Plussa vai ei?

Tän päivän PC.
c7c0dc717467714de4e2a2552d5e4752
 
Sori spämmi. Onestep, CB viikkodigi negoja. Pcssä, ja ultrassa selvimmät haamut. Predictor early ja apteQ laihemmat haamut. Mut se prkleen digi on nega.
4796f79c0e4c4125dbd972b9d80f8cef
 
Laura666 mun pc oli tuollanen sillon ku plussasin, toivottavasti muuttuu vielä plussaksi! Digin tein siitä vasta 2pv kuluttua ja näytti 2-3.
 
Joo toi oli eilen illalla kun se eka oli päivällä. Ja tää on nyt tän illan PC. Voiko nää enää viivanpaikkoja olla. :eek: :p Jotenkin varjostaa kun se digi oli nega ja se herkkis onesteppi myös. Muihin kyllä tulee. Sitä on vaan niin pessimististynyt.

8b1ee19499d9fe0d33c4eb0ef13548b2

Kyllä nää on jo plussaksi laskettava. Onnea!! Digille oli varmaan aamulla vielä liian vähän sitä hcg:ta. Varmaan aamulla näyttäis digikin 1-2 viikkoa.
 
Kyllä nää on jo plussaksi laskettava. Onnea!! Digille oli varmaan aamulla vielä liian vähän sitä hcg:ta. Varmaan aamulla näyttäis digikin 1-2 viikkoa.

Toivotaan! Otan onnittelut vastaan heti kun saan varmistukseni. Toivotaan että jo aamulla. Mutta silti kamala pelko kolkuttaa takaraivossa...
 
Digit on aika epäherkkiä, pc antaa hyvin ajoissa jo plussaa, jos on syytä. Uskoisin eniten pc, joten varovaiset onnittelut :)
 
Mulla oli ihan hirveitä menkkajomoja alkuraskaudessa. Siis ihan kauheita. Väännyin kippuraan joka kerta ja ihan hiki tuli!

Mulla ei nyt pitäis olla mikkään alkuraskaus, mutta siis mulla on ihan todella kovat kivut, r-testit ihan negoi ja sit kuukautisia ei kuulu. Ei tipan tippaa oo tullut. Ja tosiaan kipeenä paikat.. mie sitten tilasin 30 kpl niitä sofi testejä ja jos ne on ihan susia niin jee jee.. No, ehkäpä ne menkat nyt tulis ja sais VIHDOINKIN ruveta yk3!!
 
Mulla ei nyt pitäis olla mikkään alkuraskaus, mutta siis mulla on ihan todella kovat kivut, r-testit ihan negoi ja sit kuukautisia ei kuulu. Ei tipan tippaa oo tullut. Ja tosiaan kipeenä paikat.. mie sitten tilasin 30 kpl niitä sofi testejä ja jos ne on ihan susia niin jee jee.. No, ehkäpä ne menkat nyt tulis ja sais VIHDOINKIN ruveta yk3!!

Onkohan ne noita samoja one steppejä? Mulla nyt illasta eka heikko haamulainen niihin... Mutta en kyllä niihin laittaisi rahoja enää kokemuksen jälkeen. :confused::D Toivottavasti selviää!
 
Nämä on tehty samasta pissasta joulun alla,
Pregcheckin liuska ja Clearblue digital. Jos siis haluaa nähdä mikä on Pregcheckin liuskassa plussa.

IMG_20181219_071047-992x744.jpg


IMG_20181219_071555-992x744.jpg
 
Minä taas sain digiin raskaana 1-2, kun Apteq testi (10miu) näytti haamua. Ja tännekin ketjuun oon niistä kuvat laittanut. :)

Ja dpo oli tosiaan joko 9 tai 10.
 
Joo apteq oli myös haamu. Mut samasta pissasta siis digi nega... Ja tää viimeinen PCkin oli jo tosi selkeä että toivottavasti se digi olis aamusta plussa jos on ollakseen. Ois mun tuuria kyllä että menkat alkaisi yöllä.
 
Heippa! Olen ennenkin kovasti seuraillu täällä näitä keskusteluja, ja nyt rohkaistuin itsekin tänne kirjoitella.

Elikkä, mun tilanne lyhyesti, sain viime vuoden marraskuussa varhaisen keskenmenon, ja testit näytti oikein kun vuoto alkoi, eli negatiivista. Mutta! Nyt viime menkat alkoivat 1.12.2018, ja sitten puolessa välissä kiertoa selvät ovisoireet: alaselkä/alavatta aivan tulessa ja voidemaista valkovuotoa tuli. Ja lempeilyä oli vain kerran 9.12 päivä, mutta kumin kanssa.. Itse siis haaveilen vauvasta, mutta mies ei.. (Itselläni jo aikaisemmasta suhteesta 3,5vuotias lapsi).

Näihin testeihin mitä tulee nii, ei herranen aika menen jo itekki ihan sekasin!! Laitan nyt kuvia ja päivämäärät näihin testeihin (huom! Näitten väliin mahtuu ihan selviä negatiivisia, ja digitestikin näytti "ei raskaana" uuden vuoden aattona..)

https://aijaa.com/AbOTyP
(22.12.2018) aamupissa /testi rfsu herkkä puikko

https://aijaa.com/HvpAim
(27.12.2018) 3 tunnin pidätyksellä yöpissa/testi rfsu herkkä puikko

https://aijaa.com/tacf3g
(6.1.2018) aamupissa muistaakseni/rfsu herkkä puikko

https://aijaa.com/HogndU
(10.1.2019) eli viimeisin, muutaman tunnin pidätyksellä päiväpissa/clearblue plus testi

HOX! Mulla alkoi vuoto 7.1. tosi kivuliaana, ei auttanu särkylääkkeet ja tuntuu että kuolen!

Jotenka kysyisin täältä teiltä viisaammilta, että voisinko olla raskaana, vai onko tämä mahdollisesti kemiallinen/varhainen keskenmeno? Kiitos kovasti, ketkä jaksoivat lukea tän viestin!! Oon vaan niin paniikissa täällä, kun en tiedä mitäs ihmettä mun kropassa on tällä hetkellä meneillään..
 
Takaisin
Top