Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
View attachment 75048
Näettekö tässä jotain??? Menkkojen pitäisi alkaa ylihuomenna.
Kyllä mun mielestä se on plussa. Onnea plussasta!View attachment 75048
Näettekö tässä jotain??? Menkkojen pitäisi alkaa ylihuomenna.
Joo kiitos, mieki niissä livenä näen, kuvissa ei niinkään.. Tein ovistestin ja se oli melko tumma. Et liekö sitten jokin tarttuisi... Hope soMä nään kans haleen sun ja jesben testeissä nyt toivotaan et vahvistuis :)
Amalfilla plussalta voisi vaikuttaa, varovaiset onnittelut!
Jesbellä jännittävät päivät tässä. :)
Eilen reissusta kotiin ja nyt aamulla tein digin, not pregnant. Dpo 15, missä menkat??
JooJ varsinkin kun ei ole tietoa tarkkaan millon ovis oli. Nyt sänkypuuhat on pannassa koska mulla ihme kipuu joka säteilee alapäähän. . Niin joko menkat tai sitten oon raskaana. Toivomme että ei ala. Ehkä sulle ei vain näytä vielä ja voihan luteaalivaihe kestää jopa 18 päivää joillain. Mulla vaihtelee paljonkinAmalfilla plussalta voisi vaikuttaa, varovaiset onnittelut!
Jesbellä jännittävät päivät tässä. :)
Eilen reissusta kotiin ja nyt aamulla tein digin, not pregnant. Dpo 15, missä menkat??
Mulla myös outoa kipuak esim aamulla vessassa ihan kramppasi kovaa mut ei menkkoja näy. Nyt vasta kp32 ja kp19 oli follikkeli vasta 11mm joten odotan pitkää kiertoaKeväthosu, ovistestissä melko tasavahvat, vahvempaa en saanut bongattua. Kivut oli ja sitten tuli vielä parina päivänä verta tiputellen niin näistä päättelin. En jaksas veritestiin, katon nyt viikon ainakin ja sit varmaan pitäis varmistaa ettei jotain oo vialla. Menkkamaisia kipuja ollu viimesen viikon vähän väliä. Ehkä jotain koittanut tapahtua.? Jospa ne tässä tänään tai huomenna, nyt on aika kovat jomottelut.
HilmaLiina, uuu testiä kehiin.
Mulla clomit käytössä ja todella myöhään vasta olikos kp19 näkyi 11 mm follikkeli mut kohdun paksuus vastasi sitä et ovis myöhässä mutta et se tapahtui sit noin viikko puolitoista myöhemmin. 1.1 tuntui kauhee kipu ja myös seukki päivänä. Keskellä alavatsaa kohdun tienoilla. Toivomme että se oli sitä kuuluisaa kiinnittymisen kipua.
Pyysin letrot ku kaveri raskautui niillä kolmannesta kierrosta mut tää mun gynekologi haluu et kokeillaan näillä nyt.
Nyt sit joko menkat tahi raskaus.en tiedä mut toivo on ihmeen korkealla. Sit kyl putoaa taas kovaa jos täti kurvaa kylään.
Mä en luomusti ovuloi juuri ikinä. Joten enbemmin letrot ku clomit tässä kierrossa ohensi limistä kuten yleensä käy. Letrot kai ei sitä tee?
Keväthosu, ovistestissä melko tasavahvat, vahvempaa en saanut bongattua. Kivut oli ja sitten tuli vielä parina päivänä verta tiputellen niin näistä päättelin. En jaksas veritestiin, katon nyt viikon ainakin ja sit varmaan pitäis varmistaa ettei jotain oo vialla. Menkkamaisia kipuja ollu viimesen viikon vähän väliä. Ehkä jotain koittanut tapahtua.? Jospa ne tässä tänään tai huomenna, nyt on aika kovat jomottelut.
HilmaLiina, uuu testiä kehiin.
Keväthosu, ihana kun joku muukin samassa tilanteessa. Mulla oli ihan punasta vähäistä tiputtelua yhtenä päivänä, mut piti pieni suoja laittaa ja seuraavana rusehtavaa. En tiiä mitä tää on, joku hormnonihäiriö?? Tänään aamusta lähtien aristanu kainaloiden puolelta rintoja. Kävin kärryjen kera juoksulenkillä jos sillä vaikka lähtis käyntiin. vaikka tässä vielä plussaksi muuttuis niin tuskin kovin hyvin kävis kun näin pitkään ja hitaasti nousis hormoni. Tai sit jos ovis oliskin tullu jostain syystä vasta tiputteluvuodon jälkeen niin ois aika sitkeitä simppoja kun useamman päivän selviäisivät. Kohtauksittain tulevaa etovaa oloa myös täällä..
Mulla kans rinnat aristaa omituisesti. Nää oireetkin on ärsyttäviä kun voi enteillä menkkoja tai raskautta. Megakierroissakin mulla oli välillä menkkajomoja vaikka mitään ei ollut tapahtumassa. Tää on ihana paikka tää foorumi kun tietää et ei oo yksin olitko naffa lopettanut jo imetyksen vai vieläkö imetät?
View attachment 75084
Kolme vuotta tjottailua takana, 1 varhainen km reilu 2 v sitte...Mitä mieltä ootte? Menkat pari päivää myöhässä ja testattu päivän kolmannesta pissasta.