Plussa vai ei?

Taas yksi esimerkki, miksi tämä kyseinen testimerkki pitäisi vetää markkinoilta :smiley-angry019
Luonnossa vielä selkeämpi viiva. Eli RFSU herkkä. Kyllä vituttaa että annetaan turhaan orastava toivonkipinä, kun yritystä takana yli 2v ja tiedät, että tämä on sun elämän viimeinen yrityskierto...
Collage 2019-01-23 09_37_27.jpg

Taas yksi esimerkki, miksi tämä kyseinen testimerkki pitäisi vetää markkinoilta :smiley-angry019
Luonnossa vielä selkeämpi viiva. Eli RFSU herkkä. Kyllä vituttaa että annetaan turhaan orastava toivonkipinä, kun yritystä takana yli 2v ja tiedät, että tämä on sun elämän viimeinen yrityskierto...View attachment 75504

Ärsyttävää munkin mielestä :(

Ärsyttää puolestasi hannuli!! :mad:
Olen itsekin Rfsu:lle reklamoinnut vastaavista, eikä kyllä muutosta oo mihkään kohtaan tullut.

Ootko tehnyt testiä?

En ole vielä testannut, Tänään oli viimeinen pilleri ja huomenna / ylihuomenna alkaisi menkat. Kauhean hellyydenkipee oon, itken pienistäkin asioista ja oon herkällä päällä. Esim. seksiä haluttaa ihmeen paljon, mikä mulla poistuu yleensä halut kokonaan nyt on sit pikkuhousunsuoja muutenkin koko ajan ku vv koostis ihan outoo, ei tosiaan tulehdus.
Ehkä rupee vaan hormonit toimiin normaalisti... rinnat isommat ja täyteläiset mutta se on normaalia. Sitten ei ole mitään oireita kuin päänsärky joka mulla enteilee siis kuukautisia. Joten pari päivää ja yk3 starttaa... toivottavasti sitten nappaa :)

Miten meni Laura sun testis kanssa? Kokeilitko :D
Mulla vatsa on ihan outo tänään. Se siis haluaa vain päästää ilmaa ulos ja muljahtelee välillä. Katsotaan mitä tapahtuu viikonloppuna ku just lupasin etten testaa yhtään ennen tiistaita. Dpo 8 tänään laskelmieni mukaan. :)

Pahoin pelkää että ei saada tästäkään yrityskerrasta vauvaa syliin asti vuoto alkoi hyytymien kanssa ja testi hyvin haalea tai haaleempi ku aamul :(

Onks jollain kokemusta Apteq:n herkistä testeistä? Tänään testattu haamu, mutta siis jos edellisestä seksikerrasta laskee, niin dpo:t pitäisi olla jo leffaviiva tasoa. Kierto ei oo synnytyksen jälkeen palannut vielä, niin ei oo dpo:sta tietoa, jos ovista edes on vielä ollut.. Mietin vaan että pitääkö hakea jostain tuttu ja turvallinen pc:n testi huomiseksi aamuksi.

Onks jollain kokemusta Apteq:n herkistä testeistä? Tänään testattu haamu, mutta siis jos edellisestä seksikerrasta laskee, niin dpo:t pitäisi olla jo leffaviiva tasoa. Kierto ei oo synnytyksen jälkeen palannut vielä, niin ei oo dpo:sta tietoa, jos ovista edes on vielä ollut.. Mietin vaan että pitääkö hakea jostain tuttu ja turvallinen pc:n testi huomiseksi aamuksi.

Pc on kyllä luotettava ja herkkäkin! :)
Apteq testiin ei oo mulla koskaan tullut turhia viivoja, mutta esimerkiksi juuri joitain päiviä sitten sain vastaavaan testiin haamulaisia ja oli oletettavasti ovis.

Miten meni Laura sun testis kanssa? Kokeilitko :D
Mulla vatsa on ihan outo tänään. Se siis haluaa vain päästää ilmaa ulos ja muljahtelee välillä. Katsotaan mitä tapahtuu viikonloppuna ku just lupasin etten testaa yhtään ennen tiistaita. Dpo 8 tänään laskelmieni mukaan. :)
Unohdinkin sanoa. Jos siihen on uskominen niin en oo raskaana ollenkaan. Ehkä ultrakin valehtelee.. :hilarious: Mies kysy et eikai toi oikeesti toimi. :laughing001

Sullahan on just parhaat piinapäivät käsillä! Malttia ja plussaonnea!

Laita kuvaa :) Mulle ei ole ainakaan antanu nega edes viivanpaikkaa :)

En viitti ottaa enää kuvaa kun on ollut roskiksessa kuivumassa aamusta asti, kyllä siinä kuivuneenakin edelleen entistäkin haaleampi haitula näkyy.

Tässä just arvon, että käviskö kattomassa onko lähikaupassa testejä vai maltanko mieleni :rolleyes: Pidän siis erittäin epätodennäköisenä että plussa olisi.

En viitti ottaa enää kuvaa kun on ollut roskiksessa kuivumassa aamusta asti, kyllä siinä kuivuneenakin edelleen entistäkin haaleampi haitula näkyy.

Tässä just arvon, että käviskö kattomassa onko lähikaupassa testejä vai maltanko mieleni :rolleyes: Pidän siis erittäin epätodennäköisenä että plussa olisi.

Kauanko sulla on edellisestä synnytyksestä aikaa? Itse pidän Apteq testiä luotettavana. Sillä itse plussasin 3+2 haamun. Nyt mennään 13+0

Unohdinkin sanoa. Jos siihen on uskominen niin en oo raskaana ollenkaan. Ehkä ultrakin valehtelee.. :hilarious: Mies kysy et eikai toi oikeesti toimi. :laughing001

Sullahan on just parhaat piinapäivät käsillä! Malttia ja plussaonnea!
Joo ei se kai toimi, ehkä se joillekin aineille se reagoi vain? Mutta joo ei se video sivulla ollut kovin uskottava myöskään.

Piinapäivät tosiaan. Tänään illalla kuumottaa, pömpöttää vatsassa. Ihan kuin olisi ollut kaalidieetillä pari viikkoa :joyful: haluaisin testaa jo mutta lupasin odottaa :hilarious:

Kauanko sulla on edellisestä synnytyksestä aikaa? Itse pidän Apteq testiä luotettavana. Sillä itse plussasin 3+2 haamun. Nyt mennään 13+0

Oi onnea Alinah! Muistankin sut Raskaaksi 2017 ryhmästä :) Meidän tyttö nyt 6kk.. Sen puitteissa toki menisikin, mut muistelisin et edellinen seksikerta oli uudenvuoden tienoilla, niin siksi järkeilin et pitäisi kyl olla vahvempi viiva jos on ollakseen. Tokihan ne siittiöt elelee aikansa ja hcg:n nousukin on yksilöllistä. Jotenkin ei vaan uskalla innostua, kun esikoista kuitenkin yrittämällä yritettiin reilu 1,5 v ja mä en edes tiiä kuinka moneen tikkuun on sinäkin aikana tullut pissittyä.

Oi onnea Alinah! Muistankin sut Raskaaksi 2017 ryhmästä :) Meidän tyttö nyt 6kk.. Sen puitteissa toki menisikin, mut muistelisin et edellinen seksikerta oli uudenvuoden tienoilla, niin siksi järkeilin et pitäisi kyl olla vahvempi viiva jos on ollakseen. Tokihan ne siittiöt elelee aikansa ja hcg:n nousukin on yksilöllistä. Jotenkin ei vaan uskalla innostua, kun esikoista kuitenkin yrittämällä yritettiin reilu 1,5 v ja mä en edes tiiä kuinka moneen tikkuun on sinäkin aikana tullut pissittyä.
Yritättekö te ihan aktiivisesti nyt? Meijän tyttö kanssa 6kk ja toinen olisi ihana, en vain uskalla vielä

Yritättekö te ihan aktiivisesti nyt? Meijän tyttö kanssa 6kk ja toinen olisi ihana, en vain uskalla vielä

Jätettiin ehkäisy pois jouluna kun ns minimi ikäero tulis täyteen, tulee jos on tullakseen ajatuksella :) Oon antanut luvan ittelleni ovistesteihin ja muihin "poppakonsteihin" toukokuusta lähtien jos kierto siihen mennessä on pyörähtänyt käyntiin. Toisaalta vähän jännittää, että nyt sit voiskin olla tärpännyt ihan heti, kun on jotenkin asennoitunut siihen että tässä voi sitten taas kestää.

Takaisin