Plussa vai ei?

Minä sain aikanaan kaksosraskaudessa Davidin testiin ekan hailakan haamun dpo 10, Sofin onesteppeihin tuli koko ajan vahvempi viiva vaikka piti olla vähemmän herkkiä. Harmi kyllä ei tullut PC:llä testattua, todennäköisesti se olisi haamuillut jo paljon varhaisemmilla päivillä. Onnea tasapuolisesti plussista!
 
Tyhjää tyhjän päällä :sorry:
 

Liitteet

  • IMG_20181228_132800.jpg
    IMG_20181228_132800.jpg
    197.5 KB · Katsottu: 274
Nekin ovat varmaan herkkiä jotta ihmiset kuten minä ostaa aina uusii.. Nojaa, synkin mielin tänään vasen puoli kipuili taas oudosti ja sitten pisteenä iin päällä kauhea köhä ja lämpö kohollk vaik mulla ei yleensä ees loppukierrossakaan nouse lämpötila. Nyt päätti iskeä kunnon nuhan ja onneksi lähti ellottava olo eli ovulaatio on ohitse.

Onnea kaikille plussanneille!! :smiley-bounce013
 
Huoh lämmöt on 37 yli ja normaalisti on 35.8 eli melkoinen nousu. Iho muuten todella hyvässä kunnossa vaikka onkin ihmeen kuiva. Ei oo finnejä päinvastoin iho on heleä ja todella elastinen vai miten se sanotaan. Sääret ja kädet ovat kuivat.. Muutenkin tässä kierrossa ihan oudot oireet, periaatteessa oireetonta täysin. Ainoa muutos on iho ja tietysti nyt elättelen toiveita et jospa sitä nyt vihdoinkin tärppäisi
 
Uutta testiä.. Kp ei tietookaan mut iha ku tuolla olevana näkyis jotaki vähän piti muunnella kuvaa että jotaki kenties näkyis :p noh keskiviikkona hakia vielä yhet testit jos tuo ny pittäis paikkansa :rolleyes:
 

Liitteet

  • IMG_20181229_190841.jpg
    IMG_20181229_190841.jpg
    63.6 KB · Katsottu: 378
Uutta testiä.. Kp ei tietookaan mut iha ku tuolla olevana näkyis jotaki vähän piti muunnella kuvaa että jotaki kenties näkyis :p noh keskiviikkona hakia vielä yhet testit jos tuo ny pittäis paikkansa :rolleyes:

Näyttää ihan vesiväri maalaukselta :D
Ikävä kyllä tuosta ei voi mitään sanoa
 
Uutta testiä.. Kp ei tietookaan mut iha ku tuolla olevana näkyis jotaki vähän piti muunnella kuvaa että jotaki kenties näkyis :p noh keskiviikkona hakia vielä yhet testit jos tuo ny pittäis paikkansa :rolleyes:

Siis mikä tää o? :D
Jos on raskaustesti, niin mitkään värien muuttamiset ei auta yhtään mitään. En näe tässä kuvassa kuin 1 viivan, turhat värin muuttamiset ei siihen toista viivaa tuo. Tai korkeintaan saa viivanpaikan näkyviin! :)
 
Kaikissa testeissä on aina hieman erilainen se kohta mihin testiviiva ilmestyy jos on ilmestyäkseen, koska siinä on jotain kemikaalia johon väriaine voi tarttua. Sen takia en itse muokkaisi kuvaa noin voimakkaasti.
 
Pakko kommentoida Rouva1983, et eikö sulla ollut sekä kapseli että pillerit parhaillaan käytössä? Aika epätodennäköistä varmaan niiden kummankin läpi tulla raskaaksi.
 
Uutta testiä.. Kp ei tietookaan mut iha ku tuolla olevana näkyis jotaki vähän piti muunnella kuvaa että jotaki kenties näkyis :p noh keskiviikkona hakia vielä yhet testit jos tuo ny pittäis paikkansa :rolleyes:

Ei oikein näy ku suttua, näen tuon kontrolliviivan alhaalla mutten muuta. Jos se on niinpäin
 
Moikka! Onko täällä muita testailijoita kohta? Itsellä tosiaan se eka testipäivä koittaa uuden vuoden aattona, koska jos on nega niin voi juoda sen skumppalasin kun vuosi vaihtuu! Mutta jos siellä hailura on niin en juo... Dpo 8/ kp 22/27 tänään ja jos luteaalivaihe on se 13-14 päivää kuten aina niin menkat alkaisivat ensi viikolla. Katsotaan miten käy :bookworm:
 
StellaMom, tsempit testailuun!
Mulla lienee kp 46 tai jotain menossa, ei kiire tastailla, tuskin oon ovuloinut (aina sama virsi, pahoittelut, ettei minun puolelta tule uutta sisältöä :wink !)
 
StellaMom, tsempit testailuun!
Mulla lienee kp 46 tai jotain menossa, ei kiire tastailla, tuskin oon ovuloinut (aina sama virsi, pahoittelut, ettei minun puolelta tule uutta sisältöä :wink !)
Ootko hakenut lääketieteellistä apua ovulaatioon? Tarkoitan näitä pillereitä joista täällä keskustellaan, en tiedä enemmän niistä kun en ole vielä tarvinnut. Ja eihän sillä ole väliä, tuleeko sama virsi vai eri virsi. Mä taidan joka kierrossa sanoo jossain välissä että mulla on ollut outo oire ja sitten sen jälkeen tulee masis fiilis ja sitten olen varma että ei ole tullut tärppiä. Ihan kuten tässäkin kierrossa. Menkat Flon mukaan alkaisivat keskiviikkona tai torstaina. Eli ihan mielenkiintoista seurata oireita nyt että onko jotain uutta, mutta kun toivoo jotain niin paljon, niin uskon myös että sä voit kuvitella oireita ja ehkä aiheuttaa itse oireita. Se ei myöskään tarkoita että olisi hullu mutta näin ne vain toimivat. Mun aivot rekisteröivät jokaista raskaana olevaa, raskauteen liittyvää tarinaa sekä vauvat kaikkialla. Kai mulla se vauvakuume tuli vihdoin.
Oireet dpo 9: pieni pömpötys vatsassa, selkäkipua(jomotusta), ei menkkakipuja, jokunen nippailu/viilto. Erityisen väsynyt aamuisin... Ylösnouseminen ollut erittäin vaikeaa!:chicken:
 
StellaMom, meillä on ehtoopuolella tämä homma. Nuoremmat voi saada apua ja kannattaakin hakea apua, jos olis sama vaiva. Meillä on 10 vuoden lapsettomuustausta, joka ei pillereillä hoitunut, eli hengailen täällä aikani kuluksi, kunnes menkat vaan loppuvat :)
 
StellaMom, mulla kanssa dpo8 (muoks ,vai miten nää meni, siis la-su yönä oli vissiin ovis) mietin testaanko huomenna.
Meillä ei siis yritys ole tällä hetkellä edes vaan piti vähintäänkin varmoilla päivillä mennä talvi, mut se nyt meni ihan reisille kun ei ollutkaan samanlainen kierto kuin ennen esikoista. :nailbiting: Tai sit testaan vasta ens vkl jotta voin hyvillä mielin vielä ottaa vähän viintä ja käydä lautailee. Ollaan lapin reissulla ja jotenkin ei huvittais testaa kun toi anoppikin pyörii vieressä. Eilen oli samanlainen "häntäluukipu" kuin esikoisesta tuli ennen plussaa, jännää tunnetta alavatsalla ja valkkaria lorisee ihan hitosti.
 
StellaMom, , Tsemppiä testailuihin! :happy:

Mulla eilen tuli aivan jäätävä repäisykipu ja oli kamala närästyskohtauskin, niin ihan uv kilistelyjä silmällä pitäen halusin varmistella, niin pc antoikin hailakan haamun. MUTTA, mulla testit reagoi myös ovikseen. Uskoisin siis olevan ovis, mutta huomenna vielä varmistan asian. :joyful: Ovis ei kauaa haamuile testissä nimittäin.
Kierrosta ei voi nyt vannoa km jälkeen, mutta pitäis olla 27/34. Normaalisti ovis mulla kp 23, mutta jouduin tuossa taannoin Buranaa lätkiä naamariin, niin voi hyvinkin olla siirtynyt.

Naffa, Onpas siellä jännät paikat. Kyllähän tuo nyt lupaavalta kuulostais.. :nailbiting: Testaa ihmeessä :wink Ainenkin sitten negan kohdatessa vois hyvällä omallatunnolla nauttia reissun päällä :happy:
 
StellaMom, mulla kanssa dpo8 (muoks ,vai miten nää meni, siis la-su yönä oli vissiin ovis) mietin testaanko huomenna.
Meillä ei siis yritys ole tällä hetkellä edes vaan piti vähintäänkin varmoilla päivillä mennä talvi, mut se nyt meni ihan reisille kun ei ollutkaan samanlainen kierto kuin ennen esikoista. :nailbiting: Tai sit testaan vasta ens vkl jotta voin hyvillä mielin vielä ottaa vähän viintä ja käydä lautailee. Ollaan lapin reissulla ja jotenkin ei huvittais testaa kun toi anoppikin pyörii vieressä. Eilen oli samanlainen "häntäluukipu" kuin esikoisesta tuli ennen plussaa, jännää tunnetta alavatsalla ja valkkaria lorisee ihan hitosti.
Tuo häntäluukipu kesti mulla yhden vuorokauden. Kävelin siis rappusia ylös ja joka askel sattui, en siis mielellään lähtenyt alas enää :D mutta joo mulla ovis plussa oli ke/to eli ovis oli pe dpo 0. Tänään siis dpo 9 sen perusteella. Mulla ei ole valkkaria tullut liikaa ainakaan, km kierrossa oli valkkari runsaammin oviksesta asti. Mut jokainen raskaus on erilainen eiköhän?
 
Tein dpo 9 testin joka on mun mielestä valkoinen eikä mitään näy. Tein kai kun aattelin että nyt voisi jo näkyä, mutta ehkö en sit huomenna tee mitään testiä vaan sitten viikonloppuna esim. jos ei menkat tuu. Kuva tässä kuitenkin!
 

Liitteet

  • IMG_20181230_163957__01.jpg
    IMG_20181230_163957__01.jpg
    563.9 KB · Katsottu: 356
Takaisin
Top