Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei oikeestaan oo ollut mitään ovisoireita, niin kuin ei yleensä ookkaan :bag:Onks sulla muita ovisoireita ollut? Kyllä mä varmaan tänään testaisin kerran vielä ja huomenna. Mut on se voinu olla plussa ja toissapäivänäkin.
Aiemmin tänään kirjoittelinkin jo kuinka mielestäni sain haalean vaalean haamun varhaisella testillä ja ajattelin tehdä pe digi testin. Mutta äsken kp26/30 alkoi niukka tuhruvuoto. Itkettää ja tunnen itseni niin hölmöksi kun taas elättelin toiveita. Ainut mikä kummastuttaa niin se että mun menkat ei ole olleet ajoissa oikeastaan ikinä ja nyt on 4 päivää. Kai se keho vaan koittaa sanoa että stop haaveilu ja testailu ei täällä ketään ole.
View attachment 75114
Tää rfsu:n herkkä on kyllä melkonen testi! Nega ei sais musta näyttää tältä...
onestepin kymppiin ei tuu mitään... Sanokaa et nää ultrat ei oo näin susia
Valitettavasti noikin antaa usein törkeetä viivaa mutta on vaan viivanpaikka
Niinpä tietenkin. Hittokun ei tossa oo mitään muuta testiä tossa lähimmässä apteekissa. eikä S kauppojakaan lähettyvillä...
Tuo edellinen oli siis heti testin teon jälkeen. Ja tässä 10min myöhemmin. Mä en kestä enää jos tämäkin on vaan viivanpaikka... Mutta toisaalta, onestepissä ei näy mitään.
Mulla tuli just apteekin ultraan kerran tuollainen viivanpaikka. Kävin ultrassa ja verikokeessa samana vai seuraavana päivänä ja en ollut raskaana. mutta siitä on pari vuotta. Toivotaan että tuo olisi oikea haamu!
Nyt oon törmännyt kahteen tapaukseen facessa, joilla samanlaiset selvät haamut. Mutta ei oo sit ollu raskaana, muut testit olleet negoja.