Plussa vai ei?

Tein dpo 9 testin joka on mun mielestä valkoinen eikä mitään näy. Tein kai kun aattelin että nyt voisi jo näkyä, mutta ehkö en sit huomenna tee mitään testiä vaan sitten viikonloppuna esim. jos ei menkat tuu. Kuva tässä kuitenkin!
Niinkuin siinä kuitenkin vois olla jotain o_O
 
Tein dpo 9 testin joka on mun mielestä valkoinen eikä mitään näy. Tein kai kun aattelin että nyt voisi jo näkyä, mutta ehkö en sit huomenna tee mitään testiä vaan sitten viikonloppuna esim. jos ei menkat tuu. Kuva tässä kuitenkin!
Ku zoomaa niin ihan kun jotakin pientä näkyisi mutta testaa uudestaan ja toivomme että tulisi toinen viiva
 
StellaMom mulla alkaa kohta testailut päätin että vasta dpo12 mut en luota itseeni joten pian alan testailla. Tosin menin sekaisin oviksen ajankohdasta ja sitten oli taukoa ja jos se ei onnistunut nyt niin ilman miestä elelen pari kuukautta et sit ei yritystä..
Nyt on oireetonta kun kauhea nuha päällä niin enpä varmaan erottaisi edes oireita muuta kuin yskiessä välillä nippaa vasemmalle missä oletettavasti olisi se keltarauhanen. Rinnat on oudot mut mulla ne muutenki muuttaa kokoa ja kipuaa pitkin kiertoa. Alavatsassa alapäähän asti ulottuva hetkellinen viilto toissapäivänä ja siinäpä se
 
Täällä dpo9 ja ihan blankko nega aamupissasta onestepillä. Noh aikaista on vielä mutta jotenkin meni usko. Testaan taas torstaina ja sillon flo ennustaisi menkkoja.
 
Muokattu viimeksi:
Niinkuin siinä kuitenkin vois olla jotain o_O
No niin mäkin ensin katsoin, mutta sitten kun kuivui niin oli valkoinen. Toi on about 3min kohdalla. Mulla on ollut se tunne että nyt voisi onnistua mutta samalla tuli masennusta ja taas oli oireita menkkoihin enemmän. Joten en tiedä. Tänään teen illalla uuden PCn jos vain muistan ostaa sitä. :)
Ku zoomaa niin ihan kun jotakin pientä näkyisi mutta testaa uudestaan ja toivomme että tulisi toinen viiva
Joo mutta en usko ennen kuin punertaa kunnolla, mun km kierrossa oli haaleita testejä viikon ja sitten kun uskalsin digiä testaa niin 3 vkon kohdalla se sanoi 1-2vko vain. Kaikki sanoivat ettei tarvi olla huolissaan mutta tiesin kyllä että se pitäisi olla jo vahvempi se viiva. Siinä se meni kesken rv 5+3 muistaakseni. Joten jos niitä haaleita tulee niin en vielä juhli mitään. Menkat pitäisi alkaa ke/to joten odotan menkkakipuja huomenna jo.
 
Täällä taustalla kuikuileva kuumeinen ! Täällä omien tuntemusten mukaan ovulaatio ollut tapansa mukaan kp 8-9paikkeilla ja tallennukset tapahtuneet 9-10 kp. Saateettiin olla vähän myöhässä tässä kierrossa.. Mutta koska hommaan ruvettiin niin heti iski olot tai ainakin kuvitelmat päälle. Valkkarin määrä on tosi runsas, tissejä nipistelee, alavatsa tuntuu epämääiseltä, flunssa sattui sopivasti myös päälle niin olo on horkkainen ja kuumeinen ja tooodella väsy. Vielä pitäis malttaa tikkujen kanssa mutta toki jo holautin yhteen. Nyt on menossa kp 20/30-31t
Yli viikko vielä :arghh:
 
Onko tämä nyt se kuuluisa viivanpaikka vai? Dpo 11 noin ja testiajalla mietin jo että hieman saattais näkyä väriä, mutta testiajan ulkopuolella näkyi vasta näin... :facepalm: sofin testi kyseessä.
 

Liitteet

  • 880C55C9-7305-464B-9B26-46C9C697B0F3.jpeg
    880C55C9-7305-464B-9B26-46C9C697B0F3.jpeg
    910.7 KB · Katsottu: 335
Tämä testasi valkoisen rfsu puikkotestin, mukamas 6 päivää aikaisemmin kertoo jo tulosta, joten ei kyllä taida alkaa uusi vuosi raskaudella ainakaa.. tää avaa nyt skumpan! :D
 
Mä testasin nyt dpo 11 ovistestillä hailakkaan viivan, en sit tiedä mitä se tarkoittaa. PC liuskat loppuivat niin en halunnut puikkoa testaa vielä tänään. Närästää vähän kipuja vatsassa mutta voi olla ihan menkat joten en korkealta tipu kuitenkaan jos/kun menkat tulee. En tiedä näkyykö väriä kuvassa..

Muokkaus: enkä tiedä voiko nää ees näyttää raskautta oikeasti. Huomenna varmaan puikko käteen tai pc jos saan kaupasta sellanen tänään. Dpo 12 antoi viimeksi jo haalean haamun km kierrossa.
 

Liitteet

  • IMG_20190101_121830__01__01.jpg
    IMG_20190101_121830__01__01.jpg
    995.6 KB · Katsottu: 306
Takaisin
Top