Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei tullu perille ku tilasin viimeksi.. Harmittaa se ku maksoin kuitenkin neJesbe niitä saa tilattua netistä :)
Ja se oli lähinnä vitsi, nyt ku toi tosta toivon mukaan vahvistuu niin sit teen digin viikon kahden päästä ja sit pääsee ultraanJesbe niitä saa tilattua netistä :)
Nään kyllä viivan, toivottavasti on haamu eikä rfsun viivanpaikkaNo laitoin nyt tännekin. Uskon kyllä että se on haamu, toivottavasti vahvistuisi plussaksi ja sitte saisi ne tarrasukat
Jep, se on ja pysyy siinä, miehelle näytin ja seki on jo iloinen ja toivoo et kaikki etenee hyvin. Oireista ja kaikesta päätellen joku siellä touhuaa, nousisipa nopeasti ne hcgt nii pääsee lääkäriin ja tietää kuinka pitkällä onOkei en tajunnut :D mutta onhan toi selkeä viiva jo :)
Jos on siisJep, se on ja pysyy siinä, miehelle näytin ja seki on jo iloinen ja toivoo et kaikki etenee hyvin. Oireista ja kaikesta päätellen joku siellä touhuaa, nousisipa nopeasti ne hcgt nii pääsee lääkäriin ja tietää kuinka pitkällä on
Nään kyllä viivan, toivottavasti on haamu eikä rfsun viivanpaikka
Tossa mun viime joulukuinen testi rfsulta ja en siis ollut raskaana ja ihan oli punaisen värinenkin, että en ikävä kyllä luottaisi vielä tuollaiseen viivaan kun jesbellä
Kyllä on jesbellä minunki mielestä hieman tummempi kun mulla oli, mutta halusin vaan "varoittaa". Ja minulla näkyi myös livenä paljon selkeemmin ja ihan selvästi oli punainen viiva.
Mutta tosiaan toivotaan että sinulla olis kuitenki kyse raskaudesta.
No laitoin nyt tännekin. Uskon kyllä että se on haamu, toivottavasti vahvistuisi plussaksi ja sitte saisi ne tarrasukat
Jee! Ihan selvä viiva! Mä pidän sulle paikkaa marraskuisissa
Niin kovasti toivon että ei oo niitä viallisia. Mun mielestä rfsu sai paljon reklamaatiota ja sitte ne kai teki jotain ku esim mun ystävä teki niitä ja sai niihin sit räikeät leffaviivat.. Sitä ennen ei mitään.
Vielä en halua tuhlata digiin ku katson noiden kanssa mitä viikon päästä näyttää ja seuraan oloakin. Toivon että ne menkat ei nyt tuu ollenkaan ku mulla tuossa kp27 alko tuhruilu mut se loppu ko seinään ja valkkaria vaan lorahtelee... Tietyt liikkeet aiheuttaa nippailua ja on kohta mahassa joka on erilainen kuin muuten ja sitte on jos jonkinmoista nippausta ja tuikkimista. Oikealla puolella tuntuisi keltarauhanen tykyttävän niin saa nähdä. Lämmöt on 37,3 enkä ole kipeä. Väsynyt ja uupunut mutta innokas olo. Tämä kierto alko niin erilaisena kuin aiemmat et sillon jo mietin et mitä mussa tapahtuu. Nojoo, toivotaan
Oot pitkähermonen kyllä, ite oisin juossut hakee 7 erimerkkistä testiä jo :banghead: vahvistumisia viivalle, jonka minäkin näen
Mun mielestä plusMielipiteitä tästä? Ylin eilisaamulta, keskimmäinen tältä aamulta ja alin nyt iltapissasta. Oisko vielä toivoa? Huomenna saan onneks käsiini muunmerkkisiä testejä..