Niin tuttua että jos vähäänkään tulee mitää erikoista kierron loppu puolella nii alkaa miettii josko olis raskausoire ja kauhee googlettaminen aiheesta vaikka todennäköisesti ne johtuu jostain muusta. Onneks oon vähä rauhottunu etten ajattele heti kaikesta että vois olla oire. Plus mä oon varmaa käyny jo kaikki oire keskustelut läpi mitä netistä löytyy :D
NuuNuu kyseli aiemmin, mullahan alkoi sitten uus kierto... Jäi kierto siihen 26 pvää.
Nyt menossa kp 9 /26-36 ja tjot 3. Mutta vaikka pitäis vaan tjottailla, niin tarttuipa eilen kaupasta ovulaatiotestejä mukaan Imetyksen takia kun ei oikein mitään hajua oviksesta. Pe-la (kp 6-7) olin reilu 24 h imettämättä ja mietin että olisko se voinut vaikka saada ovuloimaan....
Aamulla sitten pissin RFSUn ovistestin, haalea tuli. Mutta tein parin tunnin päästä uuden kun ei tuota olisi ihan aamupissasta pitänyt tehdä. Ja tuli aika tumma viiva! Ei nyt kontrollia vahvempi, mutta ei mulla välttämättä tulekaan yhtä vahvaa viivaa (joskus tehnyt ovistestejä)
Mitä mieltä? Meinasin vielä yhden tehdä kohta Aika ajoissa ovista tulossa kun nyt kp 9... Mut sit toisaalta, viime kierrossa olisi laskennallisesti ovulaatio ollut noin kp 12, että ei tämä kai siihen verrattuna olisi ajoissa.
Tässä vielä se aamuinen ihan haalea ja sit vierekkäin molemmat kuivuneena. Eroa siis testeillä noin 2 h. Jännä nähdä mitä tulee illemmalla Harmi kun miehellä on työputki päällä, pitkää päivää ja käy kotona lähinnä nukkumassa.... mut jos tuo tuosta vielä tummuu, niin pakkohan tässä on jotain pikaista saada viimeksi kun lauantainaaamuna... ei taida olla kellään niin sitkeitä simppoja
jasmi93, niin tutun kuulosta mää kans aina heti googletan kaikki maholliset jutut vasta törmäsinki jostain palstalta et jollain oli käyny lämmöt alhaalla kiinnittymisen aikaan ja noussu sit korkeemmaks nii heti alko kuvitteleen kaikkee ei pitäs mennä googleileen mitään!
Mä tein sit tänään vielä ovulaatiotestin nyt illalla, 4 h pidätyksen jälkeen. Se oli ihan yhtä haalea kuin aamun eka... Olisko mulla tosiaan voinut olla LH-huippu nyt kp 9 ja nyt sit ovis...!?
Sandy, eikö ovis tuu lh-huipusta vasta noin vuorokauden kuluttua? :) et ku sen kaks viivaa saa testiin, niin seuraavana päivänä olis ovis. Testiä ei kuulemma kannata enää tehä lh-huipun jälkee ku se tosiaan saattaa vaalentua eikä se meinaa sitä että ovis olis menny jo. :)
Mä oon käyttäny just noita rfsu ovistestejä, voin laittaa kuvan ku sain lh-huipun :)
Tulin! :) oikein hyvää kuuluu, nyt menossa rv 17+5, hurjan äkkiä mennyt aika. Masu on kasvanut :) pahoinvoinnit ym raskausoireet on taaksejäänyttä elämää, nyt on tosi seesteinen olo. Aamulla on sokerirasitus, sitä vaan en odota kovin innolla =D
Hyvää huomenta ja kiitos kaikille jälleen onnitteluista. :) Ehkä tässä alkaa jo todeksi tämän uskomaan... Maltoin illalla mieleni, tein aamulla vasta apteekin testin ja kyllähän siihen ihan selvä viiva pärähti! Uskomatonta!! Koko eilinen päivä meni noita testitikkuja ja niiden kuvia pyöritellessä. Välillä tuntui, että ne viivat ja haamut hävisi kokonaan ja sitten ne taas oli tosi vahvoja ja seuraavassa en nähnyt mitään ja olin ihan varma, että aamulla tulee tikkuun ihan puhdas nega, mutta ei... Onneksi. Uskaltaisikohan jo vähän olla iloinen tästä...
Onnea muuten kaikki plussanneet, ja puhureita plussaa yrittäville!
Kiitos! :) Mä en tiedä varmaksi dpo:sta, kun en oo tikutellut, mutta siinä 14-16 olis arvio. Ja siis mulla tämä oli toinen kierto kierukan poiston jälkeen, niin pituudestakaan ei voi olla ihan varma. On tää ihan uskomatonta.
Onnea plussista! :) Täällä on piinapäivät käsillä, mutta ikävä kyllä menkkakipuja havaittavissa. Emi00 Lämmöt voi tippua kiinnittymisajan kieppeillä, ja lähtee sitten nousuun, tolle oli joku hieno nimikin mutten muista mikä se oli :)