Plussa vai ei?

Hempsuli kyllä se plus on <3
61d6ad1fa8b7596ac843fea9565d5640
joko sitä ukslataa lopettaa? Onhan toi jo aika selvä <3

Paitsi että digi oli edelleen sitä mieltä että raskaana ei olla. Vähän tuntuu siltä että tässä ei käy kovin hyvin.. :banghead::wtf

Joo, pakko yrittää nyt olla testaamatta päivä tai pari. Alkaa tuntuu pikkuhiljaa siltä että oon tulossa hulluks tän asian kanssa.. :confused005:laughing002

Mulla tuli eilen illalla itku et jos vaan kuvittelen kaiken ja en ole raskaana ja näin päin pois. Mulla on nyt vasen puoli kuplinut ja möyrynnyt, tuli kova kramppi aamusella ja sitte taas tuntuu sellainen outo plöräys ja oon ihmeen säikky koko ajan äänille ja muille.. Samoja fiiliksiä siis täällä myös mut yritän nyt jaksaa ens viikkoon, nytkin ravaan koko ajan pissalla niin rupeaa se ärsyttää.ja mieli tekee tepposiaan jos muut on plussaa ja joku testi sit nega. Eikai se digi kaikilla heti oo herkkä.. Mulle lääkäri sano et oon matalahormoninen esim hcg mulla oli tarkasti mitattu ja tulos 0.8 mikä on epätavallista vaik ei ole raskaana.. On se yleensä sen 2 piste jotakin

Jos samasta pissasta digi näyttää negaa ja tavis 25-tikku selvää plussaa, on jommassa kummassa testissä vikaa. Jos ne taas on tehty eri pissoista, voi erilainen tulos selittyä sillä.

Ehkä noi sun testit Hempsuli on sit jotain sekundaa. Suosittelen kokeilemaan jotain muuta testejä, esim toi pregcheck tai apteekista jollain testillä, esim herkkä Apteq merkkinen raskaustesti..

Mulla ainakin digi antoi tuloksen raskaana 1-2, kun toi herkkä Apteq antoi haamun.

Tommonen tuli tänä aamuna oksettava olo melkein koko ajan :nailbiting: kp ei tietookaan.. Ostan viikolla digin koklaan sillä sitten..

Liitteet

• IMG_20190301_173443.jpg
    IMG_20190301_173443.jpg
    13.9 KB · Katsottu: 495
Hempsuli Digi ei ole kovin herkkä! Elä vielä heitä toivoa pois, noi on kuitenkin jo aika selkeitä! Osta pc se ei näytä väärää positiivista <3 tai ens viikolla uus digi

Juuh näin teen haen huomenna päivällä sen diginki :) tyhmää kun ei kamera kuvaa sitä mitä näen :meh: huono kamera :shifty:

Täällä kp29/32-38 ja tällänen testi tänään illalla. Ei vielä kauheesti mitään odotettavaakaan ole kun dpo jotai 9 paikkeilla vasta:rolleyes:

Liitteet

• IMG_20190301_212501.jpg
    IMG_20190301_212501.jpg
    9.5 KB · Katsottu: 441
Az onko parempaa kuvaa, kun tosta en ite saa selvää.

En tiiä miksi tuli noin huono kuva mutta ihan nega on joku pieni viivanpaikka tihrustamalla näkyi.
Tänään aamulla pc myös nega.

Taitaa olla puhelimen kamerassa vikaa kun kuvista tulee noin huonolaatusia

Liitteet

• IMG_20190302_084715.jpg
    IMG_20190302_084715.jpg
    23.7 KB · Katsottu: 435
Nii ja tänään kp30/32-38, että vielä on mahkut muuttua plussaksi.:happy:

Takaisin