Plussa vai ei?

Onko @Jesbe tehnyt testiä?
Tänään aioin mut sit ku kävin unisena veskis aamuyöllä niin en hoksannut niin aattelin viel odotella. Kuulostelen tätä mun kroppaa ku nyt alkanut menkkajomoja ja muita nippailuja, valkkaria holvaa ja kauheat seisauttavat närästys kohtaukset et oksennus tulossa. Vuoto silti pysyy pois. Odottelen lähinnä myös siksi et haluun et se varmasti näyttää plussaa, et on reilusti menkat myöhässä

Tässä tän päivänen pc testi. Ihan niinku jotain pilkottas, mut taitaa varmaan olla vaan taas kuuluisa viivanpaikka.
Tänään siis kp31/32-38

Liitteet

• IMG_20190303_095312.jpg
    IMG_20190303_095312.jpg
    13.5 KB · Katsottu: 472
  • IMG_20190303_095041.jpg
    IMG_20190303_095041.jpg
    18 KB · Katsottu: 476
Tässä tän päivänen pc testi. Ihan niinku jotain pilkottas, mut taitaa varmaan olla vaan taas kuuluisa viivanpaikka.
Tänään siis kp31/32-38
Mie en nää mut voi olla kamerassa ehkä,saatko yhtään selvennettyä? Onneks sul on viel aikaa kierron suhteen saada viiva sitten. Plussapuhureita

Tänään siis kp31/32-38
Ku näen ihan ku jotain muuta näkyis mut sit en yhtään erota väriä sitä meinaan

Mie en nää mut voi olla kamerassa ehkä,saatko yhtään selvennettyä? Onneks sul on viel aikaa kierron suhteen saada viiva sitten. Plussapuhureita

Mulla tää puhelimen kamera on jotenki rikki niin tulee huonoja kuvia:meh:

Ku näen ihan ku jotain muuta näkyis mut sit en yhtään erota väriä sitä meinaan

Taitaa olla viivan paikka vaan kun en itekkään oikeen väriä nähnyt

Jesbe teethän huomenna testin? Täällä yksi kärkkyy sun tulosta :D Kyllä se jo vahvan viiva. Silloin näyttää! :)

Jesbe teethän huomenna testin? Täällä yksi kärkkyy sun tulosta :D Kyllä se jo vahvan viiva. Silloin näyttää! :)

En mie huomenna, jätän välistä ko kyllähän mulla tuli jo viiva. Haluan jännittää vähän ja teen sitte tosiaan ku olis 4+ niin sit tuloo viivaa.. Mut voin kyl sanoa et monen viivsnpaikan ja arvailun jälkeen nyt ei arveluta. Laitan negatiiviksi käännetyn testin niin näkee et miten siin on sitä väriäkin jo.. Vaikka aina sanotaan ettei pitäis

Näkyy kyllä :) tuliko testiajalla?

Tuonne toiseen ketjuun laitoin ja unohtu tänne päivittää . Soitin sunnuntaina hoitajalle joka kärsivällisesti selvitti et jos viivoja 2 ja toiseen testiin jo tummunut hitusen niin se on plus ja rupesi aikaa varaamaan. Sit sano et kaikilla ei noudata kaavaa et vahvistuu joka toinen päivä vaan joskus se tulee virtsaan eri tahtiin. Ohan nuita jotka haamun vaan tehny ja sitte vauva tullut syliin. Nyt rukoilen niitä tarrasukkia

Okei :) mikä kiertopaivä sulla siis menossa?
Minulla on kp 33 mut dpo9/12
Menin sekaisin tosiaan ku mulla tuli ovis terolutin aikana ja ku katselin mun tarkkaa kalenteria niin ovis oli vasta 19-21. Helmikuuta eli minä luulin et nyt olis ollu jo menkat jne mut kroppa yllätti ihan täysin.

Esikko1 oon enemmän sen dpo9 kannalla ku sillon mul oli se lämpödippi ja sit siitä ei menny montaa päivää ku kp27 tuli tuhrua ja samoin kp28 mut verta ei sit ruvennut vuotaan ja aloin oireiden puolesta miettii et nyt joku ei täsmää ja sitte sen vuodon jälkeen haamu joka tänään kivasti vahvistunut. Ja gynellä tosiaan oltiin ihan asiallisia onneksi <3

Jesbe hyvältä vaikuttaa! :)

Täällä dpo 8 (?) kp 26/31. enkä malttanut olla testaamatta vaikka ihan liian ajoissa ollaan. :bag:puhdasta negaa. ei tosin yllätä tuskin tässä stressissa mikään kiinni tarraisi. :rolleyes:
received_723657621363237.jpeg

Jesbe hyvältä vaikuttaa! :)

Täällä dpo 8 (?) kp 26/31. enkä malttanut olla testaamatta vaikka ihan liian ajoissa ollaan. :bag:puhdasta negaa. ei tosin yllätä tuskin tässä stressissa mikään kiinni tarraisi. :rolleyes:
View attachment 76398

Kiitos, se on vahvistunut kivasti ja lohdutti sen hoitajan sanat ku sanoin että ei toi kyl paljoo oo vahvistunut niin se sano et ei kaikilla vahvistumaan.

Uutta testiä sit parin päivän päästä ja plussapuhureita <3

Takaisin