Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo ehdottomasti varaa aika lääkäriin. Oot niin pitkään saanut hailuroita että jokin ei ole kohdallaan. Jos raskaana olisit niin viivat olis tummuneet jo . Tosin pc oli sulla ihan selvä nega (korkeintaan viivanpaikka) ja herkimmillä testeillä saa helposti todella selviä viivanpaikkoja. Tsemppiä!itseasiassa katselin nytten tarkemmin ovulaatiotestejä ja 12.12 oli sittenkin tummimmat viivat siin että en nyt osaa yhtään sanoo mitään näist kierron tapahtumist ehkä vaan varaan sen lääkäriajan vai mitä ootte mieltä? kierron pituus siis vaihtelee tosi paljon ennen lapsia(2poikaa ja niitä ennen yksi km rv 8 ) kierto oli tasan 31pv.
Yhtä vahva plussa kun mulla. Onnittelen varovaisesti!Tänään aamupisusta napattu.. Mitäs sanotte?
Vauva on meillä ollut toiveissa.. KP 37 menossa ja kk on myöhässä. Ihanaa jos tämä totta olisiView attachment 74834
San_san tossa toisks alimmassa nään viivan ja ku negatiiviks kuvan muuttaa ni siin testissä viiva hohtaa.Pc hyvin haalee ei saa kunnol kuvaa
Mulla ny kp 34/28 ja mun yhtä vahva plussa tuli eilen iltapissasta..mulla on menossa kp37, Dbo15 mun ovulaatio tuli yllättäen aika myöhään.. Ekalla kierrolla nappasi jos näin on. päivä päivältä viiva tullut näkyvämmäksi. Meille tämä olisi ensimmäinen. Pakko sanoa et oireet nostaneet päätään. Ja juu kuva on raskaustesti
Mulla ny kp 34/28 ja mun yhtä vahva plussa tuli eilen iltapissasta..
Muutoin kyllä mutta ovulaatio oli ihan varmasti 2pv ennen / jälkeen jouluaaton että olisi kyl ihmeen aikainen... Itse ensin mietin mutta poistin sen vaihtoehdon. Nyt oon kyl todella kipeänä, flunssa eikä ääni lähde. Oireita ei yhtään edes ovulaation jälkeisiä oireita paitsi pari päivää ollut etova olo joten se indikoinut aina tulevaa /tapahtuvaa/tapahtunutta ovista.. Jäämme odottamaan mikä on tuleman.Onko mahdollista, että ovulaatio olisi ollut aikaisemmin? Monet kertovat tunteneensa alkion kiinnittymisen, kuulostaa aika lailla kuvaamaltasi kivulta, mutta kiinnittyminen tapahtuu 6-7 päivän päästä hedelmöittymisestä.
Laskin nyt että vasta korkeintaan dpo4..Onko mahdollista, että ovulaatio olisi ollut aikaisemmin? Monet kertovat tunteneensa alkion kiinnittymisen, kuulostaa aika lailla kuvaamaltasi kivulta, mutta kiinnittyminen tapahtuu 6-7 päivän päästä hedelmöittymisestä.
Onneksi olkoon !