Plussa vai ei?

Okei en tajunnut :D mutta onhan toi selkeä viiva jo :)
Jep, se on ja pysyy siinä, miehelle näytin ja seki on jo iloinen ja toivoo et kaikki etenee hyvin. Oireista ja kaikesta päätellen joku siellä touhuaa, nousisipa nopeasti ne hcgt nii pääsee lääkäriin ja tietää kuinka pitkällä on

Jep, se on ja pysyy siinä, miehelle näytin ja seki on jo iloinen ja toivoo et kaikki etenee hyvin. Oireista ja kaikesta päätellen joku siellä touhuaa, nousisipa nopeasti ne hcgt nii pääsee lääkäriin ja tietää kuinka pitkällä on
Jos on siis

Nään kyllä viivan, toivottavasti on haamu eikä rfsun viivanpaikka

Mulla tuli aiempiin testeihin se viivanpaikka varmaan,.. Tuo on ihan erilainen ku ne mut mennään sillä ajatuksella et siel joku kiinnittyy ja sit saa vastauksia pian...

Tossa mun viime joulukuinen testi rfsulta ja en siis ollut raskaana ja ihan oli punaisen värinenkin, että en ikävä kyllä luottaisi vielä tuollaiseen viivaan kun jesbellä:sad001

Liitteet

• IMG_20181216_165606.jpg
    IMG_20181216_165606.jpg
    15.9 KB · Katsottu: 496
Tossa mun viime joulukuinen testi rfsulta ja en siis ollut raskaana ja ihan oli punaisen värinenkin, että en ikävä kyllä luottaisi vielä tuollaiseen viivaan kun jesbellä:sad001

Tollanen mulla tuli niihin aiempiin.. Toi minkä tänään tein on joko haamu tai viivanpaikka tai jotain. Ens viikolla selviää sitte ku oottelee mulla tuossa testissä oli silmin selvä viiva. En oo ikinä sellasta saanut, valitettavasti tuollaisen minkä latasit on tullu.
Oon kyllä joku hormonisrkotapaus jos en ole nyt raskaana, oireet on niin erikoiset. Mut se jää sit myöhemmin selvitettäväksi

AZ toi sun viiva on enemmän viivanpaikan näköinen! Jesbellä on mielestäni ihan viiva viiva :)

Esikko1 näkisit livenä. Siinä ihan selkeä viiva ja ootan vahvistumista koska mun pää on ollut "raskaana" jo jonkin aikaa. Isälle hoin et ootappa vaan kyllä se viiva sieltä tulee. Olin vain niin varma ja kun ei aiemmin oo tullut, tosin tänne herkästä testistä laitoin missä oli selkeä viiva mut en ollut raskaana Myöhemmin selvisi et siihen kyseiseen testiin tulee usein toinen viiva tietyn ajan kuluttua.

Noi oireet on se mikä mulle enemmän kertoo et jotaki on meneillään, on etovaa oloa, tulee närästystä ja rintoja hetkellisesti viiiltelee sivuilta. Nippailuja jos minkälaista joista yksi jonka muistan keskenmenneestä, silloin ei ikinä saanu kyl 25 testiin viivaa et joku vika sillon, mut muutama asia on ihan precis ku sillon.

Ensi viikolla uus testi ja jos en oo raskaana niin sitten tiijä mikä hormoonirytäkkä mua riivaa. Itku pääsi kun testin tein ja myöhemmin ku mies halas ja sano et se on arvellut et tärppi on käynyt tässä parisen päivää ja naureskellut mun itkemisestä. En todellakaan ole itkuherkkä ihminen, nyt yhtäkkiä oon. Ei oireita juurikaan oo mut on kumminkin. Jännä olo. Ottais tarrasukat visusti ja hyppäisi marraskuun vaihteessa syliin <3

Kyllä on jesbellä minunki mielestä hieman tummempi kun mulla oli, mutta halusin vaan "varoittaa". Ja minulla näkyi myös livenä paljon selkeemmin ja ihan selvästi oli punainen viiva.
Mutta tosiaan toivotaan että sinulla olis kuitenki kyse raskaudesta. :happy:

Kyllä on jesbellä minunki mielestä hieman tummempi kun mulla oli, mutta halusin vaan "varoittaa". Ja minulla näkyi myös livenä paljon selkeemmin ja ihan selvästi oli punainen viiva.
Mutta tosiaan toivotaan että sinulla olis kuitenki kyse raskaudesta. :happy:

Niin kovasti toivon että ei oo niitä viallisia. Mun mielestä rfsu sai paljon reklamaatiota ja sitte ne kai teki jotain ku esim mun ystävä teki niitä ja sai niihin sit räikeät leffaviivat.. Sitä ennen ei mitään.
Vielä en halua tuhlata digiin ku katson noiden kanssa mitä viikon päästä näyttää ja seuraan oloakin. Toivon että ne menkat ei nyt tuu ollenkaan ku mulla tuossa kp27 alko tuhruilu mut se loppu ko seinään ja valkkaria vaan lorahtelee... Tietyt liikkeet aiheuttaa nippailua ja on kohta mahassa joka on erilainen kuin muuten ja sitte on jos jonkinmoista nippausta ja tuikkimista. Oikealla puolella tuntuisi keltarauhanen tykyttävän niin saa nähdä. Lämmöt on 37,3 enkä ole kipeä. Väsynyt ja uupunut mutta innokas olo. Tämä kierto alko niin erilaisena kuin aiemmat et sillon jo mietin et mitä mussa tapahtuu. Nojoo, toivotaan <3

Niin kovasti toivon että ei oo niitä viallisia. Mun mielestä rfsu sai paljon reklamaatiota ja sitte ne kai teki jotain ku esim mun ystävä teki niitä ja sai niihin sit räikeät leffaviivat.. Sitä ennen ei mitään.
Vielä en halua tuhlata digiin ku katson noiden kanssa mitä viikon päästä näyttää ja seuraan oloakin. Toivon että ne menkat ei nyt tuu ollenkaan ku mulla tuossa kp27 alko tuhruilu mut se loppu ko seinään ja valkkaria vaan lorahtelee... Tietyt liikkeet aiheuttaa nippailua ja on kohta mahassa joka on erilainen kuin muuten ja sitte on jos jonkinmoista nippausta ja tuikkimista. Oikealla puolella tuntuisi keltarauhanen tykyttävän niin saa nähdä. Lämmöt on 37,3 enkä ole kipeä. Väsynyt ja uupunut mutta innokas olo. Tämä kierto alko niin erilaisena kuin aiemmat et sillon jo mietin et mitä mussa tapahtuu. Nojoo, toivotaan :Heartred

Oot pitkähermonen kyllä, ite oisin juossut hakee 7 erimerkkistä testiä jo :banghead::wacky::wacky: vahvistumisia viivalle, jonka minäkin näen:grin

Oot pitkähermonen kyllä, ite oisin juossut hakee 7 erimerkkistä testiä jo :banghead::wacky::wacky: vahvistumisia viivalle, jonka minäkin näen:grin

Aiemmin olisin tehnyt saman mut yhtäkkiä mulle suotiin pitkä pinna ja seesteinen olo. Autuas oikein.. En tiedä mun pää on jotenki niin raskaana et oon vaan odotellut millon se hailura tuloo... Kattelin tossa ku se viiva tuli niin hymyilin vaan ja sit alko kädet tärisee ja iski tajuntaan et nyt se vissii oikeesti tulee... Niin kauan odottsnut mut se km kummittelee tosin yritän olla miettimättä sitä ja keskityn vain pitämään huolta kropasta ja mielestä nyt kunnes saa varmuuden

Takaisin