Plussa vai ei?

Voisiko kyseessä olla kemiallinen?

Onko kenelläkään kokemusta et on syönyt clomifen kuurin ja et ovulaatio olis tapahtunut jo sen aikana eli alkanut sillon ja kp 7-9 tapahtunut sit se ovis jo??
Limat tuli ja nyt tuli sit jo kuiva kausi eli ei menny viikkoa. Muniksia polttelee ja sillon 4s clomipv oli kauhea kipu oikealla puolella, melkein pytyltä tipuin alas. Sen jälkeen hitusen polttelua ja vihlontaa ja vatsa turposi. No nyt vatsan turvotus laski, ei oo rinnat kipeet mut oikealla puolella tunnen et jokin välillä vihloo...

Ensi viikon tiistaina kontrollikäynti lekurilla niin toivon et se näkis oisko siel se keltarauhanen vai onko ovis vasta tuloillaan.. saamme nähdä, Päivitän tilannetta.. testi tehty, nega oli niin nyt sitte tietäÄ et jos viiva tulee niin se merkkaa raskautta, oviksen aikaan viel tein sen jotta tiedän reagoiko esim ovikseen, ei haamua ei mitään. Joten luottanen sitten mikäli testiin tulee viiva. Onneksi seksielämä sen verran aktiivista ettei siitä jää kiinni ainakaan. Ainoastaan se että onko limis tarpeksi paksu ja vastaanottavainen noina kp:llä? Anyone?

Siis nyt dpo 11, ääh päivissä sekaisin :P

Mul menee jo ihan sekasin noi dpo:t ku viime kuussa ovis veny kp 40 jotain ja sit nyt paukkus ovis samantien clomien aikaan... eli kp 6-10 olis ovis sattunut. Limat ja kivut oli sillon, nyt ei enää oo kipuja mitenkään niin ihan hukassa et onko nyt dpo 0 vai tuleeko ovis vasta.. Tässä kierrossa en ottanut ovistikkuja käyttöön, olisi ehkä pitänyt..

Voisiko kyseessä olla kemiallinen?

Onko kenelläkään kokemusta et on syönyt clomifen kuurin ja et ovulaatio olis tapahtunut jo sen aikana eli alkanut sillon ja kp 7-9 tapahtunut sit se ovis jo??
Limat tuli ja nyt tuli sit jo kuiva kausi eli ei menny viikkoa. Muniksia polttelee ja sillon 4s clomipv oli kauhea kipu oikealla puolella, melkein pytyltä tipuin alas. Sen jälkeen hitusen polttelua ja vihlontaa ja vatsa turposi. No nyt vatsan turvotus laski, ei oo rinnat kipeet mut oikealla puolella tunnen et jokin välillä vihloo...

Ensi viikon tiistaina kontrollikäynti lekurilla niin toivon et se näkis oisko siel se keltarauhanen vai onko ovis vasta tuloillaan.. saamme nähdä, Päivitän tilannetta.. testi tehty, nega oli niin nyt sitte tietäÄ et jos viiva tulee niin se merkkaa raskautta, oviksen aikaan viel tein sen jotta tiedän reagoiko esim ovikseen, ei haamua ei mitään. Joten luottanen sitten mikäli testiin tulee viiva. Onneksi seksielämä sen verran aktiivista ettei siitä jää kiinni ainakaan. Ainoastaan se että onko limis tarpeksi paksu ja vastaanottavainen noina kp:llä? Anyone?
Mä söin clomeja 3 kiertoa, ekassa kierrossa sain plussan ovistestiin jo kp9 ja limat myös. Lekuri väitti ettei ole mahdollista ovuloida vielä noina kiertopäivinä. Toinen lääkäri sanoi että helposti voi clomien kanssa. :grin

Mä söin clomeja 3 kiertoa, ekassa kierrossa sain plussan ovistestiin jo kp9 ja limat myös. Lekuri väitti ettei ole mahdollista ovuloida vielä noina kiertopäivinä. Toinen lääkäri sanoi että helposti voi clomien kanssa. :grin

Kiva kuulla et on sielunkumppaneita.. mulla eka kierto tuotti vain kemiallisen raskauden ei siis ovista. Toka kierto niin follikkeli oli kp19 vasta 11mm eikä siis ovista saatu aikaan ja teroilla aloitin menkat. No menkat oli oudot, niukat ja ihmeelliset mut r-testi nega niin kaipa noi hormonit sekoittaneet sitte sitäkin.. Noh, clomien 4s ottopäivän illalla tuli se limaklöntti ja oli muutenkin tosi venyvää ja just sellaista kuin kuvaillaan. Sit se muuttu valkoiseksi ja jotenki tahmeammaksi ei enää liukasta ja mulla on nyt kp 10 ja limat on olemattomat liki kuivaa kautta joten sen on täytynyt tulla tosiaan aikasin... Ainut huoli tietty et onko limis tarpeeksi paksu, apuna on se seidivid plus joka vahvistaa limakalvoa ja sen myötä siis sitten myös alkion kiinnittymistä.
Kiitos vastauksestasi, mukava kuulla et onkohan muita..
Saanko kysyä että onnistuiko tuolla kerralla se raskaus?

Kiva kuulla et on sielunkumppaneita.. mulla eka kierto tuotti vain kemiallisen raskauden ei siis ovista. Toka kierto niin follikkeli oli kp19 vasta 11mm eikä siis ovista saatu aikaan ja teroilla aloitin menkat. No menkat oli oudot, niukat ja ihmeelliset mut r-testi nega niin kaipa noi hormonit sekoittaneet sitte sitäkin.. Noh, clomien 4s ottopäivän illalla tuli se limaklöntti ja oli muutenkin tosi venyvää ja just sellaista kuin kuvaillaan. Sit se muuttu valkoiseksi ja jotenki tahmeammaksi ei enää liukasta ja mulla on nyt kp 10 ja limat on olemattomat liki kuivaa kautta joten sen on täytynyt tulla tosiaan aikasin... Ainut huoli tietty et onko limis tarpeeksi paksu, apuna on se seidivid plus joka vahvistaa limakalvoa ja sen myötä siis sitten myös alkion kiinnittymistä.
Kiitos vastauksestasi, mukava kuulla et onkohan muita..
Saanko kysyä että onnistuiko tuolla kerralla se raskaus?
Onnistui. Söin siis 3 kiertoa ja niistä 2 raskautta. Se vika kierto missä en raskautunu, slin clomit väärin vahingossa, niin en ovuloinut ollenkaan. Eli mulla kyllä tosi hyvin toimi:)

@DeeDee siis oot jo bongannu yhen oviksen tähän kiertoon ja muutaman päivän päästä pitäs menkat alkaa? Vai onko sulla pitkät kierrot? Kyllä mä raskautta veikkaisin ennemmin, jos kerran jo oot oviksen tikuttanu ja nyt ollaa dpo 15? Viis lämmöistä. Kerro miten kävi sitten :hilarious:

Muoks, olikin tollon jo kp 37, eli pitkät kierrot vissii yleensä?

Hei, tuosta digistä sen verran niin uskon kyllä että se näyttää aika hyvin raskautta. Mulla se näytti 1-2vko kun olisipitänyt olla jo 3 varmaan. Epäilin testiä hetken ajan mutta mieheni sanoi että älä huolehdi. Keskenhän se meni, ja varmaan intuitio oli sitö ilmoittanut mulle jo kun tuota testiä tein. Eli jos tietää oma ovis niin kyllähän se ennustaa aika hyvin. Kallis testi jota käytän vasta kun oon saanut väriä liuskoihin ja menkat ovat myöhässä!!

Okei Mulla näytti tuon 2-3vkoa silloin kun oviksesta oli kulunut n. 2,5vkoa eli aika hyvin taisi tietää. Nyt vaan toivotaan, että pysyy matkassa mukana

Mulla ollu lämmöt 36,8 nytten ja tissit ihan sika kipeet 15 päivä pitäis kuukautisten alkaa ja mietin oonko nyt tulossa kipeeks vai miksi mulla lämmöt nousee :/

Mulla ollu lämmöt 36,8 nytten ja tissit ihan sika kipeet 15 päivä pitäis kuukautisten alkaa ja mietin oonko nyt tulossa kipeeks vai miksi mulla lämmöt nousee :/

Oon käsittänyt että luteaalivaiheen aikana (aika ovulaatiosta seuraavien kuukautisten alkuun) lämmöt nousee ja voi tulla raskausoireita kuten kipeät rinnat vaikka ei olisi raskaana. Eli ainut tapa selvittää onko raskaana on tehdä testi jos kuukautiset ei ala. Toivotaan toki että nuo sun oireet viittaa raskauden alkaneen jos/mikäli vauva on haaveissa :)

@DeeDee siis oot jo bongannu yhen oviksen tähän kiertoon ja muutaman päivän päästä pitäs menkat alkaa? Vai onko sulla pitkät kierrot? Kyllä mä raskautta veikkaisin ennemmin, jos kerran jo oot oviksen tikuttanu ja nyt ollaa dpo 15? Viis lämmöistä. Kerro miten kävi sitten :hilarious:

Muoks, olikin tollon jo kp 37, eli pitkät kierrot vissii yleensä?
Tänään ovistestissä enää haalea viiva ja raskaustestissä ei mitään. Lämmöt noussut nyt tänää 0,4 astetta enemmä ku eilen. Eli ovilaatio oli ei raskaus.

Onnistui. Söin siis 3 kiertoa ja niistä 2 raskautta. Se vika kierto missä en raskautunu, slin clomit väärin vahingossa, niin en ovuloinut ollenkaan. Eli mulla kyllä tosi hyvin toimi:)

Kiva kuulla, olen melko luottavaisin mielin menossa kontrolliin tiistaina mut se ovulaatio todennäköisesti kävi jo kylässä.. Eka kertaa tuli sellainen läpinäkyvä iso juttu ja sen jälkeen tosiaan ne eggwhitet mitä ei aiemmin tullu . Toivomme parasta

Uskoisin että ovis on ollut tässä viimeisen päivän aikana, vaikka oikeasti flo sanoo että tämä olisi vasta ma/ti. Tässä kierrossa en ole testaillut. Talletukset tehty pe aamuna ja eilen illalla :) En ole tässä kierrossa ollut aktiivinen, koska ei oikein olisi mukavaa aloittaa uudessa työpaikassa paksuna heti, mut toisaalta sille ei voi mitään. Olisi vaan sellainen KARMA että huhhu.:woot:

Kyllä voi ihminen olla tollo. Tollotollotollo.. :arghh: vaikka samalla naurattaakin :smiley-angelic006 latasin sen flo-apin ja km lähtien laittelin sinne päivämäärät ym. paikalleen. Se näytti oviksen tosi aikaseksi, tärppipäivän tän vkon torstaille ja ajattelin että tikutan nyt pitkästä aikaa kunnolla, et en usko sitä vaan omaa kehoa ja tikkuja. Taisin maanantaina ekan tehdä ja nega. Tein myös ti, ke, to jne. Välillä viiva hieman tummu siinä alussa mutta ei niin että ois voinu edes verrata. Omien laskujen mukaan tänään ois pitäny tulla plussa, mutta ihan on blanco! Ei oo limoja, ei tuntoja, haluja tai muutakaan. :confused005 Kaivelin sit ne tikut roskiksesta ja kattelin läpi, niin siellä olikin yksi tikku jossa oli tasavahva viiva ja toinen jossa hieman vaaleampi viiva. Minähän sitten heitin ne liian aikasin roskiin kun oon todennu ettei viiva lähde alussa tummumaan (niin monesti heti tullu se vahva viiva et luotin siihen):scared001dorkaminä... No, kansan terveydelle menenee tämäkin kierto. Mut voipi olla miettimättä ja stressaamatta ainakin yhden kuukauden. Seksiä oli ti ja ke illalla/yöllä, mutta en muista varmaksi millon juuri nuo testit tein, ehkä ti ja ke? To ja pe ei ainakaan ollu. Et en usko että simppaset on elossa enää ollu kun on ollu h-hetki... pitäs vaan aina malttaa odottaa se minimi testiaika edes.. :shifty: tyhmästä päästä kärsii siis koko ruumis.

alinah, sulla olikin pitkä matka tuohon plussaan joten se on niin ansaittu :Heartred

minulla on yk 8 meneillään. En tiedä voiko ekaa kiertoa laskea edes yrityskerraksi. Se venyi 35 päivään kun poistettiin kierukka kierron alussa (kp 6-7 muistaakseni). Toka kierto oli erittäin lyhyt ja sen jälkeen olikin jo se pieni varhainen km ja plussa kierto. Tämän jälkeen ei kyllä ole plussia näkynyt vaikka tuossa joulun aikana olin varma että nyt on plussa tulossa. Oireet täsmäs silloin.
Tämä kierto on tosiaan mennyt ihan ilman odotuksia. Nyt saa tulla jos on tullakseen. En jaksa stressaa ja luulen että Karma puree peppuun ja joko antaa heti plussaa tai sitten se tulee vasta pitkän ajan jälkeen kun aloitetaan "yritykset" taas kunnolla. Ajattelen kokoajan, että olisi kiva olla viimeisillään kesällä, ei tarvis ostaa hirveästi uusia vaatteita, ja voi vaan laittaa joku teltta päälle eikä palele!:hilarious:

Raskaustestiä en tule ottamaan käteeni ennen kuin menkat ovat myöhässä. Nyt greippimehun aikana kierto oli 27/28 päivää, mutta ennen sitä ne olivat jopa 32-34 päivää. Joten en osaa sanoa ilman ovistestejä minkälaisia tulee olemaan. Jos se oli nyt la/su, kuten arvelen limojen perusteella niin tämä ei ole kovin pitkä onneksi! Luteaalivaihe on se 13 päivää about. eli tänään olisi dpo 1 kai sitten :) :bag:

Juu eli viikko sitten tasan samoihin aikoihin tuli tuskankipu oikealle puolelle, muniksen kohdille. Nyt sama toistuu nyt tasan viikon jälkeen mut vasemmalla puolella. Ihan kaksinkerroin vetää, tuntuu samalta ku sillon ku kystat puhkeili....

Huomenna aamulla vasta lekurille aikaa, eli nyt saa sit miettii et mitähän tapahtuu. Ja päivitystä myös, psykokinesiologi teki lihastestauksen ja mun käsi putosi toisen kuukauden kohdalla eli kysymys kuului missä kuussa raskaudun. Yksi kuukausi ei, kaksi kuukautta kyllä.. uskoo ken tahtoo mut itse olen positiivisin mielin. Onko muilla ollu tollasta kipuu ja molemmin puolin viikon välein?? Voiko ovulaatio tulla eka toiselta puolelta siis se munasolu ja sit viikon päästä toinen?? Luulin et jos tulee kaks ovista niin ne olis ihan parin pv:n heitolla. Viisaammat vastailkaa!!

Onko rfsu:n herkät testit antanut vääriä plussia. Tein kahden tunnin pidätyksen jälkeen tuollaisen. Voisikohan olla toivoa plussaan?

Liitteet

• E871D612-B8FD-447A-8491-BC4FF0216F8F.jpeg
    E871D612-B8FD-447A-8491-BC4FF0216F8F.jpeg
    30.7 KB · Katsottu: 368
Onko rfsu:n herkät testit antanut vääriä plussia. Tein kahden tunnin pidätyksen jälkeen tuollaisen. Voisikohan olla toivoa plussaan?
kannattaa testaa jollai muullakin on meinaa monelle antanu vääriä positiivisia

Takaisin