Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miten muilla, mulla vielä 3 päivää odotettuihin kuukautisiin. Toiveajatteluna on että se tärppi olisikin tullut, oon koko ajan kostea ja paikat turvonneet. No, se voi olla mulla ihan normaaliakin, mutta joka tapauksessa nämä oireet poikkeaa paljon muista. Ehkä myös koska nyt on sitte todistetusti tullut se ovulaatio mutta ihan hiton myöhään....
Eli laskin et ovis olis ollut noin 10-12 pv sitten....
Sama testi kuivuneenaJuu näkyy. Onko kuvaa kauempaa?
Sama testi kuivuneena
juu teen varmaa viimeestään huomenTee uusi :)
Oon kuullut. Myös siitä ettei ne toimi. Mutta koska olen helposti yllytettävä niin kokeilen aamullaOotteko kuulleet "Baking soda pregnancy testistä"? Eli periaatteessa keräät aamuvirtsat kuppiin ja heität 1 tl ruokasoodaa mukaan ja jos se kuplii paljon niin testi on positiivinen ! Juuri googlasin jotain amerikkalaisia sivuja ja tuli tällainen vastaan en oikein tiedä uskoisinko siihen. ja linkki, jos saa laittaa: https://giantmommy.com/homemade-pregnancy-test/ tämä ei varman toimi ennen kuin menkat ovat myöhässä kuitenkaan.
Kerrohan kokemuksesi sitten :D mä en tuota aio nyt kokeilla. Tuolla linkin takana oli muutenkin montaa eri testiä. Sokeritesti myös!Oon kuullut. Myös siitä ettei ne toimi. Mutta koska olen helposti yllytettävä niin kokeilen aamulla
Voi hitto. Pitää toivoa että miehellä on aamusta pihahommia ettei se ole nauramassa mulle vessanoven takana.Kerrohan kokemuksesi sitten :D mä en tuota aio nyt kokeilla. Tuolla linkin takana oli muutenkin montaa eri testiä. Sokeritesti myös!
Tämä on selvä plussa, onnea!Tän päivän testi :)
Laita sitten kuva purkin kuplinnasta, jotta voidaan joukolla arpoa onko se plussa vai nega.Voi hitto. Pitää toivoa että miehellä on aamusta pihahommia ettei se ole nauramassa mulle vessanoven takana.
No sekin vielä. Kohta täällä on oma ketju; plussa vai ei kuplatesti.Laita sitten kuva purkin kuplinnasta, jotta voidaan joukolla arpoa onko se plussa vai nega.
Tän päivän testi :)