Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Itse neuvola täti kehotyi tekeen testin kun on niin pirun paskat kuukautiset
Miten paskat kuukautiset, vähäiset vai? :)
Eiku olitkin laittanu, että päinvastoin. Vuotelee miten sattuu vai? itellä oli kans joskus kapseli, miul loppu menkat, ja seksihalut. Sit läks kapseli.
En näe tiedostoa?Dpo9. Näkeekö kukaan tässä mitään?
Alan olla jo vähän epätoivoinen näitten kanssa
Dpo9. Näkeekö kukaan tässä mitään?
Jos näkyy tunnin jälkeen eli testiajan jälkeen, kyseessä on roskishaamu, ei raskaudesta johtuva.Nyt oli pakko itsekin rekisteröityä, taustalla seuraillut ja jännittänyt muiden testejä jo jonkin aikaa
Onko kellään kokemusta Apteekin ultra herkästä testistä? Dpo11-12 menossa, testiajalla ei näkynyt mitään, mutta nyt tuntia myöhemmin mielestäni haamu näkyy. Antaakohan kyseinen testi sellaisia kuinka helposti? Tuo viiva näkyy myös ihan selkeänä kun valaisen testiä kännykän taskulampulla takapuolelta...
https://aijaa.com/enaztT
Dpo9. Näkeekö kukaan tässä mitään?
Täällä taas kyselemässä jos oikein todella tarkkaan katsoo niin ainakin minä näen jotain, mutta onko tuo nyt se viivanpaikka?
Pregcheck on se mitä kaikki suosittelee kokeile sillä! Nään tossa jotain mutta ei voi tietää onko viivanpaikka vai plussan alku.Tämän päivän testi dpo12
Tämä on rfsu tikkutesti ja kaipaisin apua kokeneimmilta! Onko tämä vain viivanpaikka ja mikä olisi paras testi millä testata joka ei antaisi turhia viivoja
Nään jotain mutta epäilyttävä värikertymä kuulostaa vähän vialliselta testiltäKuuluisa viivanpaikka? Viivaa ei näy, mutta toisella sivulla punertaa hieman toi "viivanpaikka". Jos oon raskaana, on tää vielä ihan super alussa tai sitten en ees oo. Tämmöstä "viivanpaikkaa" ei oo ennen tullut kuitenkaan.
Onnea!Kuun vikal viikol eka neuvola.
Kuun vikal viikol eka neuvola.