Plussa vai ei?

En oo kyllä minäkään koskaan kuullut että raskaustesti reagoisi ovikseen.
 
Mun kaveri kokeili kolme peräkkäistä kiertoa ja oli saanu hailuran oviksen aikaan. Kun asiasta keskusteltiin niin googletin englanniksi niin löytyi enemmänkin kokemuksia.
 
Onks sulla muita ovisoireita ollut? Kyllä mä varmaan tänään testaisin kerran vielä ja huomenna. Mut on se voinu olla plussa ja toissapäivänäkin.
Ei oikeestaan oo ollut mitään ovisoireita, niin kuin ei yleensä ookkaan :bag:
Pari päivää tuli vähän enemmän valkkaria, mutta ei muuta. Lämpöjä en mittaile
 
Minä oon saanut raskaustestiin viivat oviksen aikaa, useamminkin kun oon ihan tutkinut tätä. (Tarkistettu ovistestillä ja esim toisesta raskaudesta ultralla) Tosiaan jenkkisivuilta löytyy enempi tietoa asiasta, mutta totta on! :)
 
Mulla ja kaverilla on tullut parikin kertaa oviksesta viivat niihin mamintesteistä tilattuihin pinkkikorkkisiin puikkoihin. ja siis ihan punaiset, ei mitään viivanpaikkoja :D arvaa vaan hypinkö sillon ilosta, kunnes tajusin sen olleen ovis ja menkat tuli dpo13
 
Aiemmin tänään kirjoittelinkin jo kuinka mielestäni sain haalean vaalean haamun varhaisella testillä ja ajattelin tehdä pe digi testin. Mutta äsken kp26/30 alkoi niukka tuhruvuoto. Itkettää ja tunnen itseni niin hölmöksi kun taas elättelin toiveita. Ainut mikä kummastuttaa niin se että mun menkat ei ole olleet ajoissa oikeastaan ikinä ja nyt on 4 päivää. Kai se keho vaan koittaa sanoa että stop haaveilu ja testailu ei täällä ketään ole. :sad001
 
Aiemmin tänään kirjoittelinkin jo kuinka mielestäni sain haalean vaalean haamun varhaisella testillä ja ajattelin tehdä pe digi testin. Mutta äsken kp26/30 alkoi niukka tuhruvuoto. Itkettää ja tunnen itseni niin hölmöksi kun taas elättelin toiveita. Ainut mikä kummastuttaa niin se että mun menkat ei ole olleet ajoissa oikeastaan ikinä ja nyt on 4 päivää. Kai se keho vaan koittaa sanoa että stop haaveilu ja testailu ei täällä ketään ole. :sad001

Tuli vaan mieleen, et millon sulla on ollu ovis? Eikös kiinnittymisen aikaan voi tulla pientä vuotoa.
 
Heti piti testata kun testit tuli...
 

Liitteet

  • 20190109_153248-1.jpg
    20190109_153248-1.jpg
    216.4 KB · Katsottu: 377
Niinpä tietenkin. Hittokun ei tossa oo mitään muuta testiä tossa lähimmässä apteekissa. :sad001 eikä S kauppojakaan lähettyvillä...

Mulla ei koskaan apteekin ultra oo antanut turhia viivoja ja lukuisia testejä oon niitäkin tehnyt. Kun taas moniin moniin muihin on tullut jos jonkunlaista viivanpaikkaa ja haamua, plussakin, vaikken raskaana oo ollut. Joten niin henkkohtaista.
Toivotaan että ois ihka oikea viiva ja vahvistuisi! :)
 
Tuo edellinen oli siis heti testin teon jälkeen. Ja tässä 10min myöhemmin. Mä en kestä enää jos tämäkin on vaan viivanpaikka... Mutta toisaalta, onestepissä ei näy mitään.
44f98a23afd7353a49a3e8430da7212c
 
Tuo edellinen oli siis heti testin teon jälkeen. Ja tässä 10min myöhemmin. Mä en kestä enää jos tämäkin on vaan viivanpaikka... Mutta toisaalta, onestepissä ei näy mitään.
44f98a23afd7353a49a3e8430da7212c

Mulla tuli just apteekin ultraan kerran tuollainen viivanpaikka. Kävin ultrassa ja verikokeessa samana vai seuraavana päivänä ja en ollut raskaana. :( mutta siitä on pari vuotta. Toivotaan että tuo olisi oikea haamu!
 
Mulla tuli just apteekin ultraan kerran tuollainen viivanpaikka. Kävin ultrassa ja verikokeessa samana vai seuraavana päivänä ja en ollut raskaana. :( mutta siitä on pari vuotta. Toivotaan että tuo olisi oikea haamu!

Oon mäkin kerran aikaisemmin saanut mutta ei se näin räikeä ja selvästi punainen ollut. En vaan usko plussaan koska ei noihin toisiinkaan ole mitään tullut. Tuskasta tää touhu kyllä...
 
Nyt oon törmännyt kahteen tapaukseen facessa, joilla samanlaiset selvät haamut. Mutta ei oo sit ollu raskaana, muut testit olleet negoja.
 
Takaisin
Top