Plussa vai ei?

Oon tehnyt pe illal digi ja se oli negatiivinen. Tän aamun testin tein 7h pidätyksellä et tuskin päivän testtikkaan näyttäisi sen enemmän :/. Vielä yksi pc.n testi jäljellä minkä säästän huomiselle ellei ennen sitä menkat alkaa ;) Huomenna tulee postis digitestin ja teen sen vielä ti aamu ja jos se nega nii lopetan täksi kierroksi testamiseen ja jään odottamaan menkkoja.

Kyllä näkyy väriä Lumi! Hui! toivottavasti vahvistuu!

Oivoi en hoksinu lukea nuita uudempia viestejä :/

Muokattu viimeksi:
Tänään vielä kp 40/n.29 nega aamupissasta?? Mikä tässä nyt on ettei ne menkat tule, ei kai tuolla enää ole toivoa plussaksi muuttua :sad001

Liitteet

• IMG_20151004_133913.jpg
    IMG_20151004_133913.jpg
    173.9 KB · Katsottu: 298
Kyfi, voiko olla ovuloimaton kierto? Nehän yleensä venyy.. Jos ei ala menkkoi kuulumaan ni kannattaa käydä gynellä, ni saa sit tarpeen vaatiessa uuden kierron käyntii.

En muuten tiedä mannikka:o olin bongailevinani sellasta rusehtavaa vuotoa(ovisvuoto?) sekä ne limat mut varma en voi olla kun en oo tikuttanu

Kyfi, mulla oli edellinen kierto todennäköisesti ovuloimaton. Ovista koetin ihan tikuttaakin, mutten onnistunut. Lopulta kierto oli sen 42 päivää. Eli valitettavasti ihan mahdollista. Pidän peukkuja, että saat selvyyden pian. Odotteleminen on kaikkein pahinta :sad001

Kyllä minäkin jotakin viivanpaikkaa Lumin testeissä nään. Aika erikoista kylläkin, ettei ole kauheasti (vielä?) vahvistunut. Mutta joskus voi auttaa, että ottaa testaamisestakin sen yhden välipäivän niin mahdollinen muutos on helpommin havaittavissa. Tiedän, helppoa sanoa :grin

Täällä on viivat hyvin vahvistuneet One Stepissäkin :happy:

WP_20151005_006.jpg

Ääh..vitsit ku sitä koko ajan pitää tarkkailla nuita lämpöjä yms..nyt on ollu tosi alhaset lämmöt. Normaalisti joku 36,5 ja nyt on 35,8 ollu..viime kierrossa oviksen jälkeen pysytteli menkkoihin asti siinä 37 tienoilla :sorry: mulla on vielä hirvee flunssaki iskeny nyt..mietin onkohan mulla sit koko ovista etes ollu vai vasta tulossa :meh: :woot: Eikö ne pitäs nousta aina oviksen jälkeen?

No niin, pakkohan se on tämän aamuisesta testistä pistää kuva pällisteltäväksi, vaikka ketjusta jo luinkin, että rfsu antaa noita vääriä "haamuja/viivanpaikkoja", mutta onhan tuossa jotain, onhan?!? :) Tänään siis kp 29 ja kaikkien laskureiden mukaan se päivä, kun menkkojen olis pitäny alkaa... Voi sentään, että voi yks viiva tai viivan olemattomuus sekottaa pään..
Kaivoin siis testin roskiksesta, (hullu, joo'o!) :woot: olisko joku tunti testin tekemisestä, kun otin kuvan, mutta ei ole miksikään muuttunut, siis samalta näytti viiden minuutinkin kohdalla.
Pitää käydä niitä apteekin testejä hakemassa ja tehdä illalla sellanen..

Liitteet

• WP_20151005_10_18_38_Pro.jpg
    WP_20151005_10_18_38_Pro.jpg
    367.7 KB · Katsottu: 414
Eliisa selvä viiva :) onnea!

Kiitos kaikki! Voi kun oliskin totta! <3 Mä en kyllä tiiä näänkö mä enää sitäkään vähää, mitä aiemmin näin.. :D :D

Eilen ei hymyillyt. Tänään tälläinen tulos...

:)

Liekö sitten ollut sellainen tuplaovis kierto? Tai sitten mun kroppa on ihan sekaisin...

Liitteet

• 12064279_10205402558972410_1289587695_n.jpg
    12064279_10205402558972410_1289587695_n.jpg
    43.8 KB · Katsottu: 272
Eliisa: onnea :) selkeä plussaa!!

Mä en edes jaksaa tänään testailla. Menkkoja odottelel. Eilen alkoi perus menkkapotutus ja tänään kaikki vaan itkettää/ärsyttää ja tuntuu ettei mikä o kivaa eli iham kohta varmaa uusi kierto alkaa : D

Noniin Vauvakuume, nyt vaan tallettelemaan =D mä oon saanu hymynaaman tohon samaan testiin,vaikka ovis ei ollu!

Takaisin