Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko tuo apteekin ultra? Mä en oo saanu kyllä siihen mitään :) Jostainhan se viiva lähtee vahvistumaan, jos on raskaudesta kyse :)
Laura666, mä en oo tuohon testiin saanut mitään viivoja ilman raskautta. Kyllä tuo mun silmään on ihan selvä plussa :)
Onestep on huono testi. Mukamas herkkä mutta oikeasti näyttää plussaa vasta viikkoa muita testejä myöhemmin.
No kyllä tuo ihan oikeelta plussalta näyttää :) varovaiset onnittelut osta pregcheck ja testaa sillä
Mulla oli ihan hirveitä menkkajomoja alkuraskaudessa. Siis ihan kauheita. Väännyin kippuraan joka kerta ja ihan hiki tuli!Meinasin hakea PC ja sitten pari apteekin. Mulla pitäs olla pari digiäkin et jos mihinkään muuhun tulee mitään niin teen digin... Huomenna kerron uskallanko ottaa onnitteluja vastaan. Mulla alkoi nyt illasta hirveät menkkajomot mutta oksennus twistillä. Että tiedä näitä. ::arghh:D
Meinasin hakea PC ja sitten pari apteekin. Mulla pitäs olla pari digiäkin et jos mihinkään muuhun tulee mitään niin teen digin... Huomenna kerron uskallanko ottaa onnitteluja vastaan. Mulla alkoi nyt illasta hirveät menkkajomot mutta oksennus twistillä. Että tiedä näitä. ::arghh:D
No tänään jo satavarmasti kuvittelin että onestepissäkin ois jotain ollut. Tuskin. Nyt lähden vasta liikkeelle niin illalla pääsen taas testailemaan. Tänään tai huomenna pitäisi tätikin tulla.
Älä vielä lannistu, itselläni onestepit eivät näyttäneet mitään kun pregcheck näytti ihan selvän punaisen viivan! Onestepit näyttävät todella myöhään, vasta kun menkat oli reilu kaksi viikkoa myöhässä sain niihin samanvahvuiset viivat (joo älä kysy miksi vielä testailin....).