Plussa vai ei?

Kp 21/26 dpo 9. Eli aikasta, mut viime raskaudessa sain jo näillä päivillä haalean haamun. Olin tästä testistä ensin sitä mieltä et on nega, mit sit ku sitä aikani tuijottelin, ni aloin jotain näkemään :D

Kuvassa ehkä näkyy jotain Mimosa, mutta eiköhän se selviä onko se jotain vai eikö, pitää odottaa vielä!
Mulla menossa Kp 23/28, mutta uskon että tämä kierto on hieman pidempi koska ovis"oireet" olivat vasta viime viikolla. En tikuttanut. Flo ehdottaa että olisin dpo 6 tällä hetkellä. EI ole oireita eikä ole intoa etsiä niitä kaikkialta :) flunssa tuli ja meni mutta yskä jäi! Mulla on selkeä "ei-raskaana" olo, ennen aikaaoli hirveästi oireita joita varmasti keksin omasta päästä. Kai aivot oikeasti voi tuottaa oireita ilman että oikeasti on mitään. Näin noi mielisairaatkin toimivat :grin keksivät olemattomia asioita. Olemme siis raskaushulluja :wacky:

ImageUploadedByVau Foorumi1550653718.832487.jpg

Note to self: Älä muokkaa kuvia, koska viivan paikat korostuu.

Oot oikeassa stella mom, eipä auta muu kuin odotella. Se ei vaan oo mun vahvuus...Raskaushullu kuvaa mua kyllä hyvin :D

View attachment 76084

Note to self: Älä muokkaa kuvia, koska viivan paikat korostuu.

Oot oikeassa stella mom, eipä auta muu kuin odotella. Se ei vaan oo mun vahvuus...Raskaushullu kuvaa mua kyllä hyvin :D
Muistan että sinä, minä ja BellaMama keskusteltiin viime vuoden puolella paljon että kun ei vain jaksaisi odottaa. Mulla oli sama ongelma, kunnes kerran päätin olla dippaamatta. Olin jo astiaan asti virtsat saanut kun pyyhin rusehtavaa vuotoa... Tämä kierto alkoi samalla tavalla. Testihullu minä haluaisi testaa nytkin, JUURI NYT. mutta nyt on dpo 6 ehkä, ei se näy missään testissä, se ei ehkä ole yrittänyt kiinnittyä :grin silti ajatus kulkee sillai "pitäisikö ostaa lisää r-testejä kotiin?":hilarious:

Muistan että sinä, minä ja BellaMama keskusteltiin viime vuoden puolella paljon että kun ei vain jaksaisi odottaa. Mulla oli sama ongelma, kunnes kerran päätin olla dippaamatta. Olin jo astiaan asti virtsat saanut kun pyyhin rusehtavaa vuotoa... Tämä kierto alkoi samalla tavalla. Testihullu minä haluaisi testaa nytkin, JUURI NYT. mutta nyt on dpo 6 ehkä, ei se näy missään testissä, se ei ehkä ole yrittänyt kiinnittyä :grin silti ajatus kulkee sillai "pitäisikö ostaa lisää r-testejä kotiin?":hilarious:

Joo, Mä muistan kans. Mihin asti ajattelit kärvistellä?

Clearblue early tehty dpo10. Ihme suttu viiva sininen joo mut siinä on livenä vain "ääriviivat " joten nega. Tämä kyseinen testi myös näytti mulla plussaa ku oli ovis... Mut joo odottelen vielä dpo18 jos ei oo menkkoja tullu ja testaan uudemman kerran

Liitteet

• IMG_20190219_210839.jpg
    IMG_20190219_210839.jpg
    7.8 KB · Katsottu: 414
Clearblue early tehty dpo10. Ihme suttu viiva sininen joo mut siinä on livenä vain "ääriviivat " joten nega. Tämä kyseinen testi myös näytti mulla plussaa ku oli ovis... Mut joo odottelen vielä dpo18 jos ei oo menkkoja tullu ja testaan uudemman kerran

Voi vitsi sulla on kans jännät paikat :)

Joo, Mä muistan kans. Mihin asti ajattelit kärvistellä?
Olen päättänyt että vast 2vko oletetun oviksen jälkeen (eli oletettu koska en ole testaillut) mutta toki jos tässä ilmestyy jotain erittäin selkeitä oireita niin voin testailla aikaisemminkin! mutta 1.3. viimeistään :)
Edit: Ja sullahan näkyy jo haamuja ihanaa! :Heartred

Voi vitsi sulla on kans jännät paikat :)
Joo, tänä aamuna en millään meinannut päästä ylös sängystä (illalla tuntu kyljellä ku makasin ja koira nojasi alavatsaan niin epämukava joku paine tms) ku oli niin kipee alavatsa ja ihan sekasin taaas.. Voi näitä piinapäiviä

Joo, tänä aamuna en millään meinannut päästä ylös sängystä (illalla tuntu kyljellä ku makasin ja koira nojasi alavatsaan niin epämukava joku paine tms) ku oli niin kipee alavatsa ja ihan sekasin taaas.. Voi näitä piinapäiviä

Pitäiskö sun ostaa joku toinen testi? Mä luotan sofiin, se on tosi herkkä.
Mut sitä ei taida saada ku netistä.

Update: Mä en siis ole tikuttanut ovista tälle kierrolle. Erittäin vaikeeta tietää mikä oire on ovis, kun ei ole mitään huomattavia oireita. Ensin luulin että kp 13 olisi voinut olla koska limat olivat sellaisia, mutta himot yllättivät vasta 3 päivää myöhemmin kp 16-17. Nyt tosiaan menossa kp 24 ja Flo ennustaa oireiden perusteella menkat ensi viikon keskiviikolle. Päätin, että jos mennkoja ei kuulu tai jos ei ole ihan tietyt selvät oireet, niin perjantaita 1.3. niin testaan. Silloin tietää ainakin miten uudella työpaikalla aloittaa :)

Takaisin