Plussa vai ei?

Kilpetti, mulla reagoi lähestyvät menkat ovistestiin kirkuvan punaisella viivalla. Oviksen aikoihin en koskaan saanut niin vahvoja viivoja testiin kuin menkkojen lähestyessä.

Kilpetti, mulla reagoi lähestyvät menkat ovistestiin kirkuvan punaisella viivalla. Oviksen aikoihin en koskaan saanut niin vahvoja viivoja testiin kuin menkkojen lähestyessä.

Ok, viikko-puoltoista noin olis vielä alkuun. Mutta tästähän se ajatus sitten lähti ja tein myös raskaustestin. Ihan vaaleevaalee vaalenpunanen viiva tuli aika testiajan viimeisillä.. näkeeköhän sitä edes kukaan muu kun minä :grin mutta tilasin lisää testejä ja toivon että tämä oli oikea juttu ja viiva vain vahvistuu tuosta.

Liitteet

• 20190313_133210.jpg
    20190313_133210.jpg
    26.7 KB · Katsottu: 551
Heippa, täällä tullut kuumeiltua muutama vuosi sitten ja nyt taas yrittämässä, tai no, lähinnä tulee jos/kun tulee
Ikää on 34 ja miehellä saman verran

Nyt on kp 23, ja pari päivää ollut aristusta alavatsassa, pahoinvointia, unettomuutta ja muuta pientä mikä herätti epäilyt..
Tänään tein rfsun testin, joo aikaista mutta jotain siinä oli! Huih.. tilailin raskauskeijulta eilen parit testit lisää, toivon niitä huomenna jo tulevan! Rfsu:ta oli parjattu, niin en tiedä oikein uskoakko tuota hailuraa vai ei..

Äh, nämä Raskauskeijusta tilatut one step -testit tosiaan näyttää viivanpaikkaa kuten olen ketjusta lukenut... Syön siis pillereitä, eli ei pitäisi olla edes mahdollista raskaus, ihmettelin vaan outoja oireita. Ja salaa vauvakuumeilen :angelic:

No kuvassa ei tietenkään edes näy kunnolla, mutta livenä tuli kyllä se viivanpaikka ihan suht näkyvänä. Kuva on kyllä vähän testiajan jälkeen, mutta näkyi jo testiajalla.

Liitteet

• IMG_20190313_214603.jpg
    IMG_20190313_214603.jpg
    38 KB · Katsottu: 485
Äh, nämä Raskauskeijusta tilatut one step -testit tosiaan näyttää viivanpaikkaa kuten olen ketjusta lukenut... Syön siis pillereitä, eli ei pitäisi olla edes mahdollista raskaus, ihmettelin vaan outoja oireita. Ja salaa vauvakuumeilen :angelic:

No kuvassa ei tietenkään edes näy kunnolla, mutta livenä tuli kyllä se viivanpaikka ihan suht näkyvänä. Kuva on kyllä vähän testiajan jälkeen, mutta näkyi jo testiajalla.

Mulla tuli noihin testeihin myös selkeä viiva, joka sitten liukui pois vieden sen pienen pienen toivon minkä jo antoi. :( testasin sitten noilla 4-5x päivässä et saan pois kiusaamasta. ja en (valitettavasti) ollut raskaana.

Moi kaikille,

Tyhmä kysymys, mutta pitääkö raskaustesti tehdä tuoreesta virtsasta vai voiko sen antaa seisoa esim. 3h jossain purkissa. Mulla tulee yleensä aamuyöstä järkky kusihätä, käyn vessassa ja meen takas nukkuu. Ei huvittais 5 aikaa yöllä tekee testii ja en pysty pidätellä heräämisee asti :D

Tein tänään testin, vaikka menkkoihin vielä aikaa. Ensi viikolla lääkärin tutkimus, jossa pitäisi osata kertoa onko raskaana vai ei.
Ostin suosiolla kaksi testiä, toisen säästän siihen alkuviikkoon jos ei menkat ala, toisen tein jo nyt. Vaikka en todellisuudessa usko olevani raskaana :rolleyes:
Mutta koska toivo....

Raskauteen on kuitenkin mahdollisuus, koska on ollut ilman ehkäisyä muutamia kertoja. Ja toinen niistä oli ihan parin päivän sisään ovulaation alkamisesta.

Ja ihan hailakka viiva siinä näkyi, ainakin luulen niin. Sitä näkisi vaikka jätskitikussa viivoja, kun kovasti tahtoo :hilarious:
Mutta hävisi testiajan jälkeen :sorry:
Viivanpaikka varmaan.

Kun malttaisi olla testaamatta heti huomen aamuna uudestaan :rolleyes:
Sitten testaisi kuitenkin taas alkuviikosta, ja kaapissa kun on vain yksi testi.

Onko muilla käynyt niin päin, että testiin on heti ilmestynyt kontrolliviivan lisäksi selkeä haamu, mutta testin kuivuttua se katoaa? :o Mulle kävi tänään niin ja mietin että mitä ihmettä..

Liitteet

• IMG_20190315_220050.jpg
    IMG_20190315_220050.jpg
    12.4 KB · Katsottu: 596
Onko muilla käynyt niin päin, että testiin on heti ilmestynyt kontrolliviivan lisäksi selkeä haamu, mutta testin kuivuttua se katoaa? :o Mulle kävi tänään niin ja mietin että mitä ihmettä..

Oliko viiva siinä kuinka kauan? Joskus väriä jämätää siihen mutta jatkaa sitten matkaansa. Tuliko viiva heti alussa vai myöhemmin? Missä vaiheessa hävisi? Mulla anto alussa rsfun aikainen testi silleen että kuivuttua oli vaikeampi erottaa haamua

Oliko viiva siinä kuinka kauan? Joskus väriä jämätää siihen mutta jatkaa sitten matkaansa. Tuliko viiva heti alussa vai myöhemmin? Missä vaiheessa hävisi? Mulla anto alussa rsfun aikainen testi silleen että kuivuttua oli vaikeampi erottaa haamua

No näkyi se siinä muutaman minuutin ja tuli siis heti testi ajan täytyttyä näkyviin,mutta kun alkoi kuivua niin alko häviämään.

Oliko sulla sit mitä lopputulema? Olitko raskaana vai et? :)

Moi kaikille,

Tyhmä kysymys, mutta pitääkö raskaustesti tehdä tuoreesta virtsasta vai voiko sen antaa seisoa esim. 3h jossain purkissa. Mulla tulee yleensä aamuyöstä järkky kusihätä, käyn vessassa ja meen takas nukkuu. Ei huvittais 5 aikaa yöllä tekee testii ja en pysty pidätellä heräämisee asti :D
Ei tarvitse, mutta esim. laboratorion ohjeessa sanotaan, että näyte pitää säilyttää jääkaapissa, jos testiä ei tehdä heti.
https://huslab.fi/ohjekirja/2124.html

Näkyykö apteekin ultra testissä läpivalaisten selkeä viivan paikka kuivuttua? (Livenä paljon selkeämpi ja vaaleanpunainen)

Liitteet

• IMG_20190317_140724.jpg
    IMG_20190317_140724.jpg
    19.3 KB · Katsottu: 441
Näkyykö apteekin ultra testissä läpivalaisten selkeä viivan paikka kuivuttua? (Livenä paljon selkeämpi ja vaaleanpunainen)

Mulla näkyi kyseisessä testissä selvä haamu/viivanpaikka/viiva ihan normaalissa valossa, eikä se mitään minul tarkoittanu :sad001 toivon, että siul lähtee tummenee ja vahvistuu, eikä ois turha viivanen ! Sen kerran jlk en noita testei ostanu.

Mulla näkyi kyseisessä testissä selvä haamu/viivanpaikka/viiva ihan normaalissa valossa, eikä se mitään minul tarkoittanu :sad001 toivon, että siul lähtee tummenee ja vahvistuu, eikä ois turha viivanen ! Sen kerran jlk en noita testei ostanu.

Okei, elikkä luultavasti nämäkin viivanpaikkoja.

Takaisin