Plussa vai ei?

Toivotaan et huomenna ois jo vähän jotain selvää viivaa :D olo on optimistinen ja tissitkin kipeyty eilen vähän :D
 
Moi!

Mä oon vinon pinon tehny testejä tässä kierrossa ja aiemmissa.

Menin kuitenkin ostamaan nyt viikko sitten Ludlistä rfsu:n testipaketin ja sain kaks haamua, jotka tuli vasta testiajan lopussa. Luulin, että raskaana!

Kuitenkin nyt sitten tein parin pv päästä niistä Clearbluen 2x ja ihan puhtaat negat. Nyt kp vasta 29/28 mutta menkkamaiset tuntemukset ja pian varman alkaa.

Varokaa noita rfsu:n haamuja!
 
Moi!

Mä oon vinon pinon tehny testejä tässä kierrossa ja aiemmissa.

Menin kuitenkin ostamaan nyt viikko sitten Ludlistä rfsu:n testipaketin ja sain kaks haamua, jotka tuli vasta testiajan lopussa. Luulin, että raskaana!

Kuitenkin nyt sitten tein parin pv päästä niistä Clearbluen 2x ja ihan puhtaat negat. Nyt kp vasta 29/28 mutta menkkamaiset tuntemukset ja pian varman alkaa.

Varokaa noita rfsu:n haamuja!

Toivon ettei kukaan koskaan osta niitä!!
 
Rfsu:t ovat aivan kauheita!
Lukuisat testit tehneenä, voinen kertoa että niitä valeplussia on kyllä ollut.
Rfsu:n toimesta aina pahoiteltu asiaa, lisäksi ympäri pyöreästi vastattu että näin nyt vaan voi käydä.
Ja että liuska testeillä ei saisi testata ennen kuin menkat ovat myöhässä. Päähäni ei mahtunut ajatus, miksi on ok että niihin voi silti ilmestyä (väärä)plussa?
 
Menkat luuraa edelleen jossain ja on jo kp40. Tein toissapäivänä 2h pidätyksellä cb digitestin, joka oli nega. Purin sen ja siellä komeili kaksi viivaa. Ennätin jo innostua, kunnes luin sen olevan ihan normaalia eikä välttämättä tarkoita plussaa.

Ja juu, rfsun testeistä pysyn minäkin kaukana.
 
Menkat luuraa edelleen jossain ja on jo kp40. Tein toissapäivänä 2h pidätyksellä cb digitestin, joka oli nega. Purin sen ja siellä komeili kaksi viivaa. Ennätin jo innostua, kunnes luin sen olevan ihan normaalia eikä välttämättä tarkoita plussaa.

Ja juu, rfsun testeistä pysyn minäkin kaukana.

Sama täällä :hilarious: eilen kp35 ja purin digitestin. Viime kierto oli 32pvää.. Ei ole vähään aikaan yli 35 ollut :sad001 tais geleet ainakin lyhentää kiertoa. Paitsi km jälkeen 37.
 
Täällä kp59.
Viikko? sitten viimeeksi testannut. Normaalisti alkaisi menkat parin päivän sisällä, mutta nyt en kyllä usko.
Aina säännöllinen kierto heitti häränpyllyä ihan täysin nyt. :banghead:
 
Sama täällä :hilarious: eilen kp35 ja purin digitestin. Viime kierto oli 32pvää.. Ei ole vähään aikaan yli 35 ollut :sad001 tais geleet ainakin lyhentää kiertoa. Paitsi km jälkeen 37.

Paljon tsemppiä sinulle! Tuo on niin piinaavaa odotella ja odotella.. mulla kans saattaa joskus harvoin kierto pidentyä ja on vuosien varrella ollut vaihtelua ns.vakiokierronkin pituudessa.
 
Kuinkas sitten kävikään :) Plussa se taitaa olla, todellakin. Pinkki viiva marketin pc.
 

Liitteet

  • IMG_20190711_200533__01.jpg
    IMG_20190711_200533__01.jpg
    24.2 KB · Katsottu: 487
Muokattu viimeksi:
Kuinkas sitten kävikään :) Plussa se taitaa olla, todellakin. Pinkki viiva marketin pc.

Tiedätkö mikä dpo? Onko oireita ollut? En itsekään malta olla miettimättä menkkojen puuttuessa, jospa olenkin raskaana. Tänään oli nega. Luulin jo et menkat alkaa tänään kun oli vatsakipua, mutta ei. Nyt jo kp37.

Onnea ja viivan vahvistumista!
 
Tiedätkö mikä dpo? Onko oireita ollut? En itsekään malta olla miettimättä menkkojen puuttuessa, jospa olenkin raskaana. Tänään oli nega. Luulin jo et menkat alkaa tänään kun oli vatsakipua, mutta ei. Nyt jo kp37.

Onnea ja viivan vahvistumista!

En osaa sanoa mikä dpo. Mulla esikoinen tärppäsi kierrosta jossa seksiä oli kk aikaan ja kierto oli silloin aina noin 33-35 päivää. Oireet nännien kipeytyminen&herkkyys sekä pieni öklötys välillä - ei kuitenkaan niin paljoa, että vaivasi elämää. Verta tiputteli eilen pöksyyn ja ajattelin kuukautisten alkavan sitten tänään. Tuhru kuitenkin loppui ja oli hyvin minimaalista (ei tarttenut suojaa).
 
Muokattu viimeksi:
Tässäpä kunnon plussa tälle päivälle. Tänään alkoi myös verinen vuoto ja pelko persuuksissa nyt sitten olen :sad001 Toivottavasti on näillä viikoilla vain sitä kuuluisaa alkuraskauden tiputtelua eikä km.

Plussatuulia ja toivottavasti nähdään tuolla 2020- ketjuissa!
 

Liitteet

  • IMG_20190713_142545__01.jpg
    IMG_20190713_142545__01.jpg
    21.7 KB · Katsottu: 352
Tässäpä kunnon plussa tälle päivälle. Tänään alkoi myös verinen vuoto ja pelko persuuksissa nyt sitten olen :sad001 Toivottavasti on näillä viikoilla vain sitä kuuluisaa alkuraskauden tiputtelua eikä km.

Plussatuulia ja toivottavasti nähdään tuolla 2020- ketjuissa!

Toivottavasti on harmitonta, tarrasukkia! :Heartred

Testasin pitkästä aikaa, kp62 ja ehkä jotain.
Testiajalla:
https://aijaa.com/mDAGW8
Kuivana:
https://aijaa.com/I9kJz3

Luotto ei kyllä kovin korkealla ole. :sorry:
 
Tässäpä kunnon plussa tälle päivälle. Tänään alkoi myös verinen vuoto ja pelko persuuksissa nyt sitten olen :sad001 Toivottavasti on näillä viikoilla vain sitä kuuluisaa alkuraskauden tiputtelua eikä km.

Plussatuulia ja toivottavasti nähdään tuolla 2020- ketjuissa!
Voi ei tsemppiä mutta voihan se olla harmiton kun vuotoa on monella alkuraskaudessa
 
Moi! Pakko kirjoittaa, jännään täällä raskaustestin tulosta. Ihan kun olisi viiva testissä, nyt dpo 12, onko kukaan saanut haamuja näillä päivillä? Kahta eri merkkiä kokeillut ja haamu tullut. Meillä lapsettomuutta useampi vuosi takana ja toinen inseminaatio tehtiin 2.7, lääkäri antoi testipäiväksi vasta to 18.7. Mutta flo sovelluksen mukaan kuukautisten pitäisi alkaa ti 16.7. Kaikennäköisiä raskausoireita olen itselleni kuvitellut tai sitten ne on niitä. Huomenna aamulla testaan taas!
 
Moi! Pakko kirjoittaa, jännään täällä raskaustestin tulosta. Ihan kun olisi viiva testissä, nyt dpo 12, onko kukaan saanut haamuja näillä päivillä? Kahta eri merkkiä kokeillut ja haamu tullut. Meillä lapsettomuutta useampi vuosi takana ja toinen inseminaatio tehtiin 2.7, lääkäri antoi testipäiväksi vasta to 18.7. Mutta flo sovelluksen mukaan kuukautisten pitäisi alkaa ti 16.7. Kaikennäköisiä raskausoireita olen itselleni kuvitellut tai sitten ne on niitä. Huomenna aamulla testaan taas!

Kuvaa sitten! Toivotaan parasta!!
 
Takaisin
Top