Plussa vai ei?

Pregcheckin liuskat ovat hyviä, niitä on yleensä aika hyvin saatavilla, ja hinta on pari euroa siitä kahden liuskan paketista.
 
Tiedän. Mun tarvii ajaa se 40km että pääsen hakemaan niitä jos haluan. Ja lähimmässä apteekissa vaan noita. :/
 
Ei mielellään kasvata varastojaan kun tää on niinsanottu sivuapteekki täällä landella. Mutta käyn huomenna muilla asioilla niin samalla hakemassa testejä. Tästä paketista nää molemmat ultrat antoi samanlaiset punaiset viivat. Onestepin herkissä ei juuri mitään normaaleista viivanpaikoista poikkeavaa.
 
Tässä tää illalla tehty. Eli samasta paketista.
598351d7bb39b63e9b389333846cde76
 
Onko tuo apteekin ultra? Mä en oo saanu kyllä siihen mitään :) Jostainhan se viiva lähtee vahvistumaan, jos on raskaudesta kyse :)
 
Onko tuo apteekin ultra? Mä en oo saanu kyllä siihen mitään :) Jostainhan se viiva lähtee vahvistumaan, jos on raskaudesta kyse :)

Joo on just se.. Mä oon vaan niin epäuskoinen ja oon varma et viivanpaikkoja. Koska muissa testeissä ei mitään. :(
 
Laura666, mä en oo tuohon testiin saanut mitään viivoja ilman raskautta. Kyllä tuo mun silmään on ihan selvä plussa :)
 
Laura666, mä en oo tuohon testiin saanut mitään viivoja ilman raskautta. Kyllä tuo mun silmään on ihan selvä plussa :)

Olishan se ihanaa... huomenna testiostoksille. Lohduttaisi jos noihin onesteppeihin tulisi mitään mutta kun ei :/
 
Onestep on huono testi. Mukamas herkkä mutta oikeasti näyttää plussaa vasta viikkoa muita testejä myöhemmin.
 
No kyllä tuo ihan oikeelta plussalta näyttää :) varovaiset onnittelut :Heartred osta pregcheck ja testaa sillä:thumright

Meinasin hakea PC ja sitten pari apteekin. Mulla pitäs olla pari digiäkin et jos mihinkään muuhun tulee mitään niin teen digin... Huomenna kerron uskallanko ottaa onnitteluja vastaan. Mulla alkoi nyt illasta hirveät menkkajomot mutta oksennus twistillä. Että tiedä näitä. :D:D
 
Meinasin hakea PC ja sitten pari apteekin. Mulla pitäs olla pari digiäkin et jos mihinkään muuhun tulee mitään niin teen digin... Huomenna kerron uskallanko ottaa onnitteluja vastaan. Mulla alkoi nyt illasta hirveät menkkajomot mutta oksennus twistillä. Että tiedä näitä. ::arghh:D
Mulla oli ihan hirveitä menkkajomoja alkuraskaudessa. Siis ihan kauheita. Väännyin kippuraan joka kerta ja ihan hiki tuli!
 
Meinasin hakea PC ja sitten pari apteekin. Mulla pitäs olla pari digiäkin et jos mihinkään muuhun tulee mitään niin teen digin... Huomenna kerron uskallanko ottaa onnitteluja vastaan. Mulla alkoi nyt illasta hirveät menkkajomot mutta oksennus twistillä. Että tiedä näitä. ::arghh:D

Mä myös kärsin lattialle vetävistä menkkakivuista, kun aloin esikoista odottamaan. Ne kesti muutaman viikon, ja pelkäsin kokoajan ett holahtais keskenmenon takia. Mut tuollapa se nappula sängyssään nukkuu. Eli ei ne kovatkaan kivut välttis kerro alkavasta vuodosta :)
 
No tänään jo satavarmasti kuvittelin että onestepissäkin ois jotain ollut. Tuskin. Nyt lähden vasta liikkeelle niin illalla pääsen taas testailemaan. Tänään tai huomenna pitäisi tätikin tulla.
 
No tänään jo satavarmasti kuvittelin että onestepissäkin ois jotain ollut. Tuskin. Nyt lähden vasta liikkeelle niin illalla pääsen taas testailemaan. Tänään tai huomenna pitäisi tätikin tulla.

Älä vielä lannistu, itselläni onestepit eivät näyttäneet mitään kun pregcheck näytti ihan selvän punaisen viivan! Onestepit näyttävät todella myöhään, vasta kun menkat oli reilu kaksi viikkoa myöhässä sain niihin samanvahvuiset viivat (joo älä kysy miksi vielä testailin....).
 
Älä vielä lannistu, itselläni onestepit eivät näyttäneet mitään kun pregcheck näytti ihan selvän punaisen viivan! Onestepit näyttävät todella myöhään, vasta kun menkat oli reilu kaksi viikkoa myöhässä sain niihin samanvahvuiset viivat (joo älä kysy miksi vielä testailin....).

No jos nyt plussaisin niin kyllä mä noihin onesteppeihin pissailisin niin kauan kun niitä on :D Mutta toivon että noi apteekin ultrat olisi oikeassa!
 
Onneksi raskaus ei ole testeistä kiinni :grin. Muistan kun plussakierrossa sain ekan vakavasti otettavan haamun rfsun liuskaan kolme päivää ennen menkkojen alkamispäivää. Heti teki mieli haalia erimerkkisiä testejä, mutta onneksi järki sanoi että ei auta kuin mennä päivä kerrallaan ja seurata vahvistuuko ja jääkö menkat pois. Pari pc-testiä tein myös, mutta vahvistuivat sen verran hyvin, että en digiä tehnyt missään vaiheessa.
 
Takaisin
Top