Plussa vai ei?

Nonniin, pääsette ihastelemaan apteekin omaa testiä, jonka hienosti purin osiin. Nyt dpo 8 tai 9. Mun piti testata vasta perjantaina ja nyt menin testaa päivällä 2h pidätyksellä, miksi?? :hilarious: Eipä tuota värilliseks voi sanoa, enkä tuosta enempää voi sanoa. Katotaan miten lopulta käy. Mulla on kyllä ollu nyt sellaset fiilikset, että mitään ei ois tarttunu mukaan.

Liitteet

• IMG_20190304_174959__01__01.jpg
    IMG_20190304_174959__01__01.jpg
    17.9 KB · Katsottu: 502
  • IMG_20190304_173706__01__01.jpg
    IMG_20190304_173706__01__01.jpg
    27.2 KB · Katsottu: 513
Nonniin, pääsette ihastelemaan apteekin omaa testiä, jonka hienosti purin osiin. Nyt dpo 8 tai 9. Mun piti testata vasta perjantaina ja nyt menin testaa päivällä 2h pidätyksellä, miksi?? :hilarious: Eipä tuota värilliseks voi sanoa, enkä tuosta enempää voi sanoa. Katotaan miten lopulta käy. Mulla on kyllä ollu nyt sellaset fiilikset, että mitään ei ois tarttunu mukaan.

Kyllä siellä jotain näkyy :)

Koirankarva kyllä jtn näkyy mutta ei voi kuvan perusteella sanoa onko viiva vai sen paikka :)

Jotain näkyy joo, toivottavasti ei oo pelkkä viivanpaikka ja lähtee tuosta vahvistumaan! :)

Pakko hitusen kertoa mun oireista mitä on eli tänään puski kylmän hien ja oksennuksen kun en ollut syönyt kunnolla etovan olon vuoksi. Sitten alavatsassa nippailuja kovastikin toivon todellakin ettei vuoto alkaisi...

Pakko hitusen kertoa mun oireista mitä on eli tänään puski kylmän hien ja oksennuksen kun en ollut syönyt kunnolla etovan olon vuoksi. Sitten alavatsassa nippailuja kovastikin toivon todellakin ettei vuoto alkaisi...

Onko sulla mikä kp, että onko menkat myöhässä jo?

Nega tänäänkin, blaah en viitsi silmiä särkevästä blankosta taas laittaa kuvaa. :rolleyes: kp 28/31 dpo 10. Eipä mitään oireitakaan ole.

Täällä uusi jäsen, kokeillaan nyt itsekin tätä :D
Näettekö tässä mitään? (epätoivoinen ja malttamaton)

Liitteet

• IMG_1683.jpg
    IMG_1683.jpg
    47.1 KB · Katsottu: 492
Oikein nolottaa. Nyt menossa dpo 7 tai 8. :D Mutta omaan silmään kun tossa näytti jotain olevan. Mutta kun oikeasti pitäisi vain malttaa ja odottaa kunnon dpo:lle.

Kuvasta on tottakai vaikeampi hahmottaa kuin sinun itse livenä. Ja aika aikaista testata dpo7-8 kun voi olla että vasta parhaillaan munasolu kiinnittyy jos hedelmöittys on tapahtunut. Joten älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Plussapuhuri <3

Ja tää taitaa olla vipa testi tällä kertaa iha ku mukamas näkyis haamua mut en tiiä sitte.. Ei kai sitte oo :banghead:

Liitteet

• IMG_20190306_113516.jpg
    IMG_20190306_113516.jpg
    19.7 KB · Katsottu: 470
Ja tää taitaa olla vipa testi tällä kertaa iha ku mukamas näkyis haamua mut en tiiä sitte.. Ei kai sitte oo :banghead:

Ei tuossa ainakaan selvää haamua oo nähtävissä. Toki livenä on helpompi hahmottaa. Mikä kp/dpo ? Zemppiä

Eikö sulla Rouva1983 oo ehkäisynä kapseli? Muistelen, että kirjoittelit Kuukautiset ketjussa, kun olit vissiin useampia testejä jo tehny... Epäiletkö raskautta?

Takaisin