Plussa vai ei?

Mulla ei alkanut kuukautiset. Vähän tuhruvuotoa oli. Ei oireita mihinkään suuntaan, vaikka ehkä alavatsassa jotain tuntemuksia. Lauantai vois olla testipäivä. :wideyed:

Vahvistumisia Jesbelle!
Kiitos, jokin outo fiilis mulla on ton masun suhteen. Oli jo viime ultrassa jokin outo mikä pisti silmään ku niin tottunut näkemään oman kohdun

Hei, onko joku teistä saanut apteekin ultra testiin roskishaamuja tai viivan paikkoja?

Voiko mahdollinen ovulaatio saada haamun/viiva paikan aikaan?

Mulla on perjantaina ultra mutta en millään malta odottaa sinne asti tietääkseni olenko raskaana vai vaivaako kysta.
:anyone

Hämmentynyt, voi raskaustesti reagoida ovulaatioon ja apteekin ultralla voi tulla vahvoja viivanpaikkoja eli ei plussia

Mä oon kans kuullut, että jollain reagoi raskaustesti ovulaation. Kokeilin sitä itsekin joskus, mutta ei näyttänyt mitään.

Apteekin testeistä ei oo kokemusta :)

Mahdollisen kiinnittymisen oireita täällä. Laskelmieni mukaan dpo 8, eilen "menkkajomotusta". Taidan olla kontrollifriikki kun haluaisin vain saada tarkat oireet joiden mukaan saisi tietää että on raskaana :D Ei voi muuta kuin odottaa, ja viikon päästä olen vasta luvannut testailla jos ei menkat tuu... tiukkaa tekee! Mutta kyllä ne menkat sieltä tulee ennen sitä :)

Mahdollisen kiinnittymisen oireita täällä. Laskelmieni mukaan dpo 8, eilen "menkkajomotusta". Taidan olla kontrollifriikki kun haluaisin vain saada tarkat oireet joiden mukaan saisi tietää että on raskaana :D Ei voi muuta kuin odottaa, ja viikon päästä olen vasta luvannut testailla jos ei menkat tuu... tiukkaa tekee! Mutta kyllä ne menkat sieltä tulee ennen sitä :)

Jännää! :gen014 nyt toivotaan että ei sulla menkat ala!
Tuo testaamisen polttelu on ihan karseeta. Tais olla toissa kierto jossa oli kiinnittymisvuotoa (en saanu selitettyä sitä millään muulla) ja sainkin haaleat mutta selkeät plussat muutama pvä ennen menkkojen alkua, mutta menkat sitten alko. Ja oli niin kova pettymys että päätin etten enää testaa ennen kun on menkat kunnolla myöhässä. Km takana lokakuussa joka vieläkin välillä tuntuu pahalta. Nyt kun sen oviksenikin tikuttamisen sössin, niin en jaksa uskoa tästä kierrosta mitään hyvää :shifty:
Flo näyttää että menkat alkaisi su, mutta samalla arvioidun oviksen (Ja niiden tikkujen mukaan mitkä luin väärin) pitäs alkaa tänään, viimestään huomenna. Mutta tosiaan, rinnat on lättänät, kuivan kauden perästä alko valkkarit pari pvä sitte ja ei mitään mahatuntemuksia... vain päänsäryt ja törkeet punottavat näppylät 3kpl naamassa :grin

Onnea plussanneet! Aivan ihana asia! :love7

Mulla näyttää olevan repimiskivut sellainen oire, josta tiedän olevani raskaana :) Ne alkaa jo ennen kiinnittymistä varsinkin siellä puolen mistä on munasolu irronnut

Jännää! :gen014 nyt toivotaan että ei sulla menkat ala!
Tuo testaamisen polttelu on ihan karseeta. Tais olla toissa kierto jossa oli kiinnittymisvuotoa (en saanu selitettyä sitä millään muulla) ja sainkin haaleat mutta selkeät plussat muutama pvä ennen menkkojen alkua, mutta menkat sitten alko. Ja oli niin kova pettymys että päätin etten enää testaa ennen kun on menkat kunnolla myöhässä. Km takana lokakuussa joka vieläkin välillä tuntuu pahalta. Nyt kun sen oviksenikin tikuttamisen sössin, niin en jaksa uskoa tästä kierrosta mitään hyvää :shifty:
Flo näyttää että menkat alkaisi su, mutta samalla arvioidun oviksen (Ja niiden tikkujen mukaan mitkä luin väärin) pitäs alkaa tänään, viimestään huomenna. Mutta tosiaan, rinnat on lättänät, kuivan kauden perästä alko valkkarit pari pvä sitte ja ei mitään mahatuntemuksia... vain päänsäryt ja törkeet punottavat näppylät 3kpl naamassa :grin

Onnea plussanneet! Aivan ihana asia! :love7
Mullakin oli se KM silloin lokakuussa, ja tiedän ettei se haalea plussa aina tarkoita että nyytti pysyy matkassa mukana. Toki se hyvä asia on että seuraava "yleensä" pysyy matkassa mukana koska km riski vähenee useimmilla. Mutta koska ei ole tullut haamuja edes, niin ole epäillyt ovulaation olemassaolosta edes. Toivotaan että tuo oli kiinnittyminen, ja vaikka testaisin mielelläni viikonloppuna jo niin tiedän että parempi odottaa että menkat ovat myöhässä niin ei tule itku... ehkä...

Mulla näyttää olevan repimiskivut sellainen oire, josta tiedän olevani raskaana :) Ne alkaa jo ennen kiinnittymistä varsinkin siellä puolen mistä on munasolu irronnut
Mä en muista yhtään oireita silloin viimeksi, muistan vain se turvonnut olo ja ettei housut tuntuneet mukavilta vatsan päällä yhtään. Istuin töissä vyö ja napit auki. Piti aina laittaa kiinni ennen ku lähti jonneki! :D

Mulla oli sitä eilen aamulla ja illalla droppas lämmöt taas. Tänään nousi taas. En ees ostanut siteitä ja menkkoja ootan tänään tai huomenna ja pikkuhousunsuoja unohtui Psyyke niin haluu olla raskaana ilmeisesti

Täällä menossa kp25 ja yllättäen ei mitään kiirettä testata... Valkovuotoa on suht reilusti. Muuten ei oireita. Ehkä vähän huimausta.

Eilen juteltiin miehen kanssa vakavasti, että meidän yritys loppuu joko tähän tai seuraavaan kiertoon. Nämä kaks keskenmenoa on saaneet molemmat niin henkisesti väsyneeksi, että ei ole voimia pitempään yrittää. Ja kuitenki kolme ihanaa lasta jo on. Mun pitäis päättää joko varataan aika kierukan laittoon vai vieläkö ens kierto katotaan. Ahdistava päätös! Mutta odotellaan nyt tämä kierto loppuun ekana.

Jesbelle, Pronssille ja muille piinaajille plussatuulia!

StellaMom, toivottavasti se oli kiinnittymiskipua! Peukut on pystyssä!

Mä en muista yhtään oireita silloin viimeksi, muistan vain se turvonnut olo ja ettei housut tuntuneet mukavilta vatsan päällä yhtään. Istuin töissä vyö ja napit auki. Piti aina laittaa kiinni ennen ku lähti jonneki! :D
Mulla tänään töissä alkoi säteilevä kipu vasemmassa muniksessa ja reiteen asti. Kuin ovuloidessa joskus. Molemmin puolin repii ja kiskoo, varmaan menkat alkaa sit kumminkin mulla pian

Mulla tänään töissä alkoi säteilevä kipu vasemmassa muniksessa ja reiteen asti. Kuin ovuloidessa joskus. Molemmin puolin repii ja kiskoo, varmaan menkat alkaa sit kumminkin mulla pian
Vain aika kertoo mitä sieltä on tulossa. Mulla oli eilen illalla menkka jomotus, se on loistanut poissaolollaan tänään. Muita "oireita" ei ole tässä kierrossa ollut...

Vain aika kertoo mitä sieltä on tulossa. Mulla oli eilen illalla menkka jomotus, se on loistanut poissaolollaan tänään. Muita "oireita" ei ole tässä kierrossa ollut...
Mullakaan ei oireita oo paitsi tämä itkuherkkyys. En yleensä itke. Nyt toista iltaa peräkkäin palelen kuin vietävä ja ellottaa. Pikku paine masussa ja tunne että voisinkin olla raskaana kasvaa koko ajan. Varsinkin ku miehen sisko tuumasi että olisitko pieniin päin ku itkin jotain meidän häihin liittyvää

Mullakaan ei ole mitään oireita. Ei ole ollut PMS-kiukkua yhtään eikä menkkaturvotusta. Tuhruvuoto näyttää vaan jatkuvan. :shifty: Noh, katotaan huomenna, mitä testi näyttää...

Mullakaan ei ole mitään oireita. Ei ole ollut PMS-kiukkua yhtään eikä menkkaturvotusta. Tuhruvuoto näyttää vaan jatkuvan. :shifty: Noh, katotaan huomenna, mitä testi näyttää...
Turvonnut oon ko perkele mutta tissit ei ees runnomalla aristu paitsi oikea hitusen sivulta. Itku pääsi tosi herkästä ja olen jotenkin erilainen. Mies väittää että nännit olis tummunut mut mun mielestä ei. Mut mun turvotus voi olla mun veden juonti ja yli toimiva suolisto ja nämä ilmavaivat jotka yleensä oviksen aikaan Nyt kp 24

Aika negatiivista meininkiä tänä aamuna.
Tässä olen kahden vaiheilla, ostanko lonkeroa vai lisää testejä. :grin

_20190223_070953.JPG

Takaisin