Plussa vai ei?

Mitäs ootte mieltä, haamu vai nega? Aika haljuhan tuo on jos siinä nyt mitään voi sanoa edes näkyvän. Saa tihrustaa huolella.. Lähinnä jännitän siksi, koska muutama päivä sitten tehty "testiveto" oli ihan putipuhdas nega, ilman mitään tulkintoja :D Niin ja laskujen mukaan menossa dpo8 tai 9, eka yk meneillään, joten siksi olen näin malttamaton!
Jotain näen, toivottavasti vahvistuu:cheers

Mitäs ootte mieltä, haamu vai nega? Aika haljuhan tuo on jos siinä nyt mitään voi sanoa edes näkyvän. Saa tihrustaa huolella.. Lähinnä jännitän siksi, koska muutama päivä sitten tehty "testiveto" oli ihan putipuhdas nega, ilman mitään tulkintoja :D Niin ja laskujen mukaan menossa dpo8 tai 9, eka yk meneillään, joten siksi olen näin malttamaton!

Näkyy kyllä:):) mua kiinnostas mikä testi toi on?:hilarious:

Tämä oli eilen ja luulin jo nähneeni jotain.. Dpo10. En tiedä voiko samaan viestiin laittaa kahta niin laitan uuden kommentin seuraavaks..

Liitteet

• 20190704_083320.jpg
    20190704_083320.jpg
    30.5 KB · Katsottu: 467
Tämä oli tänään.. Mut en nää mitään tai kork saman verran kuin eilen :oops: kai se on uskottava et nega. Ellei näy viel myöhemmin. Dpo14 mennessä jos ei näy niin lopetan...yeah right :hilarious::bag:

Liitteet

• Screenshot_20190705-130905_Gallery.jpg
    Screenshot_20190705-130905_Gallery.jpg
    14.5 KB · Katsottu: 456
Tämä oli tänään.. Mut en nää mitään tai kork saman verran kuin eilen :oops: kai se on uskottava et nega. Ellei näy viel myöhemmin. Dpo14 mennessä jos ei näy niin lopetan...yeah right :hilarious::bag:

Jotain näkyy alemmassa! Ja minä en yleensä näe mitään :D

Heissan pitkästä aikaa :) Täällä menkat 6 päivää myöhässä, joten piinapäivät menossa. Eilen kipeytyi nännit ja ovat kipeänä pysyneet. Tein aamupissasta pc:n testin: mitäs tuumaatte arvon ketjulaiset? :)

Mä en tiedä näenkö vai kuvittelenko näkeväni. Olen varmaan tuijottanut liian pitkään taas näitä :D

Plussatuulia kaikille ketjuun!

Liitteet

• IMG_20190707_081202__01.jpg
    IMG_20190707_081202__01.jpg
    14 KB · Katsottu: 453
  • IMG_20190707_080909__01__01__01__01.jpg
    IMG_20190707_080909__01__01__01__01.jpg
    16.7 KB · Katsottu: 454

Minäkin mielestäni jotain näen kyllä.

Heissan pitkästä aikaa :) Täällä menkat 6 päivää myöhässä, joten piinapäivät menossa. Eilen kipeytyi nännit ja ovat kipeänä pysyneet. Tein aamupissasta pc:n testin: mitäs tuumaatte arvon ketjulaiset? :)

Mä en tiedä näenkö vai kuvittelenko näkeväni. Olen varmaan tuijottanut liian pitkään taas näitä :D

Plussatuulia kaikille ketjuun!

Minä en mun puhelimella nää mitään noissa :o :( mut kui menkat sit noin paljon myöhässä?:wideyed:

Kiitos mielipiteistä, pitänee sitten testata muutaman päivän päästä uudestaan :nailbiting:
Tämän päivän testissä ei kyllä yhtään mitään. :confused005

Liitteet

• 20190707_110320-1.jpg
    20190707_110320-1.jpg
    26.2 KB · Katsottu: 372
Onko kokemusta voiko roskishaamuihin luottaa??? Eilisessä herkässä testissä olikin tänään viivaa o_O:rolleyes: ja suht tumma viiva ovistestissä :shy: mutta tän päiväisessa 25 sofissa ei mitään. Kuvasta ei ehkä näe haamua..mut ainakin oviksen. FF mukaan tänään olisi vasta dpo9.

Liitteet

• 20190707_111906.jpg
    20190707_111906.jpg
    25.2 KB · Katsottu: 464
Minä en mun puhelimella nää mitään noissa :eek: :sad001 mut kui menkat sit noin paljon myöhässä?:wideyed:

Juu, myöhässä on ja nyt on tosiaan jo rinnatkin kipeytyneet ja välillä öklöttää. Mulla oli viimekierrossa kans noin viikon myöhässä, mutta ei kuitenkaan oireilua. Arvelen tuon aikaisemman pitkän kierron aiheutuneen kevään kovasta työstressistä. Mutta nyt olen ihmeissäni. Lähinnä realistispessimistinä mietin, alkaako 35v hormonit jo sekoilla ja ennakoida paikkojen vanhenemista :(

Niin ja roskishaamuista, mulla näkyy aamun testissä punertava haamu nyt muutaman tunnin jälkeen. Mutta kerta ei tullut testiajalla, en uskalla ajatella vielä oikeaksi. Rfsun testeillä oon saanut viivapaikkoja/roskishaamuja, mutta nyt eri testi kyseessä.

Juu, myöhässä on ja nyt on tosiaan jo rinnatkin kipeytyneet ja välillä öklöttää. Mulla oli viimekierrossa kans noin viikon myöhässä, mutta ei kuitenkaan oireilua. Arvelen tuon aikaisemman pitkän kierron aiheutuneen kevään kovasta työstressistä. Mutta nyt olen ihmeissäni. Lähinnä realistispessimistinä mietin, alkaako 35v hormonit jo sekoilla ja ennakoida paikkojen vanhenemista :sad001

Niin ja roskishaamuista, mulla näkyy aamun testissä punertava haamu nyt muutaman tunnin jälkeen. Mutta kerta ei tullut testiajalla, en uskalla ajatella vielä oikeaksi. Rfsun testeillä oon saanut viivapaikkoja/roskishaamuja, mutta nyt eri testi kyseessä.

Juu ei kande käyttää rfsu testejä. Toivotaan vahvistumista :Heartpink

Onko kokemusta voiko roskishaamuihin luottaa??? Eilisessä herkässä testissä olikin tänään viivaa o_O:rolleyes: ja suht tumma viiva ovistestissä :shy: mutta tän päiväisessa 25 sofissa ei mitään. Kuvasta ei ehkä näe haamua..mut ainakin oviksen. FF mukaan tänään olisi vasta dpo9.
Ainaki noi herkät puikot on antanu monelle väärää viivaa:(

Dpo7 ja joko se on haamujen esiäidin serkun kaiman koira tai viivanpaikka :D jatkamme testailua :P

Liitteet

• IMG_20190708_054040.jpg
    IMG_20190708_054040.jpg
    84.8 KB · Katsottu: 391
Takaisin