Plussa vai ei?

Lopetin 3kk sitten. Pari kk meni että tuli ekat menkat. Mulla ei oo aiemmin koskaan menkoissa aristanu rintoja, eikä raskaanakaan. Mielenkiinnolla odotan mitä tässä tapahtuu. Haamua/viivanpaikkaa vaan tänäänkin testissä. Tuntuu hölmöltä tihrustaa noita, kyllä se näkyy jos on näkyäkseen.:grin jos en ois niin suht varma oviksen ajankohdasta niin en ajattelis tässä mitään ihmeempiä vielä.
Mulla viivanpaikkaa pari päivää sitten. Rinnat ei kipeet yhtään. Yleensä on. Ei yhtään oireita ni se turhauttaa
 
Lopetin 3kk sitten. Pari kk meni että tuli ekat menkat. Mulla ei oo aiemmin koskaan menkoissa aristanu rintoja, eikä raskaanakaan. Mielenkiinnolla odotan mitä tässä tapahtuu. Haamua/viivanpaikkaa vaan tänäänkin testissä. Tuntuu hölmöltä tihrustaa noita, kyllä se näkyy jos on näkyäkseen.:grin jos en ois niin suht varma oviksen ajankohdasta niin en ajattelis tässä mitään ihmeempiä vielä.

Mä lopetin syyskuun alkupuolella ja meni pari viikkoa ja sit vuosinkin 9pv putkeen. Kierto oli sillon 127pv. Seuraava oli 43 ja sit 29. Nyt ollaan taas jo kohta tossa 40. Saa nähdä kuinka pitkä tästä tulee. Flo ennustaa huomiselle tätiä kylään. Mulla oli kyllä flunssaa jouluaatosta uuteen vuoteen asti ni se on voinut tehdä hallaa ja nyt se minkä olettaisin flon perusteella olevan dpo14 saattaakin olla esim vasta dpo7. Enkä mä edes tiedä ovuloinko. No jos ja kun täti suvaitsee saapua niin otan järeämmät aseet käyttöön ovulaation paikantamiseksi.

Mulla oli esikoisesta rinnat kipeet ja tää mitä nyt on, tuntuu samalta. Tosin tässä nää lyhyemmät kierrot on ennen menkkoja ollut vähän rinnat arat mut ei ihan tällä tavalla. Nää ny menee pinoon "kuvitellut raskausoireet" kunnes toisin todistetaan.
 
20190108_051143.jpg
Tänä aamuna apteekin omalla testillä ekasta pisusta näytti tältä. Kuvassa viiva näkyy aavistuksen huonommin ku valossa mutta positiivinen se on. Saa nähä lähteekö vahvistuun. Jännittää kun näin pitkään menny ilman ainuttakaan positiivista. Hassuinta on se etten oo nyt pariin kuukauteen seurannut kiertojen pituutta enkä oo yhtään varma minä päivänä viime kuussa ne menkat alkoikaan :smiley-ashamed008
Eilinen testi oli herkkyydeltään 20 ja tän päivänen 10.
 
tiada92, ihan kun jotain näkyisi. mikä dpo/kp?

Huh jes nyt aamulla alkoi menkat! eli luteaali oli vaan mukavan pitkä 16 päivää. Sais kyllä jatkossakin olla, parempi se kuin ennen esikoista olleet sen 8-10pv. Jospa ei sit tarttis lääkkeitä onnistumiseen tällä kertaa. :)Mennään tjot/varmat päivät, kevään puolella varmaan alkaa varsinainen yritys. :grin
 
tiada92, ihan kun jotain näkyisi. mikä dpo/kp?

Huh jes nyt aamulla alkoi menkat! eli luteaali oli vaan mukavan pitkä 16 päivää. Sais kyllä jatkossakin olla, parempi se kuin ennen esikoista olleet sen 8-10pv. Jospa ei sit tarttis lääkkeitä onnistumiseen tällä kertaa. :)Mennään tjot/varmat päivät, kevään puolella varmaan alkaa varsinainen yritys. :grin

ImageUploadedByVau Foorumi1546930546.707366.jpg
 
Niin, holisi valkoista ihan voidemaista valkovuotoa ja loppu ku seibään eilen. Muutoin tosi tahmeaa ollu ja vähäistä joten taitaa tulla mebkat taas
 
Mitä mieltä olette? Testit saapuivat vähän liian myöhässä, eli vasta eilen illalla kp 15. Normikierrossa mulla ois ovis kp 14 mutta mites nyt kun testit näyttää näin?
Ylempänä testattu eilen myöhään (~22.00) ja alempana on nyt tänään aamupissasta. Eilisen testin viivat jäi molemmat tosi haaleiks :bored:
Jatkaisitteko testaamista?
 

Liitteet

  • IMG_6347.JPG
    IMG_6347.JPG
    1,018.6 KB · Katsottu: 287
Mitä mieltä olette? Testit saapuivat vähän liian myöhässä, eli vasta eilen illalla kp 15. Normikierrossa mulla ois ovis kp 14 mutta mites nyt kun testit näyttää näin?
Ylempänä testattu eilen myöhään (~22.00) ja alempana on nyt tänään aamupissasta. Eilisen testin viivat jäi molemmat tosi haaleiks :bored:
Jatkaisitteko testaamista?

Onks sulla muita ovisoireita ollut? Kyllä mä varmaan tänään testaisin kerran vielä ja huomenna. Mut on se voinu olla plussa ja toissapäivänäkin.
 
Mitä mieltä olette? Testit saapuivat vähän liian myöhässä, eli vasta eilen illalla kp 15. Normikierrossa mulla ois ovis kp 14 mutta mites nyt kun testit näyttää näin?
Ylempänä testattu eilen myöhään (~22.00) ja alempana on nyt tänään aamupissasta. Eilisen testin viivat jäi molemmat tosi haaleiks :bored:
Jatkaisitteko testaamista?
Kyllä vielä pari testiä niin sit tietää sen osalta sitte
 
Tänään rfsulla tuli alareunaan väriä ja harmaa viivanpaikka joten ei nyt onnistanut. Nyt ootan tätiä ja sitten clomit käyttöön
 
Tämä on ihana ketju!Mä testailin kanssa tänään, kp 26/30 ja mun plussalaseilla olin näkeväni jotain. Mutta kuivuttuaan en kyllä nähnyt enää mitään ja testi oli kuitenkin rfsu 10 herkkä.Testasin myös uteliasuuttani ovis testillä jossa oli hailakka plussa. En millään malta odottaa että saan tehdä digin, ajattelin tehdä pe eli kp29/30. Jos se on nega niin tipun kyllä korkealta ja kovaa kun ei taaskaan tärpännyt...
 
Tänään iltapäivällä aloin vuotaan kirkasta verta vessareissulla :smiley-angry017 alamaha ja selkä kipee ja ihan siteeseen asti oli tullut verta...ei auta ku testailla uudestaan kunhan tää vuoto lakkaa. Tais loppua tämä raskaus lyhyeen :dontknow
 
Tänään iltapäivällä aloin vuotaan kirkasta verta vessareissulla :smiley-angry017 alamaha ja selkä kipee ja ihan siteeseen asti oli tullut verta...ei auta ku testailla uudestaan kunhan tää vuoto lakkaa. Tais loppua tämä raskaus lyhyeen :dontknow

kannattaa käydä lääkärissä.... itselläni tuli tippa pari ja keskenmenoon se johti, toisilla taas tullut ihan kuukautiset koko raskauden ajan eikä ole ollut mitään ongelmia. Esimerkkinä käytän aina ukon siskoa joka odotti kahta lasta ilman että tiesi kummastakaan... joten onnellisia loppuja on..
 
Takaisin
Top