Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
muistatko yhtään mitä erää testi oli?Tämä testasi valkoisen rfsu puikkotestin, mukamas 6 päivää aikaisemmin kertoo jo tulosta, joten ei kyllä taida alkaa uusi vuosi raskaudella ainakaa.. tää avaa nyt skumpan! :D
Näyttäs vähän haamulta :)Onko tämä nyt se kuuluisa viivanpaikka vai? Dpo 11 noin ja testiajalla mietin jo että hieman saattais näkyä väriä, mutta testiajan ulkopuolella näkyi vasta näin... sofin testi kyseessä.
En muista mut löydän paketin tuolla roskiksesta jos kaivan, onko näillä ollut jotain häikkää taas? Muistaakseni se oli rfsu liuskat eikä puikot...muistatko yhtään mitä erää testi oli?
Mulla tosiaan nyt vasta 3+4 jos oisin raskaana, eli dpo 11. Km kierrossa mulla oli dpo 12 ensimmäinen haamu joten kai mä jotenkin odotin että se olisi tullut jo jos ois tullakseen. Tuo ovistesti oli kuitenkin ihan jännäö nähdä miten se reagoi loppukierrossa. Ja tosiaan erittäin haalea viiva siinä oli. Oviksen aikana oli kirkuvan punainen ja muulloin aivan vitivalkoinen. Rfsun ovistestejä nuo ovat tosiaan... En tunne itseäni raskaaksi, mutta ei kai kaikki tunne sitä. Odottelen siis menkkoja seuraavaksi! :)
Tässä mun ovistesti jotka reagoi raskaushormooniin. Eka testi on muistaakseni 3+6 tai 4+0. En muista milloin tein tuon toisen missä kirkuvan punainen viiva.
on kai ollu molemmis jotai häikkää kai en oo varma sit voi olla et oon ymmärtäny väärinki saitko selville erän?En muista mut löydän paketin tuolla roskiksesta jos kaivan, onko näillä ollut jotain häikkää taas? Muistaakseni se oli rfsu liuskat eikä puikot...
En muista mut löydän paketin tuolla roskiksesta jos kaivan, onko näillä ollut jotain häikkää taas? Muistaakseni se oli rfsu liuskat eikä puikot...
Millä herkkyydellä teillä on nuo liuskatestit ollu? Ku mietin, että ei varmaan ihan hirviänä välttis näy vielä ennen oletettuja kuukautisia semmosella, missä herkkyys on vaan 25.. Huomasin siis, että mulla oli tällä herkkyydellä nuo liuskat ja mietin pitäiskö herkempiä hakea kuitenki.
Kp31 kaamea flunssakuume edelleen. Dpo joku 6/8 et ei varmaa tietoa
Noh, eilen viilsi alavatsan keskellä niin kovaa et taivuin kaksinkerroin... Seksi keskeytettiin koska alkoi sattua samaan kohtaan. Toki voi olla rankkojen sessioiden aikaansaamaa mutta en ole tuollaista kipua tuntenut aiemmin. Ei sukkapuikkokipua vaan kuin joku vetäisi virkkuukoukulla silmukan ja se toistui useasti ja sitten se loppu ku seinään! Nyt ei mitään oireita oon rauhallinen ja tosiaan tuo flunssa vie kaiken huomion. Joka tapauksessa, lupauduin naimisiin meneen niin ajatukset myöd siellä! Testasin rfsulla nähdäkseni tuleeko viivanpaikkaa mut ei tullut mitään hailuakaan toissapäivänä
Onko kellään vastaavaa kipua? Mulla edes kystat yms ei tuollaista ole ollut...
Ei ole itsellä ollut tuollaista, mutta eikö tuo ajankohta ja paikka sopisi hyvin juuri kiinnittymiseen.
Mistä tiedätte että pc on 25? Olen etsimällä etsinyt tietoa sen herkkyydestä enkä ole löytänyt sitä tietoa mistään.