Plussa vai ei?

Jätettiin ehkäisy pois jouluna kun ns minimi ikäero tulis täyteen, tulee jos on tullakseen ajatuksella :) Oon antanut luvan ittelleni ovistesteihin ja muihin "poppakonsteihin" toukokuusta lähtien jos kierto siihen mennessä on pyörähtänyt käyntiin. Toisaalta vähän jännittää, että nyt sit voiskin olla tärpännyt ihan heti, kun on jotenkin asennoitunut siihen että tässä voi sitten taas kestää.
Ihana kuulla! Plussatuulia teille:Heartred

Oi onnea Alinah! Muistankin sut Raskaaksi 2017 ryhmästä :) Meidän tyttö nyt 6kk.. Sen puitteissa toki menisikin, mut muistelisin et edellinen seksikerta oli uudenvuoden tienoilla, niin siksi järkeilin et pitäisi kyl olla vahvempi viiva jos on ollakseen. Tokihan ne siittiöt elelee aikansa ja hcg:n nousukin on yksilöllistä. Jotenkin ei vaan uskalla innostua, kun esikoista kuitenkin yrittämällä yritettiin reilu 1,5 v ja mä en edes tiiä kuinka moneen tikkuun on sinäkin aikana tullut pissittyä.

Oi kiitos onnitteluista! Nojoo jos viime seksikerrasta on ton verran aikaa niin... Oisko ovis ollut kuitenkin oletettua myöhemmin ja siittiöt odotellut valmiina pelipaikalla.

Kuulostaa lupaavalta StellaMom uskon että maltat, testit kehiin jos ei menkkoja kuulu .

San_san sulla on niitä haaleita suht paljon, mulla ennen tuli joka testiin haamu tahi näytti et ois raskaana mut ei kyl digi et luottaisin digiin mut jos vuoto ja hyytymiä niin lääkäri on paras paikka..

Oma napa vähän eli eilen viimeinen proge otettu kuukautisia odotan, lämmöt on edelleen siellä 38,6 - 37,2 välillä ja normi on 35,8. Noh, ummetus, hitusen etova olo ku ei oo syönyt kunnolla ja sit huimaa. Klassiset oireet ennen menkkoja eli täti kuvaa huomenna kylään. Oudointa on se että seksi halut on koko ajan, ei mitään rajaa ja vv on todella runsasta. Siis todella runsasta.. Ihan oli pikkuhousunsuojan läpi tullut . Never happened et sit rupee taas toivoon liikoja ja tippuu korkealta ja kovaa..

Plussatuulia kaikille ja plussanneet ONNEKSI OLKOON! :smiley-angelic003:Heartbigred

Ei taida olla epäilystkää enää ylempi ovistesti ja alempi raskaustesti

Liitteet

• 1548455418827_adobe.jpg
    1548455418827_adobe.jpg
    532.2 KB · Katsottu: 430
Tällänen viivanpaikka tänään:hilarious:
Ylempi kuivuneempi mutta sama testi kummassakin.

Liitteet

• IMG_20190127_101306.jpg
    IMG_20190127_101306.jpg
    1,017.7 KB · Katsottu: 406
  • IMG_20190127_101513.jpg
    IMG_20190127_101513.jpg
    731.1 KB · Katsottu: 401
Mikä dpo sulla on?

Ei tietoa dpo:ista mut kp34/29-38 (viimeksi oli toi 38, et sen mukaan varmaan mennään) ja ehkä vois olla dpo jotain 12 paikkeilla, mutta tuntuu että saan noita viivanpaikkoja nyt jokaseen pc testiin:hilarious:

Mä saatan viivanpaikkaa nähdä Az, mutta toivotaan että saisit selkeämpää viivaa näkyviin :)

• Tykkään
Reaktiot: AZ
en juurikaan välillä pyyhittäessä mutta ei enää selkeää veristävuotoa
Kannattaa varata aika ultraan, ja testailla vielä. Verenvuoto raskauden aikana ei ole normaalia, ja voi olla merkki esim hematoomasta tai kohdunulkoisesta raskaudesta. Onko sulla ollut kipuja?

Onko joku täällä syönyt teroja? Mulla on 3s päivä tänään viimeisen progesteronin eli terolutin otto ja edellisen kerran vuoto alkoi jo seuraavan päivän iltana. Tai viimeistään on alkanut sitä seuraavana päivänä Nyt vuotoa ei kuulu, eilen kauhukramppeja ihan en kyennyt kävelemään ja paracetamol naamaan. En ole vielä testannut odotan sen pari päivää jos vuoto ei ala. Edellinen testi puhdas nega vaikka olisi pitänyt järjen mukaan näkyy jos ois raskaana Nyt pelottaa että jokin on vialla... Ei ole aiemmin tarvinnut näin pitkään odotella.
Mies oli ihan varma että olen raskaana mutta testi tosiaan nega. Nyt katsotaan et jos ei tuu menkat niin testi ja lääkäri joka tapauksessa kun tämä ei ole minulle normia et joutuu oottaan 3 päivää
Tosin voisiko esim clomifen vaikuttaa nii et vuoto viivästyy? Anyone ??

Kannattaa varata aika ultraan, ja testailla vielä. Verenvuoto raskauden aikana ei ole normaalia, ja voi olla merkki esim hematoomasta tai kohdunulkoisesta raskaudesta. Onko sulla ollut kipuja?
ei oo ollu kipuja ja tosiaan testi tummunut nätisti soitan neuvolaan aikaa varmaan nyt tuleval viikol :)

No eipä selvinnyt se Apteq testin haamulainen syy, mutta nyt sit testattu pc:llä ja rfulla negat.. Viikon päästä vois huvikseen toki testata uudelleen. Yllätävän paljon harmittaa, vaik en mielestäni ehtinyt innostua mahdollisuudesta :oops:

Ja tarrasukkia san_sanille :)

Tarrasukkia san_san!

Ihana ku niin moni plussannut, mulla alkaa olla jo malttamaton olo, ottaen huomioon että menkkoja ei kuulu ei näy eikä testiä mitä tehdä.. Joutuu vaan ootteleen ja miettii et mikä mun kropassa on vikana.. Lämmöt vaan on 36.8-37.3 väliä koko ajan, normaalisti mulla on 35.8 / 35.9

Takaisin