Plussa vai ei?

Moi kaikki! Saanko liittyä seuraan testailemaan? Toista lasta yritämme ja ongelmana pco ja sen myötä pitkät kierrot. Apukeinoja ei vielä käytössä. Paitsi tietty oma painonpudotus, joka auttoi esikoisen kohdalla.

Eilen sain pregcheckillä haamukaisen ja tänään aamulla myös, mutta en kuvaan asti sitä saa. Laitan huomenna aamulla kuvan, jos saan.

Tsrmppiä yritykseen!

Tulin vielä kyselemään, että onko suosituksia hyvästä herkästä (10) testistä? Sillä voisi saada paremman viivan aikaiseksi, jos tuo pregcheckin haamu pitää paikkansa...Sen tiedän, että rfsua ei kannata ostaa. Entäs predictor early, apteekin ultra tai clearbluen herkkä? Antaako turhia viivoja?

Enpä malttanut olla testaamatta nyt illalla ja sekä clearbluen herkkä että apteekin ultra antoi haamulaisen. Huomenna aamulla apteekin ultra josko siinä näkyis jotain.

Mahaa ja selkää juilii ikävästi....

Täääh!!?!? Mun kännykkä/minä sekoilee!! Luulin et olit kirjottanu ton kommentin ?

Mulla myös moneen otteeseen näyttänyt täällä ketjussa että mannikka ois kirjottanut viestin, mut sitten se nimimerkin kohta onkin ollut tyhjä, kun tullut tänne ketjuun lukee viestin loppuun. Mikähän lie bugi sitten kyseessä? :O

Taitaa käydä niin, et kun kirjautumaton kirjottaa jotain, näkyy ketjun alottajan tiedot ainakin tuossa valikossa..

Tulin vielä kyselemään, että onko suosituksia hyvästä herkästä (10) testistä? Sillä voisi saada paremman viivan aikaiseksi, jos tuo pregcheckin haamu pitää paikkansa...Sen tiedän, että rfsua ei kannata ostaa. Entäs predictor early, apteekin ultra tai clearbluen herkkä? Antaako turhia viivoja?

Mä oon tehny semmosen päätöksen etten osta enää mitään herkkiä testejä. Melkeen kaikista oon joskus saanut höpöhöpö haamuja.. rfu haamu, apteekin ultralla haamu ja viimeisimpänä sain haamun Apteq:n herkkään testiin.. Predictor earlyllä oon kerran negan tehnyt, että siitä ei mitään sanottavaa.

rfu:n herkästä tuli mieleen, että mahtaakohan se antaa myös virheellisiä negoja? Mä pistin miehen ostamaan testin samalla kuin oli kaupassa ja toi semmosen, vaikka sanoin merkin, paketin värin ja jne. Taisin myös sanoa että älä tuo rfu:n testiä. Noh.. negaa se näytti, huomenna teen pc:n. Oli keskiviikkona jotain pientä veristä tuhrua, mut eipä oo vieläkään menkkoja näkynyt niin toivossa elelen että olis kiinnittymisvuotoa ollut.

Mä oon tehny semmosen päätöksen etten osta enää mitään herkkiä testejä. Melkeen kaikista oon joskus saanut höpöhöpö haamuja.. rfu haamu, apteekin ultralla haamu ja viimeisimpänä sain haamun Apteq:n herkkään testiin.. Predictor earlyllä oon kerran negan tehnyt, että siitä ei mitään sanottavaa.

rfu:n herkästä tuli mieleen, että mahtaakohan se antaa myös virheellisiä negoja? Mä pistin miehen ostamaan testin samalla kuin oli kaupassa ja toi semmosen, vaikka sanoin merkin, paketin värin ja jne. Taisin myös sanoa että älä tuo rfu:n testiä. Noh.. negaa se näytti, huomenna teen pc:n. Oli keskiviikkona jotain pientä veristä tuhrua, mut eipä oo vieläkään menkkoja näkynyt niin toivossa elelen että olis kiinnittymisvuotoa ollut.

Mulla antaa clearblue early aina viivan, oviksen aikaan testasin "testimielessä" ja vaaleansininen toinen viiva. No, nyt sitte oo mitään näyttänyt ku hormonit kunnolla alkanu toimiin mut on se yhtä säätöä noiden eri testien kans aina. Yks in plus ja toinen nega, sit kolmas raas nega ja sit yhtäkkiä plussa.. Menee pää sekasi

Voimia san san. :sad001 Toivotaan pikaista tärppiä sitten kun on sen aika <3

Itsekin km koin joulukuussa. Mutta kaksi ihanaa lasta jo on, heistä olen kiitollinen.

Moi! Ehkä mä tunnustaudun tänne ryhmään, kun testejä tullut viime aikoina useampi tehtyä :rolleyes: Vaikka menkat ei edes myöhässä ole.
Mutta kannatti luottaa vaistoonsa! Tänään herkässä testissä haalea plussa :grin
Eihän toi ollutkaan, kuin viides testi :rolleyes:

Mä en osaa kuvaa tänne laittaa :sad001

Hei, onko joku teistä saanut apteekin ultra testiin roskishaamuja tai viivan paikkoja?

Voiko mahdollinen ovulaatio saada haamun/viiva paikan aikaan?

Mulla on perjantaina ultra mutta en millään malta odottaa sinne asti tietääkseni olenko raskaana vai vaivaako kysta.

ImageUploadedByVau Foorumi1550648490.715226.jpg

Tuijotin tätä testiä niin kauan, et aloin nähdä siinä jotain :D

Kaipaan mielipiteitä asiasta?

Takaisin