Plussa vai ei?

Aaapuva?? Onko kukaan käyttäny raskauskeijun 10herkyydellä olevia raskauspuikkotestejä?
Tuleeko niihin aina tuollainen viiva kun testiaika alkaa mennä umpeen? Tämä on nyt toinen testi jossa pari-kolme minuuttia ennen kun 10min. menee umpeen niin tulee tuollainen erittäin näkymättömissä mutta näkyvissä oleva viiva, ja joka sitten kuivuttuaan noin 5-10min jälkeen näkyy hieman paremmin? Vai Onko tuo nyt se viivan paikka? Onko kellään kokemusta?

Mulla tais olla näitä just ne mihin tuli sellaset selkeet viivan reunat näkyviin mitkä oli mielestäni ihan punaset ja tummu vielä kun testi kuivu. Mut toivotaan että sulla olis plussa:)
 
E186E979-B018-43FD-8D35-C16CB89774F3.jpeg
Näköjään oli paikkansa pitävä tuo mun aikaisempi haamu. Onhan tätä vuosi jo yritettykin. :rolleyes: Uskaltaiskohan sitä tuonne syyskuisiin sitten liittyä pikku hiljaa, ehkä pitää testata vielä kerran varmuudeksi. :grin
 
Tästä se sitten taas lähtee. Varhaisesta keskenmenosta 20 päivää. Kohtu tyhjeni itsestään ja annettiin lupa yrittää heti uudelleen. Yk 3 raskauduin ja sain ensimmäisen hailakan plussan 6.12. Yk 4 tämä kai sitten on. Jännittää todella paljon, että kuulutaanko niihin onnellisiin, jotka raskautuvat nopeasti keskenmenon jälkeen uudelleen. Sitten, jos raskaaksi tulee niin pelkää uutta keskenmenoa, vaikka siihen on todella pieni todennäköisyys. Toivottavasti tämä kevät toisi meille plussan tikkuun ja seuraava raskaus päättyisi onnellisesti.
 

Liitteet

  • IMG_20190103_173311.jpg
    IMG_20190103_173311.jpg
    865.5 KB · Katsottu: 350
Vahingossa kommentoin sun postaukseen toiselle henkilölle mut vastasin tonne sulle oikean viestin.en ihan vielä hallitse tätä
 
Muokattu viimeksi:
Noniin kuvaa en laita koska en saanut kuvaa mut niihin rfsu testeihin joihin aiemmin testasin puhtaan blancon tuli tänään selkeä viivanpaikka. No, se ei tarkoita tietysti vielä mitään mutta kyllä vähän antaa toivoa että sieltä voisi viikon aikana tulla se oikee viivakin.. Tiedä sitte mutta minulla ei ole henkilökohtaisesti tullut tuollaista viivanpaikkaa aiemmin. Nyt se on selvästi näkyvissä mutta en esimerkiksi kuvaa saanut siitä. Jos se punertava viiva tulee niin ilmoitan heti teille !
 
Juu ja heti rupes mietityttää ku oon pölyallerginen ja sitten siivoilin pölyjä pois ja on kaamea flunssayskä niin yskin sit kahta kovempaa ja alavatsassa ihan samassa kohdassa kuin aiemmin kuivalemani "virkkuukoukkukipu" niin nipisti ihan kunnolla ja nyt se on seksin jäljiltä myös kipee. Mietin että jos ei mene selibaatilla ohi niin meen ihan gynellä käymään.

Se testi on silleen et mies sano et kyl siinä joku hailuran hailura näkyy ihan ku sivuttainkin kääntää mutta ei sitä voi lukea kuin viivanpaikaksi toistaiseksi. Ihana kuitenkin et noi liuskat ei oo antanut kuin blancoja kaks et toi kolmas nyt toi toivoa.. Sit tippuu taas ja korkealta..
 
Tästä se sitten taas lähtee. Varhaisesta keskenmenosta 20 päivää. Kohtu tyhjeni itsestään ja annettiin lupa yrittää heti uudelleen. Yk 3 raskauduin ja sain ensimmäisen hailakan plussan 6.12. Yk 4 tämä kai sitten on. Jännittää todella paljon, että kuulutaanko niihin onnellisiin, jotka raskautuvat nopeasti keskenmenon jälkeen uudelleen. Sitten, jos raskaaksi tulee niin pelkää uutta keskenmenoa, vaikka siihen on todella pieni todennäköisyys. Toivottavasti tämä kevät toisi meille plussan tikkuun ja seuraava raskaus päättyisi onnellisesti.

Mulla ei ole vielä napannut kesäisen kmn jälkeen.. Sillon se oli vahinko mut nyt sen jälkeen päätettiin hakeutua hoitoihin ja tämä kierto toi vastinetta jo hoidoille.
Toivon että teillä onnistaa ja sitten tarrasukat ku onnistaa. Mun miehen sisko sai kmn ja sitten heti raskaana ja onnellinen loppu. Sit tulikin loput ilman tietoa koko raskaudesta
 
Ei ole täti tullut vielä niin aamulla nyt testasin sitten, tätä ennen tiistaina viimeksi. Menossa dpo13 ja esikosta tuli tässä vaiheessa plussa selvästi. Ihan negalta näyttää, ehkä joku epämääräinen viivanpaikka. Mutta positiivista tässä että luteaalivaihe näin "pitkä", kun yleensä tupannut jäämään noin kymmeneen. received_272371090097751.jpeg
 
Taitaa olla aika keskittyä taas täällä seuraavaan kiertoon. On tässä vielä vuotoon jokunen päivä mutta nyt ei tunnu enää yhtään siltä ettö olisi tärpännyt ja tyylipuhdasta negaa tulee testeistä. Vielä viime viikolla olin ihan varma että nyt nappas... :shifty:
 
Ei ole täti tullut vielä niin aamulla nyt testasin sitten, tätä ennen tiistaina viimeksi. Menossa dpo13 ja esikosta tuli tässä vaiheessa plussa selvästi. Ihan negalta näyttää, ehkä joku epämääräinen viivanpaikka. Mutta positiivista tässä että luteaalivaihe näin "pitkä", kun yleensä tupannut jäämään noin kymmeneen. View attachment 75007

Toi
Taitaa olla aika keskittyä taas täällä seuraavaan kiertoon. On tässä vielä vuotoon jokunen päivä mutta nyt ei tunnu enää yhtään siltä ettö olisi tärpännyt ja tyylipuhdasta negaa tulee testeistä. Vielä viime viikolla olin ihan varma että nyt nappas... :shifty:

Äh sama kuin mulla, tuntuu että nonni nyt tätppätä mut sit kumminkin saa pettyä..
Nyt kyl tullut viivanpaikkaa mut vasta dpo8/9 menossa että...
 
No niin. Se kuuluisa viivanpaikka. Tosin ei ole noihin tullut sitä aiemmin minulla.
 

Liitteet

  • _20190104_174551.JPG
    _20190104_174551.JPG
    950.6 KB · Katsottu: 396
  • _20190104_174551.JPG
    _20190104_174551.JPG
    950.6 KB · Katsottu: 344
No niin. Se kuuluisa viivanpaikka. Tosin ei ole noihin tullut sitä aiemmin minulla.

Sama kuva tuli kahdesti. No tiedän ettei se ole haamu tms mut tänään dpo 8/9 EHKÄ niin ei kyllä näkyisikään...
Toivon että parin päivän päästä tohon viivanpaikkaa tulisi väriä. .
 
Täällä testailtu puhtaita negoja, joten menkkojen alkua odotellessa. Hoidot jatkuvat tämän luomukierron jälkeen, Letroilla mennään kp3 alkaen eli oi:lla vielä jatketaan kun esikoinenkin sillä saatiin alulle. Kierto jossa km 10/18 oli myös Letro+Pregnyl avusteinen. Odotukset ovat hyvät, koska saanut Letrosta hyvän vasteen ja vaikuttanut todella tehokkaasti mun ylipitkiin kiertoihin :D Joten plussaa päin ja onnea jälleen niille, ketkä plussan ovat saaneet :Heartred :)

Mulla clomit käytössä ja todella myöhään vasta olikos kp19 näkyi 11 mm follikkeli mut kohdun paksuus vastasi sitä et ovis myöhässä mutta et se tapahtui sit noin viikko puolitoista myöhemmin. 1.1 tuntui kauhee kipu ja myös seukki päivänä. Keskellä alavatsaa kohdun tienoilla. Toivomme että se oli sitä kuuluisaa kiinnittymisen kipua.
Pyysin letrot ku kaveri raskautui niillä kolmannesta kierrosta mut tää mun gynekologi haluu et kokeillaan näillä nyt.
Nyt sit joko menkat tahi raskaus.en tiedä mut toivo on ihmeen korkealla. Sit kyl putoaa taas kovaa jos täti kurvaa kylään.
Mä en luomusti ovuloi juuri ikinä. Joten enbemmin letrot ku clomit tässä kierrossa ohensi limistä kuten yleensä käy. Letrot kai ei sitä tee?
 
_20190104_185553.JPG
niin tossa on toi mistä vertasin. Toki nega se on mut toivomme että se muuttuu punaiset kaksi viivaa, olisi mukava yllätys...
Koska muut rupee testaamaan?
 
Mulla nyt illalla ovistesti haalenemaan päin niin huomenna siis varmaankin se ovis sitten. Testaan vielä, että onko kunnolla haalistunut viiva. Eilen ja tänään on ainakin talleteltu nyt. Ajattelin, että jos huomenna ovis niin ehkä dpo 12 eli 17.1 testaisin tällä kertaa vasta. Yritän ottaa nyt rennommin. Laskeskelin, et ovis sattuis maaliskuussa ulkomaan reissun ajalle, että jos ei ennen sitä tärppää niin toivottavasti silloin, kun pääsee ottamaan arjesta irtioton ja rentoutumaan. Saa nähdä malttaako sitä olla testaamatta. En tiedä milloin odottelisi kuukautisia näin keskenmenon jälkeen, mutta viimeiset kuukautiset alkoivat dpo 10 jo. Seuraavasta kierrosta tulinkin sitten raskaaksi.
 
Mulla nyt illalla ovistesti haalenemaan päin niin huomenna siis varmaankin se ovis sitten. Testaan vielä, että onko kunnolla haalistunut viiva. Eilen ja tänään on ainakin talleteltu nyt. Ajattelin, että jos huomenna ovis niin ehkä dpo 12 eli 17.1 testaisin tällä kertaa vasta. Yritän ottaa nyt rennommin. Laskeskelin, et ovis sattuis maaliskuussa ulkomaan reissun ajalle, että jos ei ennen sitä tärppää niin toivottavasti silloin, kun pääsee ottamaan arjesta irtioton ja rentoutumaan. Saa nähdä malttaako sitä olla testaamatta. En tiedä milloin odottelisi kuukautisia näin keskenmenon jälkeen, mutta viimeiset kuukautiset alkoivat dpo 10 jo. Seuraavasta kierrosta tulinkin sitten raskaaksi.

Kunpa itsekin raskautuisi. (mulla ei siis yhtään lapsia, esikoinen haaveissa) Toki en nyt toiveita kovin korkealle aseta noiden testien perusteella, koska ne on tollaiset, eli vain viivanpaikka tuli haaleasti näkyviin toisessa. Mut sitten en tänään testannut yhtään, aion ylihuomenna tehdä ovistestin josko se reagoi jotenkin.. eikä ole tosiaan hajuakaan millon se ovis sitte oli, joskus joulun alla. Ja kipu voisi olla kiinnittyminen mut sit se hormooni kai nousee vasta myöhemmin eli ei vielä testeissä ees näkyiskään.
Mie kanssa aina yritän olla testaamatta mut pakko oli testaa et tuleeko viivanpaikkaa, sit ihan testasin ku aattelin et on dpo8/9 mut nyt mietin et on varmaan vasta dpo 8/9. Eli sekasin ku käkikello voih......
 
Mä vaikka opiskelenkin alaa niin järkytyin, kun ajattelin nuorena raskauden menevän hyvin suurella todennäköisyydellä. Olen siis vielä 20 vuotias tällä hetkellä. Ei sitä keskenmenoa omalle kohdalle osannut ajatellakaan. Sitä vaan saa semmoisen käsityksen, että nuorena hommat hoituu, kun oppikirjassa. Ainakin saa taas kokemusta ja näkemystä omaan tulevaan työhön sairaanhoitajana ja kätilönä. Ovistesti on tänään haalentunut, joten oletan sen olevan tänään. Jännittävää odotella, kun ei tosiaan tiedä milloin menkkoja odottelisi. Kai ne sen kaksi viikkoa ovulaatiosta pitäisi jo suunnilleen kuulua?
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top