Plussa vai ei?

Eleanoora itse olen pregchec liuskoilla nyt testannut ja vaaleaa viivaa saanut. :) eli suosittelen. Oli pakko eilen illalla tehdä pc puikolla kun pelkäsin pään tekevän kepposia. Vaalea viiva tuli puikkoonkin.
 
itseasiassa katselin nytten tarkemmin ovulaatiotestejä ja 12.12 oli sittenkin tummimmat viivat siin että en nyt osaa yhtään sanoo mitään näist kierron tapahtumist ehkä vaan varaan sen lääkäriajan vai mitä ootte mieltä? kierron pituus siis vaihtelee tosi paljon ennen lapsia(2poikaa ja niitä ennen yksi km rv 8 ) kierto oli tasan 31pv.
Joo ehdottomasti varaa aika lääkäriin. Oot niin pitkään saanut hailuroita että jokin ei ole kohdallaan. Jos raskaana olisit niin viivat olis tummuneet jo :sad001. Tosin pc oli sulla ihan selvä nega (korkeintaan viivanpaikka) ja herkimmillä testeillä saa helposti todella selviä viivanpaikkoja. Tsemppiä!
 
Pc hyvin haalee ei saa kunnol kuvaa
San_san tossa toisks alimmassa nään viivan ja ku negatiiviks kuvan muuttaa ni siin testissä viiva hohtaa.

Onks sulla alimmasta testistä kuva mis jo vähä kuivunu?
 

Liitteet

  • Screenshot_20181227-142245.jpg
    Screenshot_20181227-142245.jpg
    878.7 KB · Katsottu: 254
Muokattu viimeksi:
mulla on menossa kp37, Dbo15 mun ovulaatio tuli yllättäen aika myöhään.. Ekalla kierrolla nappasi jos näin on. päivä päivältä viiva tullut näkyvämmäksi. Meille tämä olisi ensimmäinen. Pakko sanoa et oireet nostaneet päätään. Ja juu kuva on raskaustesti
 
mulla on menossa kp37, Dbo15 mun ovulaatio tuli yllättäen aika myöhään.. Ekalla kierrolla nappasi jos näin on. päivä päivältä viiva tullut näkyvämmäksi. Meille tämä olisi ensimmäinen. Pakko sanoa et oireet nostaneet päätään. Ja juu kuva on raskaustesti
Mulla ny kp 34/28 ja mun yhtä vahva plussa tuli eilen iltapissasta..
 
Negatiivikuvat testeistä on vähän huonoja. Jos siellä plussa on niin näkyy se ihan tavallisessa kuvassakin. Negatiiveissa voi näkyä viivanpaikat ja se aine joka reagoi hcg hormooniin. Älkää pliis kääntäkö niitä kuvia negatiiveiksi!
 
Täällä ei vieläkään ole testattu kun vasta dpo3/4 mutta varmaan kohta viikon päästä alkaa. Vaikka päätin et vasta sitten ku 11 päivää mennyt
 
Kp 25 nyt, vasemmalla se follikkeli oli mut nyt tuntui äsken kova outo kipu tai sellainen että jyrähti ja sit oudosti viilsi.. Olisiko nyt irronnut vasta. Nyt on taas ihan sekasin koko kierrosta. Viisaammat kertokaa pliis
 
Onko mahdollista, että ovulaatio olisi ollut aikaisemmin? Monet kertovat tunteneensa alkion kiinnittymisen, kuulostaa aika lailla kuvaamaltasi kivulta, mutta kiinnittyminen tapahtuu 6-7 päivän päästä hedelmöittymisestä.
 
Onko mahdollista, että ovulaatio olisi ollut aikaisemmin? Monet kertovat tunteneensa alkion kiinnittymisen, kuulostaa aika lailla kuvaamaltasi kivulta, mutta kiinnittyminen tapahtuu 6-7 päivän päästä hedelmöittymisestä.
Muutoin kyllä mutta ovulaatio oli ihan varmasti 2pv ennen / jälkeen jouluaaton että olisi kyl ihmeen aikainen... Itse ensin mietin mutta poistin sen vaihtoehdon. Nyt oon kyl todella kipeänä, flunssa eikä ääni lähde. Oireita ei yhtään edes ovulaation jälkeisiä oireita paitsi pari päivää ollut etova olo joten se indikoinut aina tulevaa /tapahtuvaa/tapahtunutta ovista.. Jäämme odottamaan mikä on tuleman.
Jos se oli irtoaminen niin Onpa touhuttu oikein ahkerasti kuten aina.
 
Onko mahdollista, että ovulaatio olisi ollut aikaisemmin? Monet kertovat tunteneensa alkion kiinnittymisen, kuulostaa aika lailla kuvaamaltasi kivulta, mutta kiinnittyminen tapahtuu 6-7 päivän päästä hedelmöittymisestä.
Laskin nyt että vasta korkeintaan dpo4..
 
Tuleeko kenelläkään teistä kierron missään vaiheessa ns nestettä rinnoista? Ku miehen kanssa touhuttiin (halut huipussaan) niin hän totesi että mun nännit vuotaa makeaa ja niin vain, jotaki nestemäistä tuli mut sit jäin miettii et jos mun prolaktiinitasot olis korkealla niin estääkö se jollakin tavalla raskautumisen? Nyt jouduin taas vaihtaa kuppikokoa isompiin liiveihin, mut se on mulla normi. Mietinkin vain et onko muita?
 
tänää kaikki ollu negoi oon ky juonukki paljon vettä, muutenki varmaa ollu vaa joku kemiallinen tai joku muu vastaava jos huomen herään ajoissa niin soitan lääkäriin.
olot kylläkin on vielä pysynyt.
 


Taidan uskaltaa siirtyä syyskuisten ryhmään, kun pc antoi myös viivan. Nuo david testit on muka mammaksi.fi sivun mukaan herkkyydeltä 10, mutta näiden kuvien mukaan eivät kyllä mitään herkkiä ole...
Nyt kyllä tämän päivän david testissä on ehkä aavistus väriä eikä vain harmahtava jossain kulmassa näkyvä viiva.
 
Takaisin
Top