Plussa vai ei?

En ole testannut, mutta jotain rusehtavaa tuli tänään illalla pyyhkiessä. Arvelen että täti tulee tässäkin kierrossa vielä. Dpo 11 on tänään. Tiistaille ennustettu kuukautiset.

En tiedä pitäisikö itkeä tai nauraa. Kaikki mahdolliset oireet oli tuossa alkuviikosta, ja silti ei onnistumisia. Ehkä se tässä kierrossa yritti kiinnittyä sentään.
Katsotaan miten viikko alkaa, tässä ollaan ainakin valmistautumassa uuteen kiertoon. Varoitin miestäni myös sanomalla että tuntuu että kuukautiset alkavat, veti aika hiljaiseksi yleensä positiivista miestä. Ehkä hänkin alkaa miettiä että onko vika hänessa. Mä silti uskon että vika on mussa... En edes halua testailla tässä kierrossa, en halua noita vaaleitä haamuja tai vitivalkoisia yksiviivaisia.

Kuulostanpa katkeralta taas vaikka kierto ei ole vielä kunnolla alkanut :D

En ole testannut, mutta jotain rusehtavaa tuli tänään illalla pyyhkiessä. Arvelen että täti tulee tässäkin kierrossa vielä. Dpo 11 on tänään. Tiistaille ennustettu kuukautiset.

En tiedä pitäisikö itkeä tai nauraa. Kaikki mahdolliset oireet oli tuossa alkuviikosta, ja silti ei onnistumisia. Ehkä se tässä kierrossa yritti kiinnittyä sentään.
Katsotaan miten viikko alkaa, tässä ollaan ainakin valmistautumassa uuteen kiertoon. Varoitin miestäni myös sanomalla että tuntuu että kuukautiset alkavat, veti aika hiljaiseksi yleensä positiivista miestä. Ehkä hänkin alkaa miettiä että onko vika hänessa. Mä silti uskon että vika on mussa... En edes halua testailla tässä kierrossa, en halua noita vaaleitä haamuja tai vitivalkoisia yksiviivaisia.

Kuulostanpa katkeralta taas vaikka kierto ei ole vielä kunnolla alkanut :D

Ymmärrän hyvin, itsellä yritystä vuosia ja km nyt vasta hoidossa. Nyt 4 päivää menkat ns myöhässä niin otan ja testaan pian Lämmöt ovat koholla ja olen itkuherkkä koko ajan ja rinnat on samalla tavalla kipeet ku oviksen aikana ja ennen menskuja..
Mulla nyt siis 5 päivää sitten söin vikan terolutin eikä menkkoja näy mut testit oli aiemmin negaa. Joka kerta pettyy ...

Täällä edelleen ilman kunnon vuotoa, ymmärrän nyt hyvin teitä, jotka huutelevat että alkaisi nyt vuoto kunnolla edes! Sehän on vain puhdasta kidutusta kun ei ole raskautumisesta oirrita eikä kuukautiset ala edes. Arrghh! No jos ei huomenna ala, niin kai mun on pakko ottaa se testi kaapista esille.. tätä odotellessa! :)

Täällä edelleen ilman kunnon vuotoa, ymmärrän nyt hyvin teitä, jotka huutelevat että alkaisi nyt vuoto kunnolla edes! Sehän on vain puhdasta kidutusta kun ei ole raskautumisesta oirrita eikä kuukautiset ala edes. Arrghh! No jos ei huomenna ala, niin kai mun on pakko ottaa se testi kaapista esille.. tätä odotellessa! :)

Huomenna aamulla testiä kehiin, niin ei tarvii itekkään stressata, sitten tietää ainakin odottaa että hanat aukee jos on nega. Mutta minusta kuulostaa kyllä lupaavalta että vois tulla vaikka se plussakin.
:Heartred

ImageUploadedByVau Foorumi1548712837.510722.jpg

Mulla huomenna testipäivä, mutta tuskin tarvii enää testailla. Plussa tuulia kaikille <3

Täällä yksi malttamaton, ehdin tehdä jo muutaman testin ennen kuin menkkojen on pitänyt edes alkaa.. Ja negatiivistahan ne on näyttänyt. Nyt pari päivää tullut tyyliin tippa verta pyyhittäessä, toivottavasti jotain ”kiinnittymisvuotoa” vaan :shy: Tänään pitäis menkat alkaa, toivottavasti ei ala. Mun kotona olevat testit ei taida olla kovinkaan herkkiä, eli saa varmaan vielä päivän pari ainakin odotella ennen kuin näkyy yhtään mitään jos on näkyäkseen

mingala, mä ajattelin ihan samaa. Eli mulla tuli su/ma sitä rusehtavaa vuotoa joka loppui tuossa eilen illalla. Aamulla olin ihan varma että täti tuli, sen verran kostea fiilis, mutta ilmeisesti vain valkovuotoa koska ei tullut edes pyyhkiessä mitään verta. Yleensä mulla alkaa aamuisin tuo täti, niin katsotaan tämän päivän aikana onko sellaisia tunteita. Kai sitä pakko on testailla kohta, ja mä tiedän että te testaatte jo dpo 10 täällä mutta kun ei ole nyt kiire saada plussaa tänään, voin mä sen huomennakin ottaa! Ja koska odotan tietoa siitä työpaikasta niin helpompaa sitä on sanoa ettei ole mitään suunnitelmissa kun ei tiedä vielä onko raskaana :rolleyes:
Vähitellen alan toki uskoa että siellä voisi olla jotain. mutta kun ei ole muuta kuin menkkaoireita niin ei ole ollut kiire. Jos tuo pahoinvointi alkaa, iin tiedän kyllä jos mitä tulos on. Mä en voi pahoin paitsi autossa/bussissa tai kun olen syönyt liikaa.:smiley-angelic001

Haalean haalea haaaaalea haamu tuli aamupissasta ja nyt tein pari tuntia myöhemmin uuden testin ja ehkä hitusen () on viiva vahvistunut.. pidetään peukkuja, että jatkaa vahvistumista

Eka kuva on aamun eka testi ja toi toka nyt äsken tehty testi

Liitteet

• E338D8D4-D793-4176-AAD0-F8E23C54E8B6.jpeg
    E338D8D4-D793-4176-AAD0-F8E23C54E8B6.jpeg
    61.6 KB · Katsottu: 346
  • 0EC8B280-5605-40F6-AB15-9B580F482302.jpeg
    0EC8B280-5605-40F6-AB15-9B580F482302.jpeg
    72.5 KB · Katsottu: 363
Täällä alkoi nyt tulla punaista, eli yk 8 alkaa varmasti :) tämän illan suunnitelmissa siis paljon mässäilyä jonkun itku leffan kanssa!!!!

Täällä alkoi nyt tulla punaista, eli yk 8 alkaa varmasti :) tämän illan suunnitelmissa siis paljon mässäilyä jonkun itku leffan kanssa!!!!

Sais täälläkin kyl alkaa jo uus kierto kun ei näytä plussaakaan tulevan, tänään kp36:meh:

Menkat myöhässä nyt periaatteessa 4 päivää. En ole testannut. Tissit kipeät, raskaat. Ei etovaa oloa, normi pms oireet. Ei varaa testiin. Miksi ei ala menkat kun on kuitenkin terolut kuurin syönyt????

AZ, toivottavasti sullakin alkaa kierto, jos ei plussa sielläkään näy <3
Jesbe, ei ole varaa testiin? paljonko ne oikein maksavat sitten siellä? ehkä terolutit pitkittävät sitä?

• Tykkään
Reaktiot: AZ
Takaisin