Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wau, millä testillä sait? Olispa ihanaa jos ois plussan alku, niin kauan olitte yrittäneet joOnko kellään ikinä ns. Roskishaamu (ilmestyi n. Puolessa tunnissa) muuttunut muutaman päivän päästä oikeaksi plussaksi? Joo eihän noita sais testiajan jälkeen katsella mut kukapa ei olisi.
Joo harmaa viivanpaikka pc testissä, et oo ainut vissii kuka saanu.Miksi näihin pc testeihin tulee nykään tällänen "viivanpaikka"? vähän meinasin innostua kun sain taas aamulla mut ku kävin ostaa uuden eri testin ja tei ni ei mitään
Pc testi aika kuivunut kuvassa kun en saanut märkänä kuvaan viivanpaikkaa vaikka näky kyllä sillonkin.
Mä oon noihin saanu nimenomaan niitä roskishaamuja. Paaaljon sen testausajan jälkeen. Ja ne on ollut semmosia haaleanvärisiä. Oikeat haamut oli kirkuvan punaisia. Mutta mun eka apteekin ultra antoi haamun jonka tajusin vasta vartti-kakskyt minuuttia testinteon jälkeen ja se oli oikea plussa sitten. Toivottavasti olisi siellä oikeaa haamulaista!First response 6days sooner.. Varmaan viivanpaikka mutten oo ikinä mihinkään saanut edes tuntien jälkeen mitään..
Katotaan onnistunko laittaa kuvan.
Okei mut tossa näkyy kyllä haamu! Samaan testiin sain roskishaamun kemiallisesta syyskuussa, muuten ei oo kokemusta kys. testistä. Tsemppiä huomiseen testaukseen hei, toivotaan parasta!First response 6days sooner.. Varmaan viivanpaikka mutten oo ikinä mihinkään saanut edes tuntien jälkeen mitään..
Katotaan onnistunko laittaa kuvan.
Voi harmiOli se sitten joku roskishaamu mikä ei tarkoittanut mitään. Uuteen samanlaiseen ei tullut mitään eikä pc:n testiin. Edes kuivuttua.
Mulla kyl on vasta dpo 8, mut viimeistään sunnuntaina alkaa menkat.
No, ehkä me odottelemme sitä maaliskuussa (toivottavasti) alkavaa ivf hoitoa sitten. En oo 8v saanut mitään viivoja koskaan niin hetken se nosti toiveita että josko sittenkin ihmeitä tapahtuu meillekin :banghead:
Kuinka luotettavia noi clearbluen testit ovat? Tänään oli pakko ostaa sellainen, koska niin monta päivää saanut liuskoilla vaan haaaaaaleita plussia, niin iski epävarmuus. Ja edelleen sellainen fiilis, etten tahdo uskoa... clearblue sanoi että ”raskaana 2-3 viikkoa”
Jos plussan saat niin raskaana myös olet.Kuinka luotettavia noi clearbluen testit ovat? Tänään oli pakko ostaa sellainen, koska niin monta päivää saanut liuskoilla vaan haaaaaaleita plussia, niin iski epävarmuus. Ja edelleen sellainen fiilis, etten tahdo uskoa... clearblue sanoi että ”raskaana 2-3 viikkoa”
Kuinka luotettavia noi clearbluen testit ovat? Tänään oli pakko ostaa sellainen, koska niin monta päivää saanut liuskoilla vaan haaaaaaleita plussia, niin iski epävarmuus. Ja edelleen sellainen fiilis, etten tahdo uskoa... clearblue sanoi että ”raskaana 2-3 viikkoa”
Toivon että siellä kaikki hyvin. Mulla näytti 2-3 taannoin kun mun mielestä olis pitäny olla jo tai ainakin suht melkein 3. En ostanut uutta testiä testatakseni että tuleeko se 3 vkoa testillä täyteen; joidenkin viikkojen jälkeen se meni kesken. Että kyllä se aika hyvä mittari oli :/.Kuinka luotettavia noi clearbluen testit ovat? Tänään oli pakko ostaa sellainen, koska niin monta päivää saanut liuskoilla vaan haaaaaaleita plussia, niin iski epävarmuus. Ja edelleen sellainen fiilis, etten tahdo uskoa... clearblue sanoi että ”raskaana 2-3 viikkoa”
Hei, tuosta digistä sen verran niin uskon kyllä että se näyttää aika hyvin raskautta. Mulla se näytti 1-2vko kun olisipitänyt olla jo 3 varmaan. Epäilin testiä hetken ajan mutta mieheni sanoi että älä huolehdi. Keskenhän se meni, ja varmaan intuitio oli sitö ilmoittanut mulle jo kun tuota testiä tein. Eli jos tietää oma ovis niin kyllähän se ennustaa aika hyvin. Kallis testi jota käytän vasta kun oon saanut väriä liuskoihin ja menkat ovat myöhässä!!
Juuri tuon takia minäkin epäilin että jotain oli vialla, mutta ilo ja toivo vei sitten ajatukset muualle kunnes tuli vuotoa. Digiä tulen varmaan ostamaan muutama sitten kun olen raskaana, että näen heti onko hcg määrä nousemassa.Mulla sama juttu, että digiä oon käyttänyt lähinnä viikkojen seuraamiseen kun viivat vahvistuu. Sen verran kallis. Luotan kuitenkin. :) Mullakin digi näytti 1-2 viikkoa aamulla ennen keskenmenoa. Ja tuolloin olisi omien laskujen mukaan pitänyt olla jo 2-3 ellei 3+.
Mitä oireita teillä on oviksen aikana? Mulla tuli kp 8 eli clomifen päivä 4 (tänään otin vikat clomifenit) sellainen klöntti limaa sitkeää ja outoa. Luin et se olis sitä oviksen alkua. Eilen poltteli oikeaa munista ja tänään vasenta.
Väsymys ja sitte vatsan turvotus . Nyt ilmeisesti sit oikeesti ovis tulossa ja varaileen aikaa lekurille. Testit ei tullu suomesta perille niin nyt ei testailla ku jos ovis ny tapahtuisi niin dpo14 vasta jos jaksaa oottaa.
Mietin et tunnistatteko oviksen muuten ku tikuttamalla?