Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tässäpä kunnon plussa tälle päivälle. Tänään alkoi myös verinen vuoto ja pelko persuuksissa nyt sitten olen Toivottavasti on näillä viikoilla vain sitä kuuluisaa alkuraskauden tiputtelua eikä km.
Plussatuulia ja toivottavasti nähdään tuolla 2020- ketjuissa!
Loppuiko tiputtelu?
Kiitos kysymästä Tuhrua tullut ja välillä vähän kirkasta. Mutta onneksi vain hyvin vähän ja hyvin riittää pikkuhousunsuoja. Raskausoireet ovat vain vahvistuneet ja tissit alkaa olla aika turvoksissa, niin en ole antanut tilaa stressata tuota vuotoa. Mites siellä jaksellaan??
Kp2 täällä. Huomenna aloitan letrot :) Tsemppiä!
Näettekö tekin tossa jotain?
Näettekö tekin tossa jotain?
Näkyy haamuNäettekö tekin tossa jotain?
Näkyy haamulainen. Vahvistumisia silleNäettekö tekin tossa jotain?
Aamupissasta tehty Eilen näkyi iltapäivällä paljon selvemmin, tuosta ehkä näkyi kun osasi etsiä.
Aamupissasta tehty Eilen näkyi iltapäivällä paljon selvemmin, tuosta ehkä näkyi kun osasi etsiä.
Harmi kun oon kuullu että toi testi on antanu monille viivanpaikkaa toivottovasti sun ois plussa!Oon katsonu tätä testiä nyt niin pitkään etten tiedä enää että kuvittelenko vaan vai näänkö haaleimmista haaleimman vaaleanpunaisen toisen viivan
vaikea saada kuva, että näkyisi jotenkin paremmin
Apteekin ultra raskaustesti