Plussa vai ei?

Voi kyllä vaan, ihan jopa leffaviiva tyylistä plussaa antanut vaikka raskaana ei ole ollut. Mä en tota kyseistä testiä kyllä suosittele kaiken tän kuulemani ja näkemäni jälkeen.

Voi kyllä vaan, ihan jopa leffaviiva tyylistä plussaa antanut vaikka raskaana ei ole ollut. Mä en tota kyseistä testiä kyllä suosittele kaiken tän kuulemani ja näkemäni jälkeen.

Harmittaa kyllä kun ehdin jo innostua, meillä takana kaksi vuotta lapsettomuutta ja ekaa kertaa tuolla testillä jonkun näköinen viiva..

Onko kellään antaa vinkkiä mikä herkkä raskaustesti on paras? Ei näköjään toi rfsu.. terkuin dpo7 piinailija

Onko kellään antaa vinkkiä mikä herkkä raskaustesti on paras? Ei näköjään toi rfsu.. terkuin dpo7 piinailija

Minusta ainoa hyvä ja oikeasti herkkä on First Responsen 6 days sooner. Valitettavasti kallis testi enkä tiedä myykö edes mikään kivijalkaliike sitä Suomessa.

Minusta ainoa hyvä ja oikeasti herkkä on First Responsen 6 days sooner. Valitettavasti kallis testi enkä tiedä myykö edes mikään kivijalkaliike sitä Suomessa.

Okei :) osaatko suositella jotakin mitä myytäisiin kivijalkaliikkeessä? Tai onko kellään kokemuksia Sofi:n herkistä ? :)

Joo täytyypä metsästää pregcheck-testejä :) tänään dpo8 ja puhdas nega. Piinailu jatkuu ellei täti tule :)

Minäkin suosittelen pc testiä.
Halpa ja luotettavimpia (kaikkia on kokeiltu)
On myös suht herkkä vaikka onkin 25mlU, niin näytti mulla selkeää haamua vaikka verestä esim oli 10mlU. :)

Onko kenelläkään One Step käyttäytynyt näin, että vaikutusajalla tekee haalean plussan, mutta kuivuessaan häviää?
PC pysyi ja on nega, siihen enemmän toki
DC0FDCCC-59E2-4EA4-9F2E-4FE9C8917A85.jpeg
luotan

Voi olla värikertymää, tai siis kun se väri liikkuu. Joskus mulla mennyt sellainen läpi tikun vasta myöhemmin. Ja näyttää tuossa jotenkin paksulta.
Pc luottaisin enemmän, mutta toki kannattaa testailla uudestaan! :)

Suosittelen myös PC liuskoja jos ei halua CB:n kalliimpia ostaa. Itselläni on PC testejä kotona ja sitten jos niihin tulee väriä niin voin tarkistaa muilla. Digin teen vasta kun on sellainen olo että pakko nähdä se teksti siinä! Ostin pari digiä viime vuoden puolella, odottava kaapissa sitä h-hetkeä. Katsotaan tuleeko se joskus.

Mä tein tänään pc raskaustestin ja haalea viiva tuli. Epäilen kyllä että raskaus ei jatku, nyt vasta dpo10. Tekis mieli intoilla mutta pitää nyt yrittää pysyä rauhassa. Tajusin nimittäin et kylhän herkkä testi voi näyttää plussan vaikka kuukautiset sit alkaisikin, tarkoittaen siis sitä että se alkanut raskaus olisi mennyt kesken ihan alkumetreillä. Voisko testien haamuviivat johtua siitä?

Mä tein tänään pc raskaustestin ja haalea viiva tuli. Epäilen kyllä että raskaus ei jatku, nyt vasta dpo10. Tekis mieli intoilla mutta pitää nyt yrittää pysyä rauhassa. Tajusin nimittäin et kylhän herkkä testi voi näyttää plussan vaikka kuukautiset sit alkaisikin, tarkoittaen siis sitä että se alkanut raskaus olisi mennyt kesken ihan alkumetreillä. Voisko testien haamuviivat johtua siitä?
Haamuviiva tulee kun hcg:tä on vähän. Ei voi siitä kai päätellä onko alkuraskaus joka tulee menee hyvin vai varhainen km
Mutta onnea toivotaan että kaikki menee hyvin <3

Haamuviiva tulee kun hcg:tä on vähän. Ei voi siitä kai päätellä onko alkuraskaus joka tulee menee hyvin vai varhainen km
Mutta onnea toivotaan että kaikki menee hyvin :Heartred
Joo sitä just meinasin että kun hcg ta on niin tulee haamu. Ei välttis siis oo testissä vika vaan et raskaus on jonkin aikaa ollu käynnissä.

Joissakin herkissä testeissä tulee haamuviivoja silloinkin kun verikokeissa saman päivänä tulos on ei-raskaana. Pregcheckiin kyllä luottaisin, jos siis kyseessä on haamu eikä viivanpaikka.
DPO10 on aika aikainen ajankohta, ei silloin vielä leffaviivoja tulekaan. Ainakaan yleensä.

ImageUploadedByVau Foorumi1550203891.098740.jpg

Tuskin näkyy tänne siirrettynä yhtään mitään mut mul pitäs menkkojen alkaa tänään (ja tiputtelun ois pitäny alkaa kaks päivää sitten) (ja menkkasäryn ois pitäny alkaa neljä päivää sitten). Livenä näen heikon haamun. Viikonloppuna varmaan ratkeaa suuntaan tai toiseen. Mutta kyllä on odottavan aika pitkä!!

View attachment 75977

Tuskin näkyy tänne siirrettynä yhtään mitään mut mul pitäs menkkojen alkaa tänään (ja tiputtelun ois pitäny alkaa kaks päivää sitten) (ja menkkasäryn ois pitäny alkaa neljä päivää sitten). Livenä näen heikon haamun. Viikonloppuna varmaan ratkeaa suuntaan tai toiseen. Mutta kyllä on odottavan aika pitkä!!

Jotain näkyy kyllä!

Takaisin