Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kilpetti, mulla reagoi lähestyvät menkat ovistestiin kirkuvan punaisella viivalla. Oviksen aikoihin en koskaan saanut niin vahvoja viivoja testiin kuin menkkojen lähestyessä.
Äh, nämä Raskauskeijusta tilatut one step -testit tosiaan näyttää viivanpaikkaa kuten olen ketjusta lukenut... Syön siis pillereitä, eli ei pitäisi olla edes mahdollista raskaus, ihmettelin vaan outoja oireita. Ja salaa vauvakuumeilen :angelic:
No kuvassa ei tietenkään edes näy kunnolla, mutta livenä tuli kyllä se viivanpaikka ihan suht näkyvänä. Kuva on kyllä vähän testiajan jälkeen, mutta näkyi jo testiajalla.
Onko muilla käynyt niin päin, että testiin on heti ilmestynyt kontrolliviivan lisäksi selkeä haamu, mutta testin kuivuttua se katoaa? Mulle kävi tänään niin ja mietin että mitä ihmettä..
Oliko viiva siinä kuinka kauan? Joskus väriä jämätää siihen mutta jatkaa sitten matkaansa. Tuliko viiva heti alussa vai myöhemmin? Missä vaiheessa hävisi? Mulla anto alussa rsfun aikainen testi silleen että kuivuttua oli vaikeampi erottaa haamua
Ei tarvitse, mutta esim. laboratorion ohjeessa sanotaan, että näyte pitää säilyttää jääkaapissa, jos testiä ei tehdä heti.Moi kaikille,
Tyhmä kysymys, mutta pitääkö raskaustesti tehdä tuoreesta virtsasta vai voiko sen antaa seisoa esim. 3h jossain purkissa. Mulla tulee yleensä aamuyöstä järkky kusihätä, käyn vessassa ja meen takas nukkuu. Ei huvittais 5 aikaa yöllä tekee testii ja en pysty pidätellä heräämisee asti :D
Joo olen raskaana
Näkyykö apteekin ultra testissä läpivalaisten selkeä viivan paikka kuivuttua? (Livenä paljon selkeämpi ja vaaleanpunainen)
Mulla näkyi kyseisessä testissä selvä haamu/viivanpaikka/viiva ihan normaalissa valossa, eikä se mitään minul tarkoittanu toivon, että siul lähtee tummenee ja vahvistuu, eikä ois turha viivanen ! Sen kerran jlk en noita testei ostanu.