Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä tein digin tosiaa nyt päiväpissasta. Ja nega oli mut nää muut on tälläsiä
Tässä näkyy kaikissa kyl selvästi jotain Tee aamupissasta huomenna uus testi:)
Joo enkä saanu niitä kuvaan ees niin selvänä kun ei meinannut tarkentaa ilman salamaa. Teen :D
Onko tää eri aikaan tehty testi? Tässä kyllä on jo hyvin väriä! :)Tässä tää illalla tehty. Eli samasta paketista.
Onko tää eri aikaan tehty testi? Tässä kyllä on jo hyvin väriä! :)
Joo toi oli eilen illalla kun se eka oli päivällä. Ja tää on nyt tän illan PC. Voiko nää enää viivanpaikkoja olla. Jotenkin varjostaa kun se digi oli nega ja se herkkis onesteppi myös. Muihin kyllä tulee. Sitä on vaan niin pessimististynyt.
Kyllä nää on jo plussaksi laskettava. Onnea!! Digille oli varmaan aamulla vielä liian vähän sitä hcg:ta. Varmaan aamulla näyttäis digikin 1-2 viikkoa.
Mulla oli ihan hirveitä menkkajomoja alkuraskaudessa. Siis ihan kauheita. Väännyin kippuraan joka kerta ja ihan hiki tuli!
Mulla ei nyt pitäis olla mikkään alkuraskaus, mutta siis mulla on ihan todella kovat kivut, r-testit ihan negoi ja sit kuukautisia ei kuulu. Ei tipan tippaa oo tullut. Ja tosiaan kipeenä paikat.. mie sitten tilasin 30 kpl niitä sofi testejä ja jos ne on ihan susia niin jee jee.. No, ehkäpä ne menkat nyt tulis ja sais VIHDOINKIN ruveta yk3!!