Plussa vai ei?

Onnea plussanneille! Tulin tänne kyyläilee mikä on muiden tilanne:)
4.12. Oli mulla tosiaan eka ultra ja sai lääkäri pitkään ultrata kunnes löytyi 7+3 kokoinen toukka sykkeen kanssa! :Heartred eli osoittautui viikon pienemmäksi mikä selittää alkuvaiheen verikokeen alhaisen hcg arvon. Nyt odottelen malttamattomana nt ultraa joka on 7. 1.!
Plussatuulia kaikille. Ps vinkki vitonen, vannon edelleen tekee niitä testejä pc:n ja apteq nimeen. :)
 
Pc hyvin haalee ei saa kunnol kuvaa
 

Liitteet

  • 1545825180799_adobe.jpg
    1545825180799_adobe.jpg
    916.1 KB · Katsottu: 371
  • 1545825404554_adobe.jpg
    1545825404554_adobe.jpg
    686 KB · Katsottu: 364
San_san mikäs kp sulla oli? Luulis että olis jo vahvistunu viivat kun etkö oo aika kauan niitä saanu..
 
d0ccaef2a1a33bf6468df4c367cb9a4c


Noi oot siis tehnyt 15.12. Minkä merkin raskaustestit noi on mitkä tossa kuvassa on? Herkkyys?
 


Tässä hätähousuna tehty:
ylimmät dpo8 pc ja david
Keskimmäinen dpo 9 david
Alin aamulla dpo 10 david

Alimmassa olen näkevinäni jotain, mutta voi olla taas sellainen viivanpaikka. Huomenna uudestaan...
 
Jesbe, eipä siitä kannata lannistua, vaikka testit on mitä on. Moni on tälläkin foorumilla lapsen saanut alulle, vaikkei mikään olis siihen suuntaan indikoinut. Tsempit ketjuun kaikille :)!
Nyt nousi lämmötkin eli se keltarauhanen ilmeisesti toimii? Olen yleensä tuntenut sen mutta nyt ei tunnu sitä lainkaan. Iltaisin otan seidivid plussan ja se sisältää paljon ja ilmeisesti mun kohdallani auttanut pcos ään. Nyt pitää pitää testit visusti tallessa ja vain oottaa. Onneksi on paljon tekemistä yritysten kanssa tähän aikaan vuodesta
 
itseasiassa katselin nytten tarkemmin ovulaatiotestejä ja 12.12 oli sittenkin tummimmat viivat siin että en nyt osaa yhtään sanoo mitään näist kierron tapahtumist ehkä vaan varaan sen lääkäriajan vai mitä ootte mieltä? kierron pituus siis vaihtelee tosi paljon ennen lapsia(2poikaa ja niitä ennen yksi km rv 8 ) kierto oli tasan 31pv.
 




Tässä alin david tältä aamulta dpo11 ja samasta
pissasta tuo Clearblue. Voiko tuota Clearbluen tulosta uskos? Olen niistä lukenut huonos. Tulos tuli heti ja kuva otettu molemmista testeistä noin 1-4min testin teosta :smiley-angelic001:nailbiting:
 


Tässä alin david tältä aamulta dpo11 ja samasta pissasta tuo Clearblue. Voiko tuota Clearbluen tulosta uskos? Olen niistä lukenut huonos. Tulos tuli heti ja kuva otettu molemmista testeistä noin 1-4min testin teosta :smiley-angelic001:nailbiting:

Kyllä mä luulen että noin selkeeseen plussaan voi jo luottaa:)
 
Kiitos AZ , tuo David:n lähes nega vain mietityttää. Tosin ei niistä testeistä ole kokemusta joten en tiedä miten nopeasti vahvistuvat. Livenä myös liuskassa näkyy jotain ja aavistus enemmän kuin eilisessä. Silti huima ero tuohon cb:n testiin. Ehkä pitää käydä pari pc liuskaa hakemassa vielä tänään.
 
Takaisin
Top