Plussa vai ei?

Amalfilla plussalta voisi vaikuttaa, varovaiset onnittelut!

Jesbellä jännittävät päivät tässä. :)

Eilen reissusta kotiin ja nyt aamulla tein digin, not pregnant. Dpo 15, missä menkat?? :confused005
 
Amalfilla plussalta voisi vaikuttaa, varovaiset onnittelut!

Jesbellä jännittävät päivät tässä. :)

Eilen reissusta kotiin ja nyt aamulla tein digin, not pregnant. Dpo 15, missä menkat?? :confused005

Täälläkin täti on lomalla mutta testeissä ei mitään viivanpaikkaa kummosempaa. Tosin mä en oo kyllä ovista bongannut. Testasitko naffa oviksen jollain? Jos ovis ollut tiedossa ja menkkoja ei kuulu niin kannattaa kysäistä jos pääsisit verikokeisiin arvauskeskukseen.
 
Mukavaa vuoden alkua kaikille! On oikeesti ollu sellasta menoa koko vuoden vaihde, että kaikki tuntuu kaatuvan niskaan yhtä aikaa, eikä ole joutanut edes seuraamaan mitä täällä kirjotellaan. Nyt pitää rueta lukemaan kiinni.
Ja tänä aamuna muuten tajusin omalta kohalta että on menossa kp 30/27, eikä menkoista tietookaan. Tietenkään kaapissa ei enää testin testiä, ja lähimpään kauppaan 35km... noh, joutaa kai tuota muutaman päivän piinailemaan kun sitten hätäpäissäni tilasin niitä netistä...
Olis keskenmenon jälkeen toinen kierto jos ois tärpänny.
 
Keväthosu, ovistestissä melko tasavahvat, vahvempaa en saanut bongattua. Kivut oli ja sitten tuli vielä parina päivänä verta tiputellen niin näistä päättelin. En jaksas veritestiin, katon nyt viikon ainakin ja sit varmaan pitäis varmistaa ettei jotain oo vialla. Menkkamaisia kipuja ollu viimesen viikon vähän väliä. Ehkä jotain koittanut tapahtua.? Jospa ne tässä tänään tai huomenna, nyt on aika kovat jomottelut. :confused004

HilmaLiina, uuu testiä kehiin. :excited001
 
Amalfilla plussalta voisi vaikuttaa, varovaiset onnittelut!

Jesbellä jännittävät päivät tässä. :)

Eilen reissusta kotiin ja nyt aamulla tein digin, not pregnant. Dpo 15, missä menkat?? :confused005
JooJ varsinkin kun ei ole tietoa tarkkaan millon ovis oli. Nyt sänkypuuhat on pannassa koska mulla ihme kipuu joka säteilee alapäähän. . Niin joko menkat tai sitten oon raskaana. Toivomme että ei ala. Ehkä sulle ei vain näytä vielä ja voihan luteaalivaihe kestää jopa 18 päivää joillain. Mulla vaihtelee paljonkin
 
Keväthosu, ovistestissä melko tasavahvat, vahvempaa en saanut bongattua. Kivut oli ja sitten tuli vielä parina päivänä verta tiputellen niin näistä päättelin. En jaksas veritestiin, katon nyt viikon ainakin ja sit varmaan pitäis varmistaa ettei jotain oo vialla. Menkkamaisia kipuja ollu viimesen viikon vähän väliä. Ehkä jotain koittanut tapahtua.? Jospa ne tässä tänään tai huomenna, nyt on aika kovat jomottelut. :confused004

HilmaLiina, uuu testiä kehiin. :excited001
Mulla myös outoa kipuak esim aamulla vessassa ihan kramppasi kovaa mut ei menkkoja näy. Nyt vasta kp32 ja kp19 oli follikkeli vasta 11mm joten odotan pitkää kiertoa
 
Mulla clomit käytössä ja todella myöhään vasta olikos kp19 näkyi 11 mm follikkeli mut kohdun paksuus vastasi sitä et ovis myöhässä mutta et se tapahtui sit noin viikko puolitoista myöhemmin. 1.1 tuntui kauhee kipu ja myös seukki päivänä. Keskellä alavatsaa kohdun tienoilla. Toivomme että se oli sitä kuuluisaa kiinnittymisen kipua.
Pyysin letrot ku kaveri raskautui niillä kolmannesta kierrosta mut tää mun gynekologi haluu et kokeillaan näillä nyt.
Nyt sit joko menkat tahi raskaus.en tiedä mut toivo on ihmeen korkealla. Sit kyl putoaa taas kovaa jos täti kurvaa kylään.
Mä en luomusti ovuloi juuri ikinä. Joten enbemmin letrot ku clomit tässä kierrossa ohensi limistä kuten yleensä käy. Letrot kai ei sitä tee?

Näin mullekin sanottiin klinikalla, et Letrot ei ohenna limakalvoa, kuten esim just Clomit, mutta mulla ikävä kyllä on monenlaisia muita ikäviä sivuoireita.Mielialanvaihteluita(mies parka), paikat kuivuu”, hirveitä päänsärkyjä, greippimehulla onneks hiukan saanu latua liukkaaksi :winkMut joo kärsii sen jos vaan auttaa. Mulla tosiaan heti kierto hilaa tosi pitkäks ilman Letroja :O Nytkin näyttää venyvän, ja tosiaan useampi nega testattu.
 
Keväthosu, ovistestissä melko tasavahvat, vahvempaa en saanut bongattua. Kivut oli ja sitten tuli vielä parina päivänä verta tiputellen niin näistä päättelin. En jaksas veritestiin, katon nyt viikon ainakin ja sit varmaan pitäis varmistaa ettei jotain oo vialla. Menkkamaisia kipuja ollu viimesen viikon vähän väliä. Ehkä jotain koittanut tapahtua.? Jospa ne tässä tänään tai huomenna, nyt on aika kovat jomottelut. :confused004

HilmaLiina, uuu testiä kehiin. :excited001

Mulla on kans jomotellut 4 päivää menkkamaisesti. Kp18-21 oli tiputtelua, ihan vähän ruskeaa pyyhittäessä. Kauhee väsy, jano, jatkuva vessahätä, etoo, mieliala heittää häränpeppua. Mut testeissä ei mitään ja menkkoja ei vaan näy. Nyt siis kp36/??. Mitä tämä nyt on? o_O
 
Keväthosu, ihana kun joku muukin samassa tilanteessa. :cat: Mulla oli ihan punasta vähäistä tiputtelua yhtenä päivänä, mut piti pieni suoja laittaa ja seuraavana rusehtavaa. En tiiä mitä tää on, joku hormnonihäiriö?? :shifty: Tänään aamusta lähtien aristanu kainaloiden puolelta rintoja. Kävin kärryjen kera juoksulenkillä jos sillä vaikka lähtis käyntiin. :grin vaikka tässä vielä plussaksi muuttuis niin tuskin kovin hyvin kävis kun näin pitkään ja hitaasti nousis hormoni. Tai sit jos ovis oliskin tullu jostain syystä vasta tiputteluvuodon jälkeen niin ois aika sitkeitä simppoja kun useamman päivän selviäisivät. Kohtauksittain tulevaa etovaa oloa myös täällä..:wtf
 
Keväthosu, ihana kun joku muukin samassa tilanteessa. :cat: Mulla oli ihan punasta vähäistä tiputtelua yhtenä päivänä, mut piti pieni suoja laittaa ja seuraavana rusehtavaa. En tiiä mitä tää on, joku hormnonihäiriö?? :shifty: Tänään aamusta lähtien aristanu kainaloiden puolelta rintoja. Kävin kärryjen kera juoksulenkillä jos sillä vaikka lähtis käyntiin. :grin vaikka tässä vielä plussaksi muuttuis niin tuskin kovin hyvin kävis kun näin pitkään ja hitaasti nousis hormoni. Tai sit jos ovis oliskin tullu jostain syystä vasta tiputteluvuodon jälkeen niin ois aika sitkeitä simppoja kun useamman päivän selviäisivät. Kohtauksittain tulevaa etovaa oloa myös täällä..:wtf

Mulla kans rinnat aristaa omituisesti. Nää oireetkin on ärsyttäviä kun voi enteillä menkkoja tai raskautta. Megakierroissakin mulla oli välillä menkkajomoja vaikka mitään ei ollut tapahtumassa. Tää on ihana paikka tää foorumi kun tietää et ei oo yksin :happy: olitko naffa lopettanut jo imetyksen vai vieläkö imetät?
 
Mulla kans rinnat aristaa omituisesti. Nää oireetkin on ärsyttäviä kun voi enteillä menkkoja tai raskautta. Megakierroissakin mulla oli välillä menkkajomoja vaikka mitään ei ollut tapahtumassa. Tää on ihana paikka tää foorumi kun tietää et ei oo yksin :happy: olitko naffa lopettanut jo imetyksen vai vieläkö imetät?

Lopetin 3kk sitten. Pari kk meni että tuli ekat menkat. Mulla ei oo aiemmin koskaan menkoissa aristanu rintoja, eikä raskaanakaan. Mielenkiinnolla odotan mitä tässä tapahtuu. Haamua/viivanpaikkaa vaan tänäänkin testissä. Tuntuu hölmöltä tihrustaa noita, kyllä se näkyy jos on näkyäkseen.:grin jos en ois niin suht varma oviksen ajankohdasta niin en ajattelis tässä mitään ihmeempiä vielä.
 
20190107_170712.jpg
Kolme vuotta tjottailua takana, 1 varhainen km reilu 2 v sitte...Mitä mieltä ootte? Menkat pari päivää myöhässä ja testattu päivän kolmannesta pissasta.
 
Aa kaikilla oireita, mul ei mitään. Blää. Ja laskin että 4n päivän päästä viimeistään on dpo14 joten en testaa ennen sitäs Kierto tiedettiin venyvän pitkäksi mut ärsyttävää oottaa, tosin pientä pms oiretta ollut. Muotoilevat alushousut eilen aiheutti pientä epämukavaa tunnetta alavatsalla ja sitten koko ajan tuntuu pienoinen jomottelu. En tiedä, seksi nyt tauolla siitä syystä ja himottaa koko ajan mikä on mulla outoa ennen menkkoja.
Noh, viikonloppuna näkee kuin käy
 
Takaisin
Top