. enkä oo koskaa aikasemmi saanu edes viivan paikkaa. Niin mietin että koska mulla oli ilmeisesti ovulaatio (tikutin) tiistaina. Niin voiko olla et nää näyttää haaleeta sen takia? Nois siis näkyy paremmi livenä mut hmm

Liitteet

• 0032939C-DDBA-456C-806A-2144B2B83CBF.jpeg
    0032939C-DDBA-456C-806A-2144B2B83CBF.jpeg
    11.6 KB · Katsottu: 247
Mitäs sanotte 3 viivan rfsun herkästä testistä :smiley-ashamed004 + että testiviiva on viel ihan vinossakin jo valmiiks:woot:

Liitteet

• 20190823_151259.jpg
    20190823_151259.jpg
    8.4 KB · Katsottu: 259
  • 20190823_151527.jpg
    20190823_151527.jpg
    7.3 KB · Katsottu: 275
Mitäs sanotte 3 viivan rfsun herkästä testistä :smiley-ashamed004 + että testiviiva on viel ihan vinossakin jo valmiiks:woot:
Uskoisin että siinä on jokin yrittänyt tulla ja siks toi värikertymä .. Arvelua vaan ku itse tuohon testiin saanu ikinä mitään tosin moni väärää tulosta. Ehkä uutta kehiin huomenna? :) toivottavasti tulee sit 2 viivaa

Nää on raskauskeijun raskausliuskoja. enkä oo koskaa aikasemmi saanu edes viivan paikkaa. Niin mietin että koska mulla oli ilmeisesti ovulaatio (tikutin) tiistaina. Niin voiko olla et nää näyttää haaleeta sen takia? Nois siis näkyy paremmi livenä mut hmm
Kyl nois on jotain. Ootko varma ettei ovis olis ollu sittenkin jo aiemmin?

Takaisin