Plussa vai ei?

ebe3093860bad6f0191232a4170cd353
e04e7c730b6a59def49d3490ef60b2e4


Tässä mun ovistesti jotka reagoi raskaushormooniin. Eka testi on muistaakseni 3+6 tai 4+0. En muista milloin tein tuon toisen missä kirkuvan punainen viiva.
 
En kuitenkaan malttanut olla testaamatta kun rinnekylän marketista löytyi paketti rfsu puikkoja. :grin Ihan negahan se oli, ei edes viivanpaikkaa, joten tätiä odotellessa (vähän semmonen jomotus kohdun tienoilla ja ärsyyntymiskynnys anoppiin on taas matalalla).

Stellamom, mulla on negakierroissakin tullut suht vahvaa viivaa ovistestiin just ennen menkkoja. Sillon kun oli raskaana niin ovistesti näytti samalta kun toi alinahin esim kuva. Jännäilyt jatkukoon. :happy3
 
ebe3093860bad6f0191232a4170cd353
e04e7c730b6a59def49d3490ef60b2e4


Tässä mun ovistesti jotka reagoi raskaushormooniin. Eka testi on muistaakseni 3+6 tai 4+0. En muista milloin tein tuon toisen missä kirkuvan punainen viiva.
Mulla tosiaan nyt vasta 3+4 jos oisin raskaana, eli dpo 11. Km kierrossa mulla oli dpo 12 ensimmäinen haamu joten kai mä jotenkin odotin että se olisi tullut jo jos ois tullakseen. Tuo ovistesti oli kuitenkin ihan jännäö nähdä miten se reagoi loppukierrossa. Ja tosiaan erittäin haalea viiva siinä oli. Oviksen aikana oli kirkuvan punainen ja muulloin aivan vitivalkoinen. Rfsun ovistestejä nuo ovat tosiaan... En tunne itseäni raskaaksi, mutta ei kai kaikki tunne sitä. Odottelen siis menkkoja seuraavaksi! :)
 
En muista mut löydän paketin tuolla roskiksesta jos kaivan, onko näillä ollut jotain häikkää taas? Muistaakseni se oli rfsu liuskat eikä puikot...
on kai ollu molemmis jotai häikkää kai en oo varma sit voi olla et oon ymmärtäny väärinki saitko selville erän?
 
En muista mut löydän paketin tuolla roskiksesta jos kaivan, onko näillä ollut jotain häikkää taas? Muistaakseni se oli rfsu liuskat eikä puikot...

Molemmissa oli häikkää.
Itse reklamoin joitain aikoja sitten heidän liuskoistaan. Tuli ihan plussia vaikken ollut raskaana! Nämä siis liuskoja ja olikohan erä jtn 2021?
Mutta samaan aikaan moni oli saanut rfsu puikoilla myös vääriä plussia ja viivanpaikkoja.
Rfsu:n kantahan tähän oli vain että näin voi olla, että heidän testinsä antavat tälläisiä viivoja ja itseltäni ainenkin meni ko. testeihin luotto. Ihan sen takia että eihän testi voi "muuten vain" antaa plussaa.

Tosin, itse en oo koskaan onnistunut rfsu puikkoihin saamaan muuta kuin negan negana, tai raskaana plussan. :)
 
Millä herkkyydellä teillä on nuo liuskatestit ollu? Ku mietin, että ei varmaan ihan hirviänä välttis näy vielä ennen oletettuja kuukautisia semmosella, missä herkkyys on vaan 25.. :wideyed: Huomasin siis, että mulla oli tällä herkkyydellä nuo liuskat ja mietin pitäiskö herkempiä hakea kuitenki.
 
Millä herkkyydellä teillä on nuo liuskatestit ollu? Ku mietin, että ei varmaan ihan hirviänä välttis näy vielä ennen oletettuja kuukautisia semmosella, missä herkkyys on vaan 25.. :wideyed: Huomasin siis, että mulla oli tällä herkkyydellä nuo liuskat ja mietin pitäiskö herkempiä hakea kuitenki.

No mulla esimerkiksi PC liuska 25mlU reagoi kun oli hcg 10, että ihan semi herkkii ovat silti :D
 
Täällä testailtu puhtaita negoja, joten menkkojen alkua odotellessa. Hoidot jatkuvat tämän luomukierron jälkeen, Letroilla mennään kp3 alkaen eli oi:lla vielä jatketaan kun esikoinenkin sillä saatiin alulle. Kierto jossa km 10/18 oli myös Letro+Pregnyl avusteinen. Odotukset ovat hyvät, koska saanut Letrosta hyvän vasteen ja vaikuttanut todella tehokkaasti mun ylipitkiin kiertoihin :D Joten plussaa päin ja onnea jälleen niille, ketkä plussan ovat saaneet :Heartred :)
 
Aaapuva?? Onko kukaan käyttäny raskauskeijun 10herkyydellä olevia raskauspuikkotestejä?
Tuleeko niihin aina tuollainen viiva kun testiaika alkaa mennä umpeen? Tämä on nyt toinen testi jossa pari-kolme minuuttia ennen kun 10min. menee umpeen niin tulee tuollainen erittäin näkymättömissä mutta näkyvissä oleva viiva, ja joka sitten kuivuttuaan noin 5-10min jälkeen näkyy hieman paremmin? Vai Onko tuo nyt se viivan paikka? Onko kellään kokemusta?
 

Liitteet

  • 20190102_144715.jpg
    20190102_144715.jpg
    752.6 KB · Katsottu: 352
Kp31 kaamea flunssakuume edelleen. Dpo joku 6/8 et ei varmaa tietoa
Noh, eilen viilsi alavatsan keskellä niin kovaa et taivuin kaksinkerroin... Seksi keskeytettiin koska alkoi sattua samaan kohtaan. Toki voi olla rankkojen sessioiden aikaansaamaa mutta en ole tuollaista kipua tuntenut aiemmin. Ei sukkapuikkokipua vaan kuin joku vetäisi virkkuukoukulla silmukan ja se toistui useasti ja sitten se loppu ku seinään! Nyt ei mitään oireita oon rauhallinen ja tosiaan tuo flunssa vie kaiken huomion. Joka tapauksessa, lupauduin naimisiin meneen niin ajatukset myöd siellä! Testasin rfsulla nähdäkseni tuleeko viivanpaikkaa mut ei tullut mitään hailuakaan toissapäivänä
Onko kellään vastaavaa kipua? Mulla edes kystat yms ei tuollaista ole ollut...
 
Mistä tiedätte että pc on 25? Olen etsimällä etsinyt tietoa sen herkkyydestä enkä ole löytänyt sitä tietoa mistään.
 
Kp31 kaamea flunssakuume edelleen. Dpo joku 6/8 et ei varmaa tietoa
Noh, eilen viilsi alavatsan keskellä niin kovaa et taivuin kaksinkerroin... Seksi keskeytettiin koska alkoi sattua samaan kohtaan. Toki voi olla rankkojen sessioiden aikaansaamaa mutta en ole tuollaista kipua tuntenut aiemmin. Ei sukkapuikkokipua vaan kuin joku vetäisi virkkuukoukulla silmukan ja se toistui useasti ja sitten se loppu ku seinään! Nyt ei mitään oireita oon rauhallinen ja tosiaan tuo flunssa vie kaiken huomion. Joka tapauksessa, lupauduin naimisiin meneen niin ajatukset myöd siellä! Testasin rfsulla nähdäkseni tuleeko viivanpaikkaa mut ei tullut mitään hailuakaan toissapäivänä
Onko kellään vastaavaa kipua? Mulla edes kystat yms ei tuollaista ole ollut...

Ei ole itsellä ollut tuollaista, mutta eikö tuo ajankohta ja paikka sopisi hyvin juuri kiinnittymiseen.
 
Ei ole itsellä ollut tuollaista, mutta eikö tuo ajankohta ja paikka sopisi hyvin juuri kiinnittymiseen.

Sitä mietin, minä tunnen aika selkeästi erilaiset tuntemukset ja tunnistan esim kun kystat puhkeaa ja menkkoja edeltävät kivut mutten ole kyllä tällaista tuntenut... Olen kuullut että kiinnittyminen voi tuollt tavoin tuntua mutta lopulta vain testi sen näyttää jos vihdoin ja viimein onnistuisi nyt
 
Takaisin
Top